Hüppa postitusse
  • 0

K: spidoplokkide sobivus


Aigar Iva

Küsimus

Tere

Olen siis tänase seisuga täpselt 2 nädalat pre face e30 uhke omanik.

Kere on 86 aastast ja mootor on 90a 1.6l.

Mure siis selline, et mu auto tahhomeetri asemel on kell. Tahaks siiski kellaaja asemel pöördeid ja kütusekulu näha.

Esiteks. Kas ma võin sinna panna iga rida-4 e30 kellaploki?

Ning kas kõik on nö plug-n-play? Et kas hakkab kõik toimima kui ühendan pistikud lihtsalt ära?

Ja kas on üldse lootust, et seal on see kütusekulu näidiku pistik olemas?

 

Ette tänades

Aigar

                                                                                                                                  

 

Nii.

Asi nüüd korras. Väike kokkuvõte.

Mootor oli facelift kere pealt. Seega läks sinna fl kellaplokk.

 

Kui plokk oli peal siis ei toiminud tahhokas ega ökomeeter.

Margo ütles mis juhtmed kuhu ühendada.

Pistik asus kindalaeka taga (valget värvi) . Seal oli kolm juhet millest 2 oli vaja vedada kapoti all olevasse mootori pistikusse.

 

 

1. Roheline - "+" toide süüteluku 2. asendist.
2. Must/valge - Tahhomeetri signaal (mootoripistikusse nr 9 klemmi alla)
3. Kollane/valge - Ökonomaiseri signaal (mootoripistikusse nr 8 klemmi alla)

 

 

Kui need ühendatud siis töötas kõik ilusti.

Tänud kõigile!

Muudetud , muutis Aigar Iva
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Sellele küsimusele on 18 vastust

Soovitatud postitused

  • 0

Ise panin villast. Tachosignal ja drehzahlsignal läksid tõlkes vahetusse. Pin 9 on õige jah.

Mul tuli selle kolmese pistiku kollase juhtme tähtsus ka meelde nüüd. Nimelt kui sa selle kollase ühendad mootoripistikus number 8 klemmi alla, hakkab äkki ökomeeter ka tööle.

Ja et kuskil märge maha jääks, siis pre-face ajust tuleva 3 klemmiga pistiku tähendus peaks seega olema:

1. Roheline - "+" toide süüteluku 2. asendist.
2. Must/valge - Tahhomeetri signaal (mootoripistikusse nr 9 klemmi alla)
3. Kollane/valge - Ökonomaiseri signaal (mootoripistikusse nr 8 klemmi alla)

  • Meeldib 1
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

Minu teada on asi väga lihtne. Pead hankima endale R4-mootoriga E30-ne spidomeetri ploki, millel juba tahhomeeter olemas. Vana võtad ära ja samad pistikud lähevad ka uue sisse samamoodi ning sellega peaks töö tehtud olema. Kui spidomeetril õige kilometraaži tahad säilitada, siis vahetad uuel plokil oleva spidomeetri enda oma vastu. See on ka lihtne töö ja põhimõtteliselt bolt-on värk.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

Aga kas pre face kellaplokk sobib fl mudeli asemele? Ostsin pre face ploki aga tuli välja, et autol oli muidu fl plokk. Juhtmed ühendasin ära aga tahhokas toimima ei hakanud.

Ning kellaploki taga on kolm pistikut. Sinine, valge, kollane. Mul kollast juhe kellaplokki ei jooksnud. Kas see on tähtis, et tahhomeeter toimiks?

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

Nagu mina aru olen saanud, sobivad kõik, lihtsalt vahe siis R4 ja R6 mootoritega isendi kelladeblokis (tahhomeeter loeb teisti ja kütusekulu ka) ning preface ja fl mudelitel siis kütusepaagi vahe (preface paak ühe võtjaga ja fl paak kahe võtjaga, seega hakkab kütusenäidik valetama, muu peaks nagu töötama, vähemalt minul on töödanud). Kollane pistik peaks olema check paneliga mudelite jaoks. Endal samuti R4 mootoriga isend, blokile lähevad külge sinine ning valge pistik ja tahhomeeter töötab laitmatult. See, et tahhokas ei toimi, võib ka bloki viga olla. Bloki sees patareid, mis aja jooksul väsivad ära ja halvimal juhul hakkavad sisu välja ajama ning rikuvad kogu trükiplaadi ära. Endal ei töötanud samuti tahhomeeter ja mingiaeg ostsin ühe kelladebloki juurde, seejärel ladusin kahest kelladeblokist ühe korraliku kokku ja tahho hakkas tööle.

Muudetud , muutis siimp
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

No ma arvan, et minul oli teema selles, et see patareide laiali läinud sisu oli lihtsalt trükiplaadile liiga teinud (sellest tulenevalt ei töödanud mul enam tahhomeeter ja veetemp). Võimalik, et sul midagi sarnast kui patareid juba sisu välja ajavad.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

Võtan teema jälle üles siis.
Nimelt sain uue ploki. Kõik peaks olema õige. põhimõtteliselt samasugune nagu alguses oli kuid tahhoka ja selle kütusekulu näidukuga seal all. Ühendasin ära kuid endiselt ei toimi.

Küsisin ühelt tuttavalt e30 omanikult (kellel samuti 316) kes tegeles hiljuti sama probleemiga. Ta ütles, et tal ei hakanud samuti alguses tööle kuid kui sõitis ca 200-300 km ära siis hakkas tööle. Ju siis laadis ära need patareid mis seal sees on.
Nüüdseks olen selle plokiga sõitnud juba pea 1000km ja mitte midagi. Nüüd jääbki üle vist see juhtmete teema.

Et oskab keegi öelda kus ja millised juhtmed olema peaksid, et see tahhokas (ja kütusekulu näidik) seal tööle hakkaks.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

Oleneb, mis mootoriga auto algselt oli ja kuidas uue el juhtmed veetud on.

Pakun ühe variandi, mida proovida. Otsi kindalaeka tagant lahtist valget 3 juhtmega pistikut. Selles pistikus on roheline, must ja mingi värv veel. Must juhe vea kapoti alla mootoripistikusse klemm nr 14 alla.

Kui ei leia ja tallinna inimene, astu mu töökojast läbi - paneme tööle.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

Kelladeploki ostmisel  tuleb  tähelepanu osutada kindlasti kelladeplokile endale, pean silmas seda,     et üldiselt  Preface e30-tele  toodeti   VDO  ja  Facelift  e30-le  üldjuhul  Motomeeter  kelladeplokke.  Seda  näed  sa kohe ära, et  milline  sinu autol on.   Oli see  vist  check tulukesele  väga ligidal, ning  vägagi selgelt  loetav kiri.

 

 

Ülemineku varjantidel  võis  esineda vastavalt  mootorile mõlemaid varjante,   eks   targemad  oskavad  seda  rohkem  ja palju täpsemalt seletada, kui mina.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

kellaplokk on motometri oma.

igatahes tänu Margole sain tahhoka tööle. tänud! kuid minu pistikus oli see juhe siiski vaja ühendada klemmiga nr 9

aga see economiser ei tööta endiselt. lööb seieri põhja ja kogu lugu.

Muudetud , muutis Aigar Iva
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • -1
Et siis viga võib olla kõigest patareides?

Võib vabalt ka kaitsmes olla, mis kapoti all. Vaata sealt esmalt üle. Aga vabalt võib ka patareides olla, minul vähemalt oli. Aga need "patareid" pole mitte tavalised, vaid mingi päris vanakooli värk, mida kusagilt enam saada pole. Odavam tuli teine spidoblokk kõrvale osta.

Muudetud , muutis siimp
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja

Loo konto

Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus