Hüppa postitusse

REGISTREERIMISTUNNISTUSELE õiged andmed!!


eix22

Soovitatud postitused

  • Vastuseid 55
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kärumassid kärumassideks, siin peaks tõesti mingi kindel süsteem olema, kuid mind huvitab siiski, et kas seal ees sildil on mudelinimi, st kas mudelinimi sisaldab tegelikuses ka tähte "a"? Kuskil mingi kataloog ju mudelit 325ia ei näita, järelikult sellist mudelit pole :roll: Sinu tähis näitab nagu VIN koodki konkreetset autot seal ees sildil siis ehk.

Realoem annab ka sellised kahtlased mudelinimed nagu 518g ja 540iP, samas need on kataloogis olemas, kuid seda "a" tähte ei anna kuskil.

Ei saa ju ka ARK-i programm pakkuda tähte, mida ei ole.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Nii ja naapidi seda lugulaulu mõtelnud, aga ARK-ga seda asja kole keeruline ajada, aga mingid ühtsed põhimõtted võiksid olla.

A-arvestama peab kindlasti mudelitunnuse silti esikandle ülaosas paremal pool, sealt peaks auto tehnilisse passi või reg.tunnistusse minema õige mudeli ja vastava modifikatsiooni tunnus ja samuti vajalikud registrimassid, mis tähtsad ka haagisemasside arvestamisel;

B-kereerisused nagu Cabrio;Touring peavad olema välja toodud;

C-neljarattaveolisel BMW-l peab olema tähistuses`X`märge;

D-arvestama peab samuti tehase poolt ametlikult vastava margi mudelite hinnakirjades toodud tähistust ja vastava masinaga kaasa antud tehase omaniku käsiraamatus toodud mudeli ja modifikatsioonitunnuseid;

E-automaatkäigukast ei ole autol lisavarustus vaid on modifikatsioon ja peab`A` tähe näol olema mudeli ja modifikatsioonitunnuses kajastatud.

See eristus on peale korrektse auto identifitseerimise tähtis ka kindlustuskahjude käsitlemisel, sest erinevad autode koostud ja keredetailid on erinevad ja hindade kalkuleerimisel olulised.

Toon allpool facelifti järgsete(alates 09/87-02/94) mudelite ja modifikatsioonide täisloetelu.

1. 316(karburaator);316A(karburaator ja automaatkäigukast)

2. 316i(sissepritse);316iA(sissepritse ja automaatkäigukast);316i Touring(sissepritse ja universaalkere 5-ukseline);316iA Touring(sissepritse,automaatkäigukast ja universaalkere 5-ukseline)

allpool lühendatult

3. 318i;318iA;318i Touring;318iA Touring;318i Cabrio;318iA Cabrio

4. 318iS(sissepritse ja sportvariant)

5. 320i;320iA;320i Touring;320iA Touring;320i Cabrio;320iA Cabrio

6. 320iS

7. 325i;325iA;325i Touring;325iA Touring;325i Cabrio;325iA Cabrio

8. 325iS

9. 325iX(sissepritse ja nelikvedu);325iXA;325iX Touring;325iXA Touring(sissepritse, nelikvedu, automaatkäigukast ja universaalkere 5-ukseline)

10. 324d(diisel);324dA(diisel ja automaatkäigukast)

11. 324td(turbodiisel);324tdA;324td Touring;324tdA Touring(turbodiisel, automaatkäigukast ja universaalkere 5-ukseline)

12. M3;M3 Cabrio (sportmudel ja kabriolett)

Ülaltoodud jutt(punktid1.-12.) käib siis reg. tunnistusel väljale D.3- kaubanduslik nimetus, vastavalt tuvastatud mudelile ja modifikatsioonile.

Väljale(lahtrisse) D.2-tüüp peaks BMW ametlike kerekoodidena minema

1. E30/2 (2-ukseline sedaankere)

2. E30/4 (4-ukseline sedaankere)

3. E30/5 (5-ukseline universaalkere)

4. E30/2C (kabriolett)

5. E30/2S (M3)

6. E30/2SC (M3 kabriolett)

7. E30/16 (nelikveolised)

Samuti ehitati veel kaheukselise sedaankere baasil Baur Top-kabriolette ja roadsterkerega Z1-te need siis vastavalt

8. E30/2Cab

9. E30/Z

Eks ülaltoodus küsitavusi leiab, aga ARK-le kondikavaks kõlbab vast ka.

Ootan asjalikke kommentaare ja parandusettepanekuid. :wink:

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

To:Jaxa13- Mootorivahetusega läheb jah märge sinna märkuste lahtrisse. Loogiline oleks, et jäävad endine VIN-i kohane tähistus ja all mis tüüpi mootor paigaldatud ja kindlustust arvestatakse siis uue mootori võimsuse alusel.

Haagisemassid valdavalt kõigil E30 autoga kaasas olevate kasutusmanuaalide järgi piduriteta-500kg ja piduritega-1200kg.

Vaatasin ka E36 kerega kolmeste kasutusjuhendit, seal ikka vastavalt auto massidele ära jaotatud. Kergemal autol ikka kergem haagis ja raskemal raskem lubatud. E30 selles suhtes jama ja ühe mütsiga löödud.

Samas olen ühte kohta kohanud, kus 325iX on välja toodud piduritega haagise mass 1500kg.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

...Ei saa ju ka ARK-i programm pakkuda tähte, mida ei ole.

Margo, pean ka sulle ütlema, loe mu eelmisi postitusi ka ikka. Ei jõua ennast korrata, aga kuna kindel siht on olemas, siis kordan ikkagi.

Kuidas siis ark programm saab pakkuda igasugu muid idiootsusi, mida ammugi pole kusagil kajastumas??? (vaata näiteid ja olen ise ka näinud seda ark valikuvõimalusi) A täht kajastub selgelt mitmes kohas ja masina enda peal ikka, mitte ainult kirjanduses. Tegelikksues on ix`idega vähe teine lugu, see jäi enne mainimata, ix tuli tehasest algselt ilmselt tõesti 4wd 325I`na välja, vana kätte sattunud raamat isegi tõestab seda, ilmselt hilisemad masinad said omale taha selle 325ix tähise, aga kapotiall ikka jäi 325i. Ei väsi kordamast, et ark lähtub eelkõige kapotialusest sildist. Panin ju pildi ka, kus on selgelt a täht näha, võin veel suuremalt teha.

Ma ei saa aru, mis teil õigete mudelitunnuste vastu on, ma ei võta seda lambist ega õhust. Selleks ongi see teema tehtud, et ark`i kontoripersetajad oma jalad persealt välja võtaks, hetkeks suitsud ja kohvi kõrvale jätaks ja asuks tööle, ühesõnaga teeks oma töö korralikult ära ja lõpuni. Hea lihtne on jah panna igasugu suva sinna passi ja raha muudkui tuleb, üldsus on rahul ja keegi kisa ei tee. Praegu näen ma täielikult tegemata tööd, inimeste töö ei ole raske ,füüsiliselt koormav, ega keeruline, paraku ei saada ikka hakkama asjaga!

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Ma enda IX sain nii kirja, et võtsin Um-ist vin koodi järgi väljatrüki ja selle järgi tehti mulle ARK-is iis tüübikinnitus, kuhu lasin kirja panna 325 IX ( a tähele väga tähelepanu ei pööranud ) Kusjuures nad pidid tegema minujaoks uue tüübikinnituse, kuna emmem ei olnud automatkasti ja KAT-ita ix arvel olnud. Eix-i jutule lisaks alguses vaidlesid samamoodi, et sul pole seal pirka peal "X" kirjas ja ei tahetud seda passi ka panna. Kui lõpuks ikka sain kirja selle. Imelik asja juures oli veel see et eelmise omaniku passis oli "IX" kirjas, aga minu nimele ümber registreerides suutsid nad selle ära kaodata.

E: Mul muudeti tasuta see reg pass ümber ( Ark enda viga )

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

To:Jaxa13- Mootorivahetusega läheb jah märge sinna märkuste lahtrisse. Loogiline oleks, et jäävad endine VIN-i kohane tähistus ja all mis tüüpi mootor paigaldatud ja kindlustust arvestatakse siis uue mootori võimsuse alusel.

Oleks jah loogiline aga

mis mootori tüüp mul masinal peal pole kuskil kirjas ainult kubatuur n muudetud ja kiri ümberehitus NR...

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 1 aasta hiljem...

Tõstan teema aktiivseks jälle, kas on siin foorumis julgeid pealehakkajaid, kel huvi oma hobiauto registreerimisitunnistuse andmed õigeks saada?

Pean silmas selliseid vigu nagu

* vigased ja ARK endapoolt leiutatud utoopilised mudelitunnused (iT , i T, iT T ,325IX puhul X puudumine jne)

* valed sõiduki massi andmed

* valed töömahu andmed (pooltel registris olevatel e30`tel need valed)

Üldiselt on nii, et tehtud tüübikinnituse järgi saavad enamus endale mingi jura passi, tundub et ei vaadata alati igat autot eraldi vaid lüüakse midagi suvalist sisse.

Näiteks e30 325iX kohta pidi olema 11 tüübikinnitust, üheteistkümnest paaril tüübikinnituse juhul oli töömaht 2494 pandud, mis tähendab , et need ülejäänud 9 tüübikinnitust on juba vale töömahu poolest vigased, muudest asjadest ei hakka rääkimagi.

Ütleme nii, et pooled reg. tunnistused on valede andmetega e30 erinevate mudelite puhul vähemalt.

Siia teemasse ootan huviliste kommentaare, ei ole mõtet panna siia ARK tööliste taolist möla antud teema kohta, et vana auto ja...mis vahet on mis seal passis on see ei sõida ju, auto sõidab...mõni number siia sinna ei muuda midagi jne. Sellist jura kuuleb nende tarkade ametnike suust. Minu silmis on see laiskus ja tegemata töö. Väga raske on ju kohvitass klaviatuuri kõrval need asjad korralikult ära teha. Justnimelt nii, sest vahest ei vaevuta isegi autot korralikult uurima, töökaaslase vähelevinud (ilmselt esimene selline eestis) diisel Citroen XM pandi passi Bensiin kat. Ise ta märkas seda alles mitu kuud hiljem, ark ust jalaga lahti lüües selgus et need on bensiinikad alati olnud ja diisli tüübikinnitust polnud ja pandigi eelarvamustega tuugalt bensiin kat.

Iga väiksem või suurem liigutus ARK`is maksab suht suurt raha, sellest ka põhimõte, et selliseid summasi küsides küsin mina vastu vigadeta dokumenti.

Tegemist on siiski dokumendiga.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja

Loo konto

Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus