Hüppa postitusse
  • 0

Mure mootori pööretega.


sild

Küsimus

Tervitus kõigile. 

Mure siis mootori pööretega. Mure ise selline, et pöörded ei tule alla. Mõnikord tulevad aga enamuse ajast mitte. Pedaali lahti lased siis pöörded kukuvad umbes 1500-1600 juurde ja jäävad püsima. Seal mõtleb päris pikalt ja lõpuks jõuavad õigesse kohta. Kuhugi sinna 800 kanti. 

Viga esineb mõlemal juhul. Kas tühikäigu mootor on ühendatud või mitte. Sellest midagi ei olene. 

Samas olen tähendanud ka seda, et Sooja mootoriga ei lähe mõnikord käima. Starterit võid ringi lasta aga midagi ei juhtu. Pikalt käiates hakkab lõpuks lubama ja näitab elu märke kuni mootor käima kargab. Siis peab pedaaliga natukene kaasa aitama, et ta käima läheks. 

 

Mida kontrollida. ?

Kust viga otsida. ?

 

Auto ise aastast 88. 2.0   95 kw

 

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Sellele küsimusele on 23 vastust

Soovitatud postitused

  • 0

Tervitus kõigile. 

Mootori puterdamise tühikäigul põhjustas madal bensiini surve. 

Seda on nüüd natuke raske seletada kuid üritan.. Pump käib koos filtriga üheks tükiks selle metall kaane külje millega ta paaki pannakse. Selle kaane seest jookseb 2 metall toru. ühest läheb kõtus ja teisest tuleb tagasi. Pumba ja metall toru vahel on kummi voolikuga ühendus ja sealt lekkis. Originaal pressitav klamber ei suutnud kinni hoida. Kui viga sai kõrvaldatud hakkas mootor käima. Isegi natuke erksamaks muutus. Kuid päri ennast liigutama ei hakanud ( nii nagu peab)

 

Kuna edasi ei viitsinud jebida sai mootori vahetus tehtud ja uueks jõu allikaks on m20b25. 

Sellega probleeme ei ole jõu poolest ja liigutab ennast mehiselt 

 

Sellega siis minu poolt teema Lukku

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

Täna sai vahetatud mõlemad mootori tempi andurid. 

TULEMUS: Käivitub paremini, tühi käik on ühtlasem. Mooror ei puterda enam. Kiirendus stabiilsem. 

Eelnevalt oli kiirendust tunda 4000, 5000 ja 6000 pöörde juures. Nüüd kiirendab 4000 kuni piirajani ühtlaselt. 

Alla selle üsna mannetu jõu poolest. 

 

Pööretes muutus nii palju, et 1600 pöörde asemel seisavad nüüd 1400 juures. 

Pärast kiirendust vaba käik panna jäävad pöörded 1400. Seisavad seal mingi aja. Mõnikord kauem mõnikord vähem ja siis langevad normi piiresse.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

Igakspetteks võid õhulugejat/vaakumvoolikuid/õhutorusid kontrollida, et kõik kinni ja ei võtaks lisaõhku. Tuttava m20b20 motoga rull hoidis pöördeid kõrgel ja mängis pööretega, kui õhulugejast sisselaskesse minev lõdvik alt puruks oli. Tean, et asi kahtlane, aga peale selle vahetust läks asi normi. Üle võid ikka vaadata:)

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

Tere siis kõigile. vahepeal käis auto diagnostikas. 

Vigu tuvastati 2. Temperatuur ja lambda andur.

Tembi andurid olin juba eelnevalt ära vahetanud.  Võimalik, et isegi vana andur toimis. Kuna keegi tark oli juhtmele takisti vahele jootnud. Masin arvas , et on kogu aeg 40 kraadi juures. Takisti minema ja mure murtud. Pöörded tulevad nüüd ilusti alla. nii nagu peab. 

lambda andur sai ka vahetatud. uue vastu. Võiks ju nagu hea olla. Kuid ei ole. 

Külmalt käies ajas jubedalt bena haisu. ja tühikäigul mootor puterdab. Selline tunne nagu osad silindrid oleks tagant ära. 

Samasugust puterdamist olen kuulnud siis kui masin imeb lisa õhku. Kuid selleni veel jõuame. 

Võtsin siis käimise pealt ükshaaval küünla juhtmeid maha. Kõik silindrid toimisid. Tegin seda palja käega ja voolu ei saanud. Üle juhtmed ei tao. 

Keerasin küünlad maha. Üks kuuest oli kahtlaselt must. Ei mäleta kas oli esimene või kolmas silinder. Kindluse mõttes mõõtsin ka surved. Mine tea. järsku klapid ei sulgu korralikult külmast peast. Kõik silindrid ühtlaselt 11.5 bar. Mõõdetud külma mootoriga.

Uued küünlad peale. Bena hais kadunud. Mootor ikka ei käi. Puterdab sama moodi.

Eetriga kontrollisin üle sisselaske kolektori ja kõik vaakum ja õhu lõdvikud/voolikud. Viga ei leidnud.  

Ning madalatel pööretel jõudu endiselt ei ole. Madalad pöörded tühikäigust kuni 4000 pöördeni jõuetu.

Ja nii jõuetu, et 5 käiguga maanteel mööda sõitu teha ei taha. 

 

Nüüd on mõistus otsas. Mida veel kontrollida või teha.

Jäi siis 2 probleemi. Käib eba ühtlaselt ja jõuetu.

Unustasin mainida, et viimasel ajal käib soojast peast ka eba ühtlaselt

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

Kontrolli üle!! Odav b osa pumpadega ennegi jamatud. Lisaks võib paagis võtturi ja pumba vaheline ühendus lekkida, eriti kui seda originaal vahejullat kasutada. Ära kunagi välista, kui pole üle kontrollinud neid asju.

bensiini pump on uus.  vast mingi 2 kuud vana

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

Peale 4000 pööret tekib tõeboolest mingisugune minek.  ma tean, et bemmi mootor alles 3500 pöörde juures elama hakkab.

Olen ise omanud eelnevalt kahte sama mootoriga isendit. Lõpp kiirendus 4000 kuni piiraja oli neil isegi enam vähem sama.

Kuid minu präegune isend on kuni 4000 pöördeni täiesti jõuetu. Kodus on mul vectra 1,6 mootoriga. vist mingi 55 või 66 kw. Ja see on ka erksam.

Midagi seal igal juhul viga on. See ei ole normaalne.

ja see teine mure mis mul tühikäigul toimub ongi ainult siis kui pöörded madalad. tõstan pöörde 1500 peale ja masin käib kõrva järgi nagu kella värk.

Alla selle ma hetkel ei saa millegi pärast pöördeid tõsta. nigui varbaga pedaali puutun või käega segu siibrist keeran kargavad pöörded kohe sinna. ja sealt edasi saan vaikselt oma soovi järgi pööret muuta.

 

Oleks ehk pidanud sellest alustama, et viimane kord kui 6 aastat seisnud masina omale koju vean.  Vähemalt viimane ülevaatus oli ostu hetkel tehtud 2007. 

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

Surveregulaatorit siis tõesti proovisid teist peale??? Sest mul oli küll täpselt sama jama, et hoidis pöördeid kõrgel ja mingi aeg langesid ja siis puterdas, madalatel jõudu ei olnud aga ka 3-4000 pealt hakkas tõmbama!

 

Ei ole saanud kontrollida veel. Kuna eelmine kord eestis käies ei olnud mul teist regulaatorit võtta. 

Pöörded tulevad nüüd ilusti alla. Seda põhjustas üks ise joodetud takisti, mis pani autole vale arvamuse temperatuurist.

Kütuse surve mõõtmiseks mul kodus vahendeid ei ole. Pole ka ümbruskonnas kellegi käest laenata. Kuid nädalalõpus saan anduri ära vahetada ja proovida. 

Kasutaja eix22 poolt soovitatud viiese kantku varijanti saan ka katsetada. Oskab keegi öelda kui kiiresti peaks viiene nõu täis saama, et asi normaalne oleks?

 

Jagaja kaane alla olen vaadanud. Ei ole muidugi esimeses nooruses kui midagi hullu seal ka ei tundunud, 

 

Kuna isa on nädalakese minu masinaga ringi vuranud siis saan ka küünlad uuesti maha keerata ja kontrollida kas mõni on mustem kui teine. 

Kuid pihusti vahetusega jään jänni. On küll olemas pihustid. Väga mitu aastat seisnud. Kuid poleks sugugi kindel, et nad töötavad. Üksiti kui asi nii kaugele läheb, et pihustid olen sunnitud maha võtma, võiks kuhugi kontrolli viia. Mis kohta soovitate. Mulle ligemad linnad on Tartu, Rakvere ja jõgeva.

 

Tuleks juba reede. Näpud sügelevad ja vajadus teise auto järgi aina suureneb. 

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0
ints

 

Mõte oli täiesti olemas. Tänu diagnostikale sai 2 muret lahendatud. Pöörded enam kõrgele ei jää. Startides puudub ka see samune lollakas tühi hetk kus mootor tahtis välja surra. 

 

Ainult mootor jäi endiselt uimaseks. See on  mingi muu probleem. mis ei ole vist kuskil andurites kinni. Muidu oleks seda ju näidanud diagnost. Ja tühikäigul mootori puterdamine on uus ja hiljem tekkinud probleem. Ei hakanud selle jaoks uut teemat tegema. 

 

Uuesti diagnosti tuleb minna mingi aeg tõesti. 

Kuid jube raske on seda teha  kui eestis veedan 2-4 päeva kuus. Ja seda ka nädalavahetustel. 

Kui nüüd oma ja foorumi jõududega murele pihta ei saa, Siis Mai alguses ehk paar vaba päeva. Lükkan auto Tartusse UM-i ukse ette.

Nemad ju ikka peaksid vea ülesse leidma. 

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

Diagnostikal ja e-testil (mida tehakse siis vastava elektroonilise seadmega info lugemiseks) on suur vahe sees.Uue pumba tootlikkus arvutasin kunagi vist sinna 110l/h ringi. Siit saad ise arvutused teha.

Nii muuseas, ega sa klapikambri kaant maha pole võtnud? Kui ikka opel ka erksam on, siis äkki on mõni nookur pooleks nagu M20 kombeks on. 5 silindriga on tõesti veidi mannetu see minek. Ise laenasin kunagi tuttava 320, millel ka väga jõuetu mootor oli. Seal sai ka huvi pärast maha võetud klapikambri kaas ja muidugi oli seal katkine nookur. See oli seal muidugi kõva paugutamise tulemus.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja

Loo konto

Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus