Hüppa postitusse
  • 1

Kütusepump ei tööta!


markotik

Küsimus

Probleem siis selline, et auto jäi 3-4 kuuks seisa seoses tagasilla remondiga ja nüüd käivitades ei lähe käima. Sain aru, et pump ei tee häält, kontrollisin siis kaitset oli terve. Ühendasin pumba otse akult, töötas. Järelikult kuskil elektri süsteemis kala sees. Kas keegi oskab selles osas aidata?? autoks 320 (2,5)

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Sellele küsimusele on 9 vastust

Soovitatud postitused

  • 0

Kütusepumba relee? Kontrolli, kas käivitamisel pumba juhtmetele tuleb vool. Kui ei, siis kas kuskilt remondi käigus juhe viga saanud või relee ei tööta. Üks variant ka, et väntvõlli andur ei anna signaali enam.

Asi vist selles ongi et juhtmetesse ei tule voolu ja kaitsmete juures on kaks musta korpusega releed need vahetasin omavahel ära ja ei midagi! Ega seal põhja all eriti seda juhet polegi miga annaks vigastada praktiliselt kohe jokseb salngi, kui ma õieti aru saan. kas see andur peab ka süüte sisse keeramisel signaali andma???
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

Kaitse nr 11 pumba oma. Kütuse pumba relee on nendest (kahest või kolmest) mis asuvad mootori kõrval kõige juhipoolne. Kui võtad relee ära näed seal all numbreid number 87 on pumba vool. Nüüd võta suvaline juhe ja vea sealt nr 87 august otse aku plussi. Kui pump hakkab paagis häält tegema siis juhtmed korras ja läbi kaitse või relee.

pilt ka sulle

http://www.r3vlimited.com/board/attachment.php?attachmentid=37587&stc=1&d=1295932597

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

Releed saad kontrollida, kui paned lased näiteks 85 peale + ja 86 peale - (vahet pole, kumba pidi). Kui relee teeb klõpsu ja klemm 30 ja 87 on siis omavahel ühendatud, on relee korras ja jääb üle kaitse. Kui kaitse ka kindlasti korras, siis tuleb juhtmestik üle vaadata. Kui see ka kindlasti korras, siis peaks vända andurit ning sellest releesse tulevat signaali kontrollima.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

Tõmba relee välja, seal all jalgade juures peaksid numbrid olema. Kui ei ole, siis on skeem peal.

http://www.lextreme..../relaytextA.gif

Kui klemmid 85 ja 86 on pingestatud, siis pane multimeeter 30 ja 87 vahele ning kontrolli takistust. Miltimeeter peaks näitama samasid numbreid nagu lihtsalt juhtmeid kokku ühendades. Kui 85 ja 86 ei ole pingestatud, siis peaks omavahel olema ühendatud 30 j 87a.

Kui relee on korras, siis kontrolli kas pesas klemmile nr. 30 (see vool, mis tuleb kaitsmest releesse) tuleb pinge.

Muudetud , muutis Chulo
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

Kas sa üldse tead, milline kütusepumba relee on?

Kütuse pumba relee ei asu üldse kaitsmeplokis, see peaks mootori juhtmesarja küljes asuma.

http://imageshack.us/photo/my-images/22/mainfuelpumpoxygensenso.jpg/

Antud pildil peaks keskmine olema.

Asub mootoriruumi tagumises otsas. Pead plastikkaane maha võtma, siis on need näha.

Muudetud , muutis Chulo
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja

Loo konto

Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus