Hüppa postitusse

REGISTREERIMISTUNNISTUSELE õiged andmed!!


eix22

Soovitatud postitused

Tere e30 fännid ja muidu tarbijad. Seoses ebakorrektsete andmetega registreerimistunnistusel, sooviks väheke ka teiste arvamust ja infot.

Ei ole kaua aega möödas, kui peale pikka jamamist said kõik nelikveolise e30 omanikud passi sisse korrektselt 325IX. Kuid siiski on ARK`is (Maanteeametis) passidesse sisse kantud väga palju laus jura ja utoopilisi mudelitunnuseid. Samuti on haagise lubatud massid üsna erinevad ja ka samas naljakad. Mul on 325iA touring, ka ees sildipeal on nii kirjas. A tähte paraku passi sisse ei saa, samas kui üsna õhust pannakse T täht touringu mudelitele järgi, mida muidugi tehasest pole. Paar aastat tagasi kui see X`i sissesaamine passi (325 IX puhul) oli aktiivne, õeldi mulle, et ees mootori sildipeal seda pole, seega ei saa. Nüüd kui on selgelt kirjas iA, siis ka ei saa???? See teema ei huvita ilmselt paljusi, sest nagu ARK`iski imestati ja õeldi, kas see muudab sõiduomadusi (mõni lisatäht või puuduv täht mudelitunnuses), aga kindlasti on ka paljud minuga nõus.

MIks ma pean seal erinevate vormistamiste eest maksma suuri summasi, kui inimesed ei tee oma tööd korralikult?

Naljakad mudelinimetused, mida võib kohata:

525TDA T A

316 A COMPACT

530D T A

Vanast ajast on enamus väikeste mootoritega e30 touringutel passis

316IT, 318IT ja tüübi lahtris E36/4/3C (vist oli nii), aga peaks olema ikka E30 ja mudelitunnuses on samuti T üleliigne.

Kas audid väljuvad kohe tehasest selliste nimetustega?

AUDI A6 ALLROAD QUATTRO?

Teine probleem on haagise massid, mis on igas e30 passis ka väga erinevalt kirja pandud. Tavaline on 500 ilma pidurita ja 1200 piduriga.

Mul ühes 325IX passis on piduritega 1500 ja ühe tuttava 324tdA passis ilma pidurita 600. Eraldi on leitud infot, et 325iX puhul peaks olema piduritega haagise mass 1500. 325ix kaalub mitusada kilo rohkem, kui tava e30.

Samas on vanamehe palju kergema ford sierra passis ka suuremad numbrid?? Ühe foorumikaaslase zigulil on isegi suuremad andmed :)

Mõttetuid kommentaare siia ei soovi, ainult asjalikku infi või arvamust, kuidas saaks passides andmed korda!

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • Vastuseid 55
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

No aga e30 mudelid on ikkagi:

316

316i

318i

318is

320i

320is

323i

324d

324td

325e

325es

325i

325is

325ix

333i

M3

e30 mudelit 325iA pole olemas. (või tõesta vastupidist) IXidega oli veidi teine tera, need olid reaalselt olemas ka.

Haagise massidega jah suurem segadus, ilmselt need omal ajal Ants Lae käsiraamatu järgi pandud, tunde järgi. (massi või kurat teab mille alusel)

Sa eix võid ju minna arki oma õigusi nõudma, lased auto üle vaadata ja lasta korrektuurid teha. Kui nad vigu leiavad siis muudavad ära (minul nt. istekohtade arv) Küsimus on jah pigem selles, et kas ajada juuksekarv lõhki ja nõuda mingit ulme asja.

Aga kui sa lähed siis ma soovitan sul õigust nõuda ka suurima vea kohalt: esmane registreerimine. Paljudel seal 01.01.xx kuupäev aga reaalselt ju keegi esimesel jaanuaril tööl pole. :P Löö kord majja

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Alustame vastamisel lihtsamatest asjadest, omal seda 01.01 probleemi pole, hetkel omatavatel autodel seda jama pole, aga on olnud küll ja ajas marru ka. Põhjus, auto toodetud august 1989a, aga esmane registreerimine 01.01.1989. (minu punasel touringul oli nii, nüüd on lihtsalt 1989)

Mis puudutab automaatkasti, siis on selgelt mootoriruumis sildil nii kirjas, tol korral hauguti mulle ette, et seal mootoriruumi sildil pole "X" tähist ja siis ei saa ka.

Põhjus, miks üldse soovin õigeid andmeid, kasvõi seda "A" tähte sisse, on selles, et ARK suudab leiutada igasuguseid utoopilisi ja olematuid mudelitunnuseid, aga reaalselt eksisteerivaid ei tunnista???

Kas sulle selle mootoriruumi sildi fotost piisab tõestuseks? :) (ütlesid, et tõesta)

Selleks see teema ongi siia tehtud, et uurida rahva arvamust ja ikka mitmekesi minna õigust nõudma. Paistab, et siiski suurem huvi puudub, kõik on rahul.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Kui ma IXi ostsin siis läks passi 325i ja vedavaid sildi 2 :roll:

Eks tuleb nii välja et kes on huvitatud õigest mudelitähisest siis see ka viitab nt omanikuvahetused et mudel selline ja passi võiks minna õige tähis.Kellel see korda ei lähe siis sellel pannaksegi nii nagu heaks arvatakse.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Seda edaspidi tähistamist peeti ilmselt silmas riigis uute autode arvele võtmisega. (siis kontrollitakse auto üle, aega uurida ja puurida)

Kontoris ümber vormistades muidugi keegi ei hakka seal üle kontrollima kas mudeli nimi on korrektne. Kiiruse mõttes parem ongi, et seda ei tehta. Kui ise tähelepanu ei juhi ja peale ei käi ei muuda neid keegi.

Sa võid oma märgist pilti teha ja PS panna, huvi pärast vaataks üle küll. Aga ei ole nagu tähendanud, et e30 mudeli nimes oleks A ka sees, mulle mulje jäänud, et see isetekitatud rohkem.. nagu need T jms. (võib-olla eksin siis)

Üldiselt keegi vist peale sinu nii väikeste asjade pärast ei viitsi arki õiendama minna.

Mul endal 01.01 kirjas oktoobris toodetud masinal, ei häiri :roll:

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

See 01.01.XX teema veel suht okei, Soome passides üldiselt 00.00.XXXX.

Üldiselt näitab "a" ju lihtsalt varustustaset, et auto on automaatkastiga. Näiteks Nissan Primera Fantasy on passis lihtsalt Nissan Primera, see Fantasy (kõik lisad saad ise juurde fantaseerida) sinna ei käi.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Esiteks see pole mingi väike asi, korrektsed mudelitunnused passis ei ole palju nõutud ju,kasvõi kindlustuse paugu jms pärast. Haagise masside teema on ju loogiliselt võetav vajalik. Kui enamus on mingid lambukesed ja lasevad pähe pasandada siis las olla jah teil seal passis mis iganes. Eelmisi kirju ja näiteid ka loete??? Kirjutasin selgelt ja kirjutan veelkord, kui passi pannakse igasugu paska ja utoopiat, miks siis õiglasi mudelitunnuseid ei peaks saama??

To: Markush, kohati vaatan su õigustusi ja sa nagu ei loegi eelmisi kirju läbi, ikka sama jura otsast pihta.Jutt käis ikka 325IX e30 bemmidest, milledele edaspidi lubati probleemideda "X" sisse panna. Mudelitunnus 325IX saab olla ainult e30`l!

Mida iganes see A näitab, on see selgelt kirjas mudelitunnuses.

M-technic ja sellised asjad on varustustase, seda jah kirja ei panna, kuigi tundub et uuematel masinatel läheb kõik kirja.

Esimeses postis ju kirjas ka näiteid, kus on see A olemas utoopilises mudelitunnuses.

Keda õiglased andmed ei huvita, siis pole mõtet siin sõna võtta, ütlesin seda selgelt esimeses postituses.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Kas sa ka ei loe minu eelmisis postitusi?

Ixil pandi taha see ix, aga ette sildile ei pandud, mulle õeldi tol korral et passi läheb see mis ees sildil on. A tähte ei pandud pagassile mineva sildi peale, aga ette vin koodi sildile pannakse, ark võtab oma andmed sealt sildilt ikka , mitte see mis pagassile keegi on kleepinud. Samuti rehvirõhukleepsul on kirjas 325iA.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Kui mõtled bmwfansi, siis nagu ennist panid mudelid kirja, näitab 325i

Aga ma ei viitsi enam ennast korrata, vaata eelmisi poste , või esimest teema algatust. Point ongi selles, et kord hõõrutakse seal sildil olevaid kirjasi ninaalla, et kõik mis seal on, läheb kirja, kuna ixil pole ixi seal, siis ixi ei saa...

vaevalt, et nendel masinatel on seal siltidel, vin koodi või üldse kusagil selline jura kirjas..

525TDA T A

316 A COMPACT

530D T A

316IT, 318IT AUDI A6 ALLROAD QUATTRO?

Kas Markush ei saa ikka pointile pihta? Olen juba 10x õelnud, et palju nimetusi on täiesti "õhust" võetud, Minu "A" teema pole ju mingi omaleiutatud asi nagu iT näiteks.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Ainus point millele ma pihta ei saa on see, et miks sa tahad oma passi siis valet mudeli nimetust? Kui kusagil mujal seda A tähte kirjas pole siis ikkagi on ju suht sinu enda välja mõeldud. Cabriode juures oli ka kusagil minu mäletamsit mööda kirjas 325iC, samas e30-l sellist mudelit nagu 325iC ju ametlikult polnud. (või oli?)

See ix ja mootorisildi põhjendus pole ju mingi ametlik alus, mille järgi marki kindlaks pannakse. See oli konkreetse juhtumiga seotud ainult.

Kui IX siltidel oli kirjas 325i siis see ju minuarust selge näide, et see silt ei näita seal mudelit.

Tasub ka silmas pidada, et need imelikud mudelid nagu "525TDA T A;

316 A COMPACT " pärinevad suure tõenäosusega ammusest aegadest kui igasugust infot nii kergelt kätte polnud võimalik saada. Pandi kellegi suva ja tuju järgi ära ja oligi kõik.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Sorry, kas oled loll või teed end lolliks?

Mootoriruumi silt on tehases tehtud, seal peal on 325iA, mida ma valet tahan?? Reaalselt on automaatkast olemas ka. Kohe kui ARK`is seda mainisin, lõi vana omale jope selga ja tuli seda mootoriruumi silti vaatama ja ütles ka seejärel et on jah...Probleem oli selles, et tema arvutis polnud sellist valmidust olemas. A tähe sisse saamiseks on palju suurem alus, kui touringule T tähe toppimine. iA kajastub mootoriruumi sildil, rehvirõhu siltidel, betriebsanleitungis jne.MIs minu väljamõtlemisest sa räägid, panin sulle pildi ka ju. See C on kupeedel, näiteks e46 puhul, kabriodel pole kuulnud ja kui ongi, siis ons ee ark omalooming.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja

Loo konto

Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus