Olen silmitsi spidomeetri probleemiga - nimelt ei tööta kiiruse seier. Taustavalgus ja kõik muud näidikud on ok.
Soovitati kontrollida andurit difris, käisin töökojas ning seal öeldi, et kõik ühendused ja andur on korras, aga spidomeetri plokk ise on vale. Minul olevat 3 ühendusega plokk, aga vaja on 2 pistikuga.
Kas keegi oskab sellist juttu kommenteerida või teab ehk soovitada, mida võiks veel kontrollida?
Huvitav on ka see, et iga ~200-300km läbimisel odomeetrile kerib 0001 juurde (100m). Ehk kuskilt on ikkagi mingi impulss tulemas?
Teiseks mureks on see, et kuna praegune plokk on kellaga, siis kui raske võiks olla selle asendamine tahhomeetriga variandi vastu?
Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus
Küsimus
Igor
Tere E30lased.
Olen silmitsi spidomeetri probleemiga - nimelt ei tööta kiiruse seier. Taustavalgus ja kõik muud näidikud on ok.
Soovitati kontrollida andurit difris, käisin töökojas ning seal öeldi, et kõik ühendused ja andur on korras, aga spidomeetri plokk ise on vale. Minul olevat 3 ühendusega plokk, aga vaja on 2 pistikuga.
Kas keegi oskab sellist juttu kommenteerida või teab ehk soovitada, mida võiks veel kontrollida?
Huvitav on ka see, et iga ~200-300km läbimisel odomeetrile kerib 0001 juurde (100m). Ehk kuskilt on ikkagi mingi impulss tulemas?
Teiseks mureks on see, et kuna praegune plokk on kellaga, siis kui raske võiks olla selle asendamine tahhomeetriga variandi vastu?
Aitäh igasuguse abi eest.
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel
Sellele küsimusele on 2 vastust
Soovitatud postitused
Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse
Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja
Loo konto
Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!
Registreeri uus kontoLogi sisse
Sul juba on konto? Logi siit sisse.
Logi kohe sisse