Hüppa postitusse
  • 0

m10b18 75kw vs 77kw?


süütusakslane

Küsimus

Tere, tekkis siis selline küsimus , et millest 2kw erinevus tuleb, kas ajust või millegist muust?

Ise oman facelift e30 m10b18 316i 75kw aga preface oli sama mootoriga 318i nime all ja 77kw.

Andmed wikist

 

M10B18 1766 cc 75 kW @ 5,800 rpm 140 Nm @ 4,500 rpm   1985–1988

M10B18 1766 cc 77 kW @ 5,800 rpm 145 Nm @ 4,500 rpm   1980

 

Muudetud , muutis süütusakslane
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Sellele küsimusele on 10 vastust

Soovitatud postitused

  • 0

Mõlematel on Bosch L-Jetronic

Kilovativahe on täpselt sellest, mis sa ise pakkusid, ehk siis katalüsaator.

PREFACELIFT

318i 77kw

318i KAT 75kw

 

FACELIFT

316i KAT 75kw

 

Enamlevinud lahti lastud kõlakas kilovativahe kohta puudutab 325i masinaid. Kõik need pre facelifti ja facelifti samade mootorite vahel olevad erinevused (nukk, kolvid jms) ei põhjusta seda ühe kilovatist võimsusevahet nagu siin koguaeg igalpool räägitakse. Võimsusevahe on seotud katiga, lihtne - 125kw on katiga ja 126kw ilma katita mootor (ka facelifti 2.5i mootoriga autosi hulgaliselt ilma katita toodetud ja seega on nad 126kw)

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0
1984 - 1985 318i M10B18 Engine Specs

Compression ratio: 9.0:1

Fuel injection type: Bosch L-Jetronic

 

Nagu näha on andmed erinevad netist otsides. Äkki on kellelgi mingi tark raamat olemas õigete andmetega!

 

Ma seda raamatust siia kirjutasingi.

 

Vaadake esimese m10b18 aastaks on pandud 1980. See oli E21 peal ja paaril esimesel aastal E30 peal.

Muudetud , muutis oo7
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

Ise jääks ka selle kati variandi juurde. Tundub kõige loogilisem! Ei tahaks nagu uskuda, et tõesti 2kw pärast muudeti surveastet ja sissepritset. Vot ei oska täpselt öelda, mis elu see mootor e21 ajal elas, ise uurisin rohkem e30 kohta.

Põhimõtteliselt sain siis oma vastuse. Tänud vastamise eest!

 

Tegelikult tekkis veel üks huvitav küsimus. Kas keegi on proovinud m10b18-le peale sokutada m10b20 sisselaskekolle?  Ei tea, mis elu see mootor elama võiks hakata. Visuaalselt tundub see kolle palju paremate ja lühemate õhukanalitega olema. Drossel on ka veits suurem.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0
Ise jääks ka selle kati variandi juurde. Tundub kõige loogilisem! Ei tahaks nagu uskuda, et tõesti 2kw pärast muudeti surveastet ja sissepritset. Vot ei oska täpselt öelda, mis elu see mootor e21 ajal elas, ise uurisin rohkem e30 kohta.

Põhimõtteliselt sain siis oma vastuse. Tänud vastamise eest!

 

Tegelikult tekkis veel üks huvitav küsimus. Kas keegi on proovinud m10b18-le peale sokutada m10b20 sisselaskekolle?  Ei tea, mis elu see mootor elama võiks hakata. Visuaalselt tundub see kolle palju paremate ja lühemate õhukanalitega olema. Drossel on ka veits suurem.

 

Muudeti mitte 2kw vaid sellepärast, et uus sissepritse polnud enam mehaanilise pritsepeaga. Asi selles, et uuem on ökonoomsem. Võimsus lihtsalt langes 2kw sellega seoses.

 

Millal see katalüsaator paigaldati, äkki see juhtuski korraga ?

Muudetud , muutis oo7
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0
Kuskilt nagu meelde jäänud millegipärast, et m10b20 suht vähe saada ja pidavat olema väga hea mootor turbo peale panekuks, et formel 1 kasutatud...?

 

Vormeli peal oli 1,5 liitrine turbomootor.

 

F1 reeglid ei lubanud töömahtu üle 1,5L turboülelaadimise korral.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja

Loo konto

Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus