Hüppa postitusse

Huvitavad pakkumised müügiplatsidel


callaway

Soovitatud postitused

Noh ei tea, pole autot näinud. Julgen väita, et 95% eesti e30'test on üle hinnatud, suurem osa on juba piltide järgi arusaadav. No kui müüa autot 2k + hinnaga, rääkimata 4-5k ja piltidel paistab tavaline vingete velgedega romu, sisu räbal, logarid katted plastikud puudu ,pölled köverad jne.

Selliste summade eest ootaks ikka suht veatut masinat. Siiani pole ma veel sellist näinud ja lihtsam on ise teha

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

usun et ikka!

Làti on ka euroopa liidu liikmesriik ja seal on arvel siis peab saama ka eestis uuesti arvele.

 

Olles edutult läbinud selle kadalipu registreerimaks Eestisse Lätis ametlikult(ümberehitus passis kirjas) ümber ehitatud autot, võin öelda, et see ei oma üldse tähtsust kas auto on EL-is enne registreeritud või mitte. Ümberehitus peab vastama antud juhul Eesti õigusaktidega määrtud normidele ja maanteeameti usinad mehed tehnoosakonnast hoiavad sellel väga piinliku täpsusega silma peal. Asi läheb tavaliselt välja selleni, et nõutakse margiesindaja tehase poolt tunnustatud ekspertide(margiesinduse) omapoolset hinnangut ümberehituse kvaliteedile ja nõuetele vastavusele. Isegi juhul kui selline paber õnnestub hankida, siis saadavad arki mehikesed otse tehasesse meili kus nõuavad veel omakorda tehase poolset kinnitust, tavaliselt tehasest keegi ei viitsi isegi vastata sellisele kirjale. Võib küll proovida aga olles kursis kui usinalt arki eksperdid näpuga seadusi taga ajavad, siis tundub suht ebareaalne. Ka minu auto jäi Läti numbritega.

 

cheers

 

stage

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Olles edutult läbinud selle kadalipu registreerimaks Eestisse Lätis ametlikult(ümberehitus passis kirjas) ümber ehitatud autot, võin öelda, et see ei oma üldse tähtsust kas auto on EL-is enne registreeritud või mitte. Ümberehitus peab vastama antud juhul Eesti õigusaktidega määrtud normidele ja maanteeameti usinad mehed tehnoosakonnast hoiavad sellel väga piinliku täpsusega silma peal. Asi läheb tavaliselt välja selleni, et nõutakse margiesindaja tehase poolt tunnustatud ekspertide(margiesinduse) omapoolset hinnangut ümberehituse kvaliteedile ja nõuetele vastavusele. Isegi juhul kui selline paber õnnestub hankida, siis saadavad arki mehikesed otse tehasesse meili kus nõuavad veel omakorda tehase poolset kinnitust, tavaliselt tehasest keegi ei viitsi isegi vastata sellisele kirjale. Võib küll proovida aga olles kursis kui usinalt arki eksperdid näpuga seadusi taga ajavad, siis tundub suht ebareaalne. Ka minu auto jäi Läti numbritega.

 

cheers

 

stage

Ma arvan seda sama. Auto paris huvitav aga passis 318is nii et pole mõtet jamada. Sain ka LV Passi koopia ning seal ei kajastu mingit vahetust.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

No siis saabki ju lihtsamalt arvele keegi ei tule isegi seda autot vaatam välja. Tallinnas vähemalt ek viitsi keegi seda passida. Läheb siin ka 318 is kirja vahet pole mis seal vahel on pooled autod liiguvad nii siin.

 

Julgen vaielda, Tallinna eksperdid on need kõige suuremad eksperdid, kes kõike teavad ja kõike kontrollivad. Ette pead ikka näitama välismaalt pärit auto neile, sellest ei pääse. Kui siin on registreeritud ja hiljem ümber ehitatud pole muidugi probleemi, just väljast toodud ümberehitatud autosid nad miskipärast eriti ei soosi.

Muudetud , muutis stage6
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja

Loo konto

Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus