Hüppa postitusse
  • 0

m20b25(2,7i) stroker


joonaskala

Küsimus

Tere,


Olen uurinud juba palju, igaltpoolt püüdnud niipalju infot leida kui vähegi võimalik..aga ikka on nagu midagi puudu! Selline kindel sõna et, "jah nii saab" on puudu..

Et olemas siis m20b27 ETA mootor, ja teiseks kõrvale tuleb kohe m20b25 mootor..
Plaan oleks siis ehitada selline odav "Stroker"

Olen uurinud ja kas asi on tõesti nii lihtne et..

Panna m20b25 mootorisse sisse m20b27 kepsud koos väntvõlliga..kolvid siis jääks 2,5 liitrise omad, plokikaas 885 lõpuga ja sammuti 2,5 liitrise oma(koos sisselaske ja väljalaskega), ja siis ka 2,5 liitrise aju ja juhtmestik.

On see asi siis nii? Ja palju selline asi juurde annab..olen lugenud et kuskil siis 130-140 kw vahel tuleb selline kooslus?

Keegi viitsib vähe täpsemalt seletada..siis võiks nagu juttu teha et mis see kõik täpsemalt annab, et panna 2.7 liitrise vänt + kepsud sinna sisse!

Kellegil kindlat infot, siis antke aga tuld :)
Tänud ette ära juba!

Parimatega,
Joonas

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Soovitatud postitused

  • 0

võimsuse ja vääde saad alles dünos teada, kuna need 20-25a mootorite seisukord on seinast seina. Kuna M20 nagunii kõrget pööret ei kannata, siis saad sellise kooslusega lihtsalt madalamalt pöördelt suurema väände, mis nö p****dünos kohe tunda annab. Lõppkokkuvõttes polegi oluline, mitu kilovatti mootor võimsust toodab, vaid mis vahemikus sul neid kõige rohkem kasutada on.

M20b25 pole mingi eriline haruldus midagi, vbolla ainult rullika peal. E34 mootorid seal 150 ümber.

Plokikaane kohta saab alati ka silindripea öelda, siis ei kaani keegi.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

Mina oma strokeri ehitamisega kulutasin ca. 1000eur ja võimsust ei tulnud küll märgatavalt juurde, kui siis minimaalselt. Ainuke asi mis tunda annab on see, et max nm tuleb seal 4tuhhi ringis, mitte nagu 2,5sel, mis saabub alles 5,5tuhhi ringis. Seega pill äkilisem ja mootor tihedam(kuigi originaal mootor oli ka väga tihe).  

Mis tegin: panin 2,7 vända, kepsud, kolvid(SE) ja jäi 2,5se plokk ja kaas, sisse läks ka 2,3se nukk, mis asja veel natuke teravamaks tegi. 

Samuti plokikaas sai lihvi ja kõik kuluosad nagu kolvirõngad, tihendid, otsapunnid jne said tutikad. Juba ainult tihendite arve oli mumeelest pea 400€. 

Aga võin öelda, et kasu on tast küll ja sõbra väga tiheda mootoriga tagaveduselt 2,5lt läksin uimates eest ära, muidugi 80km/h hakkab juba nelivedu takistama. Järelduseks ma prognoosiks lisa 5-10kw originaal 125wati asemel.

Ja samuti mu auto mootor pole kordagi laiali lagunenud ja väga mõnus asi. Kestab ta kindlasti 100tuhat veel, kui ilusti hooldada.

Start on aga küll väga muhe.  :lol: Kui keegi mu pilli lähiajal ära ei osta, siis jääb projektikaks ja teen teema ka siis, aga enne seda plaane ei avalikusta. :P

Kui tahad võimu, tuleb föön vahele panna ja raisata vähemalt 2-5k euri kõige lisanduva peale. Miks muidu öeldakse et auto tuunimine kallis lõbu.  :beer:

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

Olen ka kõvasti nüüd kirjandust lugenud selle kohta. Kõige lihtsam ja sitem varjant on 2.7 plokk koos kõigega ja 2.5 kaan ja juhtimine. 2.3 nukk sama mis 2.5. Netis oli eraladi teema kus mingi vend võttis kätte ja mõõtis kõik nukkvõllid ära. 2.3 2.5 katiga või ilma kõigil sama nukkvõll. Tootekood ainult erinev.

Ainuke mõistlik varjant on leida s-eta kolvid või siis 2.5i omad ja plokki maha võtta 1-2mm. Pärast kindlasti tore hammasrihma paika saada.

Siit ka küsimus kas keegi teab mis vahe on 2.5 125kw ja 126kw kolbidel?

 

Alpina 2.7 http://wp1016621.server-he.de/fotost/f01118/tkc1.pdf

 

Nukkvõll sama mis 2.5 ilma katita.Vänt m21 oma. Kahjuks ei suuda tuvastada mis kolbe kasutati.

Alpina b3 kolb esimene väidetavalt. Edasi s-eta ja siis 325i kolvid.

 

http://www.e30tech.com/forum/attachment.php?attachmentid=636&stc=1&d=1198890531

 

B3 on kõvasti madalam. Et siis kasutati 135 kepse ja madalamat kolbi?

Ehk Eixil on mingi vana tootekataloog kus saab järge ajada.

 

Vaadates erinevaid dynolehti siis pole vahet kas 2.7 või 2.5. Ainult väänet tiba rohkem kui 125kw. 126kw põhimõtteliselt sama.

Et enam vähem asja saaks siis ilmselt peaks kasutama s-eta kolbe ja tõstma surveastet 8.5 pealt 9.7 või rohkem. Aga see juba kõrgem matemaatika.

Muudetud , muutis matu665
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

või otsid alla 11.0 eta kolvid, surve aste tuli sel juhul ca 10.4.

ma natu nokitsen enda mootorit veel(uus kaanetihend, parem plokikaan ja chip ära proovida enne ms3v3 üle minekut) eks kevadel ole näha kui palju kw välja annab

varumootoril lähen tõenäoliselt silweri rida ehk 2.8 vänt ning 2.5 kat kolvid hoiab kõvasti aega kokku leiutamise pealt

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

Kataloog näitab sama , kuigi seda ei saa alati uskuda ,  Sama tootekoodiga asjad ei saa ju loogiliselt võttes erinevad olla, kui kusagilt pildimaterjali tõestuseks, siis on võimalus meid kõiki ümber veenda, aga nagu aru olen saanud, siis siinne foorumirahvas on igasugu kuuldustes ja muus kontrollimata infos ilmselt elulõpuni kinni...

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

http://84.45.115.78/e30zonewiki/index.php/M20 kolbide kohta.

plokikaaned olid sama koodiga kuid erinevate valu numbritega. pregugi võrdlen siin üht 89a ja 96a valukoodiga m20b25(885) käevahel näiteks- 96a omal on põlemis kamber veidi väiksem ning vee kanalid natuke kitsamad, samuti nukkvõlli liugepinnad veidi laiemad. kuid üksteisega on nad üksühele asendatavad

Muudetud , muutis kotkas1
  • Meeldib 1
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

Mul korralik 731 lõpuga kaas pakkuda kellegile kui soovi.. sai talvel livitud, pesad lõigatud ja uued puksid..

100€ :)

ilusti papi ja kilesees peale tööd.. ei ole peale taastamist pandud :)

Muudetud , muutis grimes
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

2.0 nukk on väga-väga sarnane nukkide poolest 2.5 omale. Pmst identne. Vahe tuleb sisse sellest, et kogu kupatus on 6 kraadi varasem, see mis konkreetsele mootorile meeldib on katsetamise küsimus aga töötama peaksid mõlemad variandid. Nuka ajastus määrab lihtsalt pöördemomendigraafikut üles- või allapoole kui lihtsustatult võtta.

 

Kui huvi on siis minu käest saab kulumata nukkide aga laagripinna kriimudega 2.5 nuka, mille kohta üldine konsensus väitis et viga on kosmeetiline :P 

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • -1

Asja mõte on see, et kolvikäik suureneks.   Effekt on umbes sama, kui keerata näiteks mutrit lahti pikema võtmega (see on kergem) Igatahes muutub mootor võimsamaks.

 

ETA väntvõlli käik on suurem. Kui sa jätad alles tavalised 325i kolvid siis arvesta, et need jäävad 2mm alla ploki s.t plokki on vaja madalamaks saada. Seejärel tekib probleem rihma pingutamisega, nukkvõlli asendiga jne.

 

Lihtsalt pane see 885 kaas sinna ETA peale ja muu 325i krempel ja ongi asi valmis !  325i ja 325e plokkide silindriläbimõõt on sama. Teeb täpselt sama välja.

 

 

Kui see 325e on VÄGA heas korras, siis võib selle kaane peale panna ilma alumist otsa lahti võtmata, eks otsusta ise selle üle juba.

 

Mootori karakteristikud muutuvad tänu suuremale kolvikäigule, isegi sama lõppvõimsuse korral (125kw) on selline mootor parema pöördemomendiga.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja

Loo konto

Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus