Hüppa postitusse
  • 0

m20b25(2,7i) stroker


joonaskala

Küsimus

Tere,


Olen uurinud juba palju, igaltpoolt püüdnud niipalju infot leida kui vähegi võimalik..aga ikka on nagu midagi puudu! Selline kindel sõna et, "jah nii saab" on puudu..

Et olemas siis m20b27 ETA mootor, ja teiseks kõrvale tuleb kohe m20b25 mootor..
Plaan oleks siis ehitada selline odav "Stroker"

Olen uurinud ja kas asi on tõesti nii lihtne et..

Panna m20b25 mootorisse sisse m20b27 kepsud koos väntvõlliga..kolvid siis jääks 2,5 liitrise omad, plokikaas 885 lõpuga ja sammuti 2,5 liitrise oma(koos sisselaske ja väljalaskega), ja siis ka 2,5 liitrise aju ja juhtmestik.

On see asi siis nii? Ja palju selline asi juurde annab..olen lugenud et kuskil siis 130-140 kw vahel tuleb selline kooslus?

Keegi viitsib vähe täpsemalt seletada..siis võiks nagu juttu teha et mis see kõik täpsemalt annab, et panna 2.7 liitrise vänt + kepsud sinna sisse!

Kellegil kindlat infot, siis antke aga tuld :)
Tänud ette ära juba!

Parimatega,
Joonas

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Soovitatud postitused

  • 0

No seal teemas on selline jutt et kõik panevad erinevat teemat..üks ütleb üht, teine teist..midagi aru ei saa.

Seal ju samamoodi juttu et 2,5 liitrise mootorisse 2,7 ETA alumine ots ja valmis..

Kui ta annaks sama tulemuse mis tehase mootor, mis selle asja point siis üldse on? 

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

No tegelikult on asi nii et, antud ETA mootor mis mul on..on see nn "Super Eta" millel ongi juba peal 885 lõpuga kaan..(suuremjaolt siis 2,5i peal olev kaan).

Mootor iseenesest vägev, mootoriplokk korralik, isegi hoonimisjäljed veel sees jms.

Aga point selles et, antud 885 kaan mis mul ETA peal on on katki, mõra sees ja jookseb tosool silindrisse.

885 kaant on ju päris raske leida, ja kaane parandus läheb 130 euri miinimum(firmalt tõukur vms).

Aga 130 euroga ma saaks juba ju terve 2,5i mootori, millel ongi peal juba 885 kaan.

Lihtsalt, mõtlesin et, äkki annaks kuidagi kompunnida neist kahest mingi natuke vägevama mootori välja, kui selle tavalise 95kw Eta.. Tundub nagu kuidagi lahja ja mõtetu mootor.
Vahest tahaks asfaldil rehvi põletada, aga ETA'ga seda vist väga ei suuda.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

No ütleme nii et, kui mul olemas Seta mootor eks, ja ostan kõrvale 2,5i mootori..

Siis tasuks korda teha ikkagi ETA mootor? Et see siis parem?

Kaant eraldi nkn ei leia..ja parandada pole mõtet ka lasta...100-130 eest saab juba terve mootori ju.

Palju inimesed on müünud m20b25 mootoreid milles lihtsalt m20b27 vänt koos kepsudega..kuida nad siis üldse sõidavad kui plokist 2mm puudu jääb?
Jutu järgi siis täis pask variant vms, ei tasu teha sellist asja?

 

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

No kui sa selle m20b25 kõrvale ostad siis sa ju tõmbad tolle ka juppideks ju. Vaata kumb plokk korralikum on ja selle peale ehita. Eeldan et eta plokk korralikum, ja mina ehitaks selle peale. Ja ei peaks alumist otsa näppimagi. Mõtle kas sa tahad seda võimalikult odavalt või võimalikult hästi saada. Palju oled nõus raha raiskama. Aga isegi odav tegemine eeldaks enamuse tihendite ja kuluosade väljavahetamist. Samuti peaks olema elementaarsed oskused mootorite alal. Odavam tuleks juba uuema tüübi mootor peale visata, mis kannatab sul rehve ribateks lasta kui see on su soov. Kui tahad just 2.7i-d endale siis lase käia!

Muudetud , muutis asser
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

E21 oleva teema lugesin läbi, tänud.

On olemas elementaarsed oskused mootorite alal..
Aga ütleme nii et, ei ole plaanis igapäev rehve sodiks lasta. Asi on ikkagi sõiduauto, millega igapäevaselt sõitma hakkan, kui kokku saab!
Lihtsalt, vahest ikka tekib soov kuskil parklas natuke rehvi põletada vms..

Ütleme nii et, kogu mootori tihendid/rihmad ja asjad plaanin nkn uued osta, et see poleks probleem.

No ma arvan et jah, nkn ostan kõrvale 2,5 liitrise, sellepärast selle saab kätte juba 100-150 euro vahel. Aga ega ju 885 kaant odavamalt ei leia väga, ja oma kaane parandus läheks ka kalliks (üks põlemiskamber 130 euri)

Ja nüüd mõtlengi, mida mul annaks teha kokku nendest kahest mootorist?
Kumb parem on, 2,5i või 2,5E(Ilmselt super eta, peal oli 885 kaan)?

Tahaks odavat ja lihtsat varianti..Et saada midagi juurde.

Loodan et mõistate;)

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

Oo, tänud ;) Seal juba tundub selline vähe kindlam ja parem info olema :)

Väiksed küsimused siis ka tekkisid..teksti lugedes.


Super Eta-based

The easiest is to start with a September 1987 onward Super Eta and installing a 325i cam and springs, a complete 325i intake manifold and throttle and plugging in the 325i engine control unit. Depending on which cam, chip and intake is used, this combination can make 180-200hp with the stock 8.5:1 compression ratio and will rev to 7500rpm.

2.5i mootoril on ju 885 kaan ja super eta mootoril sammuti 885 kaan? miks siis öeldakse tekstis et tuleks panna 2,5i nukk koos vedrudega..
Okei, sisselaske kohta ei oska midagi öelda, kas on seta mootoril teistsugune kui 2,5i'l, et see tuleks siis panna 2,5 oma koos kõigega.
Ja noh, siis panna 2,5i aju ja juhtmestik. Ja peaks olema täitsa asjalik mootor valmis?



325i based

Starting with a regular M20B25, acquire an Eta crank and use Super Eta pistons and rods or custom pistons with the 325i rods. A crankshaft from the M21 diesel engine may also be used as it is dimensionally equivalent to the ETA crankshaft; it is also forged, where the ETA crankshaft is cast. Eta, 320 and 323 rods are all 130mm long while 325i rods are 135mm. Regular Eta pistons WILL NOT WORK OPTIMALLY because they are not matched to the "885" head. Results are the same as for the Super Eta and will be better if custom-made higher compression pistons are used.

Antud juhul siis ostan kõrvale 2,5i mootori...Kirjas et tuleb panna ETA vänt ja SETA kolvid ja kepsud, kas siis ETA ja SETA vändad on erinevad? Või võin panna ka SETA vända sinna mootorisse? Ja ülejäänud siis jääb 2,5i oma..885 kaan ja sisselase ja aju jms...

Olen ma õigesti aru saanud kõigest?
Kumb variant oleks parem teiearust? Kas teha oma SETA mootorist..või teha M20b25 mootorist?

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

Praegu paistab neid liikuvat päris mitu :) Ilmselt selle nädala jooksul toon ära ühe.

Hmm, aga kui ma ostan m20b25 (2,5i) mootori millel on peal siis 885 kaan(Vist originaalis juba), siis tollel ju peaks olema peal õige nukkvõll? Või on mingeid teisi võimalusi ka?

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

SETA ja ETA vändad samad. Sul ongi vaja ainult tõsta 885 kaas mis pärit m20b25 pealt koos sisselaskega enda SETA ploki otsa ja olemas ongi. Lisaks siis teised asjad(aju, juhtmestik jne) See kõige lihtsam ja odavam varjant. Võid lisaks kaane lasta ära portida ja kasutada m30 throttle body, aju ja pihusteid. Võimalusi on palju. Mida rohkem jõudu sa tahad seda kallimaks läheb. Siin üks teema: http://www.e30tech.com/forum/showthread.php?t=75938

Loe läbi saad saad targemaks. Strokeri teemasi tohutult netis olemas. Kasuta otsingut.  ;)

Muudetud , muutis asser
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

Jah, see paistab kõige õigem ja lihtsam variant..

Ehk siis oma ETA alumine ots ja siis 2,5i ülemine ots koos juhtmestiku ja ajuga..
Hooratta ka siis jah ühemassilise, ja asi peaks päris hea olema? Hetkel 2 massiline ja see paras kolakas.

Aga palju selline ehitamine juurde annab? Võrreldes nüüd originaal mootoriga mis mul on? (SETA, 95kw)
Kui keegi teab arvutuslikult(nm, kw) või midagi, siis võib sellistes andmetes ka selgitada.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

Hmm, esimeses postituses oli plaan teha ju 2,5i mootorist, ehk siis panna 2,5i mootorisse sisse ETA vänt koos kepsudega ja muu jääks sama..et siis tuleks tehase värk 125kw kuna originaalis 2,5 ongi 125..

Aga kui ma võtan nüüd ja teen ikkagi ETA mootorist, millel on originaalis 95kw. Kui panna sellele 2,5i pea koos sisselaske jms, ja seda juhtima sammuti 2,5 aju.
Kas siis teeb ka enamvähem selle 125kw kanti välja?

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

Loodan, et saad aru ikka, et pean silmas reaalset tulemust peale seda remonti/kooslust. Võid ju ka niisama tuletada, liita-lahutada, räägin sulle reaalsest tulemusest, kui sa peaks dünosse sõitma selle autoga, sa ju tahtsid reaalset tulemust teada. Ega see 25a vana mootor ei oma enam 125kw, võibolla 80-100kw on alles jäänud. Siin ühes teemas tehti ka põhjalikult kõik ära ja düno näitas vist 135kw, katsun üles leida selle.

  • Meeldib 1
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

Ei, ma saan aru, et sa räägid nagu reaalsetest numbritest, mis seal tegelikult on..

Aga ma mõtlen et üks mootor on ikkagi stockis 95kw ja teine ju 125kw..Nagu originaalis.

Kui ma nüüd 95kw ehitan eelmistes postituses antud asjadega üles(2,5i kaan + juhtimine jne) siis peaksin saama enamvähem sama tulemuse mis 2,5i stockis?

Ei oska kohe seletada hästi.

Pmst 2.5i ärategemine, lõpuks saan tehase kw kätte 125kw
Aga kui nüüd 2,7 ETA ära teen, siis saan ju ka tehase kw kätte, ehk siis 95 kw või? Kuna originaalis ta niipalju ju on.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja

Loo konto

Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus