Hüppa postitusse
  • 0

m40 316i ja 318i pihustite erinevus


siimp

Küsimus

Tere,

kuna endal paistab, et on ühe pihustiga miskit porbleem, siis plaanis see ära vahetada aga hakkas huvi pakkuma, et kui palju erinevad m40b16 pihustid m40b18 pihustitest (kas m40b18 pihustid on suurema tootlikusega)? Uurides selgus küll, et mõlemad süsteemid kasutavad e30 kere peal Bosch Motronic 1.3 süsteemi aga kui palju nad reaalselt erinevad, ei tea. Enda masinaks 316i (m40b16) ja plaan oleks m40b18 pihustid panna, kuna hetkeseisuga väljalaset muudetud, õhufilter vabam ja tulemas lähipäevil ka kangem chip. On keegi äkki proovinud või kasutu tegevus ja tasuks endiselt m40b16 mootorile mõeldud pihusteid kasutada (või hoopis midagi kolmandat)? Kütusepumbad sama tootlikusega neil? Realoem annab pihustite tootekoodi sama, samuti rõhuregulaatori kood sama.

Tänud ette kaasamõtlejatele!

Muudetud , muutis siimp
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Sellele küsimusele on 10 vastust

Soovitatud postitused

  • 0
Kui kood on sama, siis on sama ju.

Terve rida autodele näitab sama asja, e3o puhul ka 325, järelikult on suure tootlikusega ja inimesed on ilmaasjata 325 pihustite otsimisega palju raha ja aega raisanud, kui m40 omad on samad ja saab kindlasti suht tasuta kätte :)

Jäi segaseks, et millele sa viidata püüad? 325i on näiteks rõhuregulaator 3atm, 320i oli see väiksem, seega reaalselt ka vahe sees. Või oli tegemist mingi terava sarkasmiga, millest ma aru ei saanud...

 

Igatahes Tiidu ja Mario jutust võiks siis nii palju välja lugeda, et võiks proovida õhulugejat ja sisselasketoru m40b18 oma?

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

Ei saanud mina sinu sarkasmi lausest nüüd küll midagi aru, millele sina viitad.

Mina vastasin sinu küsimusele, pealkirjas sul kirjas 316i ja 318i pihustite erinevus. Mis muu minu lauses saab olla seotud tootlikusega ,kui pihustid. Vastasin, et pihustid on samad, lisaks on nad samad veel paljudel autodel, mida ei teadnud mina ja paljud teised ka ilmselt, kes kalli raha eest 325 pihusteid otsivad näiteks. Siin see sharkasm oligi.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

Ise arvasin samuti et pole võimalik, sest kataloog paneb suht tihti puusse, aga vaatasin, et mul riiuliall täitsa vedeleb m40 pihustilatt pihustitega ja tunduvad samasugused olevat küll.

2.0 omad on värvuselt juba teised. Rõhuregulaator on ka sama 3.0 bar m40 motol, visuaalselt tundus ka sama, koodi järgi kataloogis vist näitas ka sama sul? Seda ma ise ei vaadanud üle.

Et järelikult saad 1.8 sisselaske ja õhulugejaga tuunida 1.6 motot. Pumbad peaks nagunii tootlikuse poolest samad olema e30`l.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

Natukene uurisin juurde ja niipalju kui aru olen saanud, siis erinevad ainult see kummivoolik (pildil nr.3) ja õhulugeja (pildil nr.1).

Hetkel jääb veel ainult segaseks see, et 316i näitab õhulugejat "WITHOUT CO-POTI"  ja 318i "WITH CO-POTI", mida see tähistama peaks?

2.png

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

CO Pot on põhimõtteliselt õhulugejas olev traat, millest lastakse elektribvool läbi. Kuna see tekitab traadis soojust, siis selle abil "reguleeritakse" õhu temperatuuri, mida MAF loeb, et tühikäigul oleks heitgaasid OK. Et võib sellega või ilma olla su õhulugeja, lõppkiiruses sa ei kaota ^_^

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja

Loo konto

Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus