Hüppa postitusse

M: S50 evo, ehk 3,2L kolvid, M54B30 kaas jm. LUKKU


lynx

Soovitatud postitused

Müüa S50 evo, ehk 3,2L kolvid (86,4)
large_27754747_giFX.jpg
 
Rõngad, sõrmed ja -lukud on olemas
 
 
 
M50 malmkollektor
large_27754759_AL3H.jpg
 
M54B30 plokikaas (keskmine)
large_27754765_5uNZ.jpg
 
M54B30 mootorijuhtmed, aju, õhulugeja, segusiiber
M54 v.l kollektor
 
E46 karteripõhi ja õlipump
 
 
Vist sai kogu jutt kirja.. kel huvi, siis räägime hindadest individuaalselt.. hea meelega müüksin kõik asjad korraga, aga kuna see vist ei juhtu, siis peab hinnad välja mõtlema iga kodaniku täpsete soovide järgi.
Muudetud , muutis lynx
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 2 kuud hiljem...

Miks nii? Oleneb mis mootorist jutt käib. M50 puhul seda kül teha ei saa. Sel juhul läheb surveaste ju ulmeks ja kolvid tulevad üle ploki ääre. M54B30 kolb jääb ca 2mm alla ploki serva ja surveaste jääb mõistlik (10.2 kanti). M54b30 kolvi CH on 28,32mm vs M52B28 31,82mm. Selle kolviga saab 13+:1 surveastme, millega on deto juba päris tõsine probleem.

 

Sellel pildil on väga hästi näha, mis juhtub kui M54 vändaga M52 kolbe kasutada.

http://i277.photobucket.com/albums/kk75/davidrvahl/20120430_214947.jpg

Muudetud , muutis Chulo
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Ma ei ole seda ise katsetanud, kuid olen mõlemaid esemeid samal ajal pihus hoidnud ja mulle lihtsalt tundus, et see oleks võimalik.. 2,8 kolvist maha natuke võtta ja kolb hakkab näiteks millimeetrijagu tihendi sisse käima.. kasvõi paksema tihendi.

Surveaste võiks ju olla seal 11 ringis

 

M54B30 plokis jäi selle kolvil 3mm plokiservast puudu!

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 1 kuu hiljem...
  • 2 kuud hiljem...
  • 1 aasta hiljem...
  • 2 nädalat hiljem...
Külaline
See teema on edasistele vastustele suletud.
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus