Hüppa postitusse

Huvitavad pakkumised müügiplatsidel


callaway

Soovitatud postitused

Hind on suhteline asi, aga usun, et selle raha eest rahvas tahaks pigem 6-silindrilist saada. Huvitav on ka see jutt, et 20 aastat ei ole soola saanud - kas tõesti keegi on 1997. aastal vastu sügist ostnud sellise auto garaazi seisma? :D Aga mine sa tea, mina selle auto omaniku ja ajalooga tuttav ei ole, võib-olla tõesti. Müüja võiks muidugi VIN-i ka kuulutusele lisada, oleks huvitavam.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Pead ei saa soola perspektiivis anda, aga eks kere seisukord räägib enda eest ning kirikuõpetajast juttu polnud. Hinna määrasin selle alusel, mis kõige paremini liikurit mulle sümboliseerib. Mõnele meeldib r6 ja külg ees libistamine, teisele sobib aga karburaatoriga (värske sisuga kusjuures) kruuiser. Kellele ema, kellele tütar. 

VIN-kood: WBAAK610407319793

  • Meeldib 8
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 2 nädalat hiljem...
7.9.2016 kell 20:22, siim69 ütles:

Kes otsib sileda kerega kupeed,siis see on üsna kompu küll,käisin müüja tungival soovil vaatamas millalgi aga siiski see karpa+atm mulle ei lähe mitte....isegi sellise kaunitari puhul...

http://www.auto24.ee/used/2341166

 

Tjaa taas üks nostalgialaks - kui seda masinat Tartus müüdi ja helistasin oli müüja teel Pärnusse ostja juurde, samuti jäin 1 päevaga hiljaks. Et siis rohkem kui aasta tagasi oli hind selline: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=9ff8e74b9d3f1f61e8e599d74b6f192a ja ei saa öelda et masin hinda juurde ei keri, sõltub muidugi ostja leidmisest. Tol korral võisin ka lohutada et lahja karpamootor automaadiga, aga kui kere on hea siis oleks igati odav ost olnud.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Tegu on siiski õige rooliga sellel iX-il, kuna antud masin nii-öelda ülemineku mudel, siis antud rool ongi õige. Paksendustega M-Tech II tuli minu teada alates maist(september) 1988. Tõsi on see, et see ka ainuke M-i lisa sellel autol ja M-Tech paketist asi üsna kaugel. Muidu tegu täiesti originaal iX-ga, aga kere tahab mitmest kohast pisiparandusi(keevitusi) saada. Kõige hullem tagapõlle ülemine jagu(pagasitihendi servast allapoole) ja tagumine vasak uks väljastpoolt. Auto värv kohati pleekinud, aga enamus originaalvärvi all, esiporitiivad küljest käinud, aga samuti A-kraam. Muidugi on ka poritiiva aluservad ja küljekarbid osaliselt kahtlased, aga seda näeb peale laiendite mahavõttu.

Müüja väidab, et talle tuli see koos toomiskuludega ca. 4 kiloga kätte. Ei kommenteeri. Auto muidu Austriast pärit ja raamatupakk ilusasti kaasas ning läbisõit tundub õige olevat.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja

Loo konto

Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus