Hüppa postitusse
E30 COMMUNITY
sass

K:esimeste amortide vahetus

Soovitatud postitused

kas keegi jagaks nippi kuidas ja mis tööristaga ma amordi püstakust kätte saan?

amordi püstak on suht roostes,sammuti ka se vigur mis amorti kinni hoiab püstakus.

kas se kinnitus mutter/seib/vigur on ainult um kaup või on se ka b osana saada?

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Ma usun, et mõeldi, kuidas amorti püstaku seest kätte saada. Ei tea ,kuidas e30-l on, kuid audil sai see mutter torutangidega ära keeratud(püstak ise kruustangide vahel). Uus mutter oli uue amordiga kaasas.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Aa ok siis jah kruustangid ja mida suuremad torutangid seda parem :D

Ja uue saadavusest kahjuks ei tea midagi,kuna pole endal kunagi vaja

läinud :wink:

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
Ma usun, et mõeldi, kuidas amorti püstaku seest kätte saada. Ei tea ,kuidas e30-l on, kuid audil sai see mutter torutangidega ära keeratud(püstak ise kruustangide vahel). Uus mutter oli uue amordiga kaasas.

tolle muttri peal on neli auku,vaevalt et bmw inseneerid mõtlesid et amorte oleks vahva torutangide või kullinokkadega vahehtada.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

need neli auku on spets võtme jaoks.

See võti maksab kahjuks rohkem kui uued poe amordid.

Odavaim ja lihtsaim varjant on torutange kasutada

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
Aa ok siis jah kruustangid ja mida suuremad torutangid seda parem :D

Ja uue saadavusest kahjuks ei tea midagi,kuna pole endal kunagi vaja

läinud :wink:

tavaliselt saab ikka

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

mismoodi saab lahti keerata 19mm mutri mis hoiab amorti selle kummist padja küljes?

Käiasin vene silmusvõtme õhemaks kuid amorti ennast ei õnnestu selle 10 võtmega kinni hoida. Ütleme nii et väga kõvasti kinni sunnik :D

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
mismoodi saab lahti keerata 19mm mutri mis hoiab amorti selle kummist padja küljes?

Käiasin vene silmusvõtme õhemaks kuid amorti ennast ei õnnestu selle 10 võtmega kinni hoida. Ütleme nii et väga kõvasti kinni sunnik :lol:

se oleks nutikam proovida siis lahti keerata kui auto veel ratastel,aga teine porno varjant on kalts vahele ja torutangidega amordist kinni võtta juhul kui pustak on alt võetud.

või otsi õige võti sinna :D

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

sain lahendatud asja nii et püstaku padi kruustangide vahele. Siis keerates käiatud silmusega sain asja lahti.

Kes vahetada tahab siis selle 10mm võtmega ei hoia seal midagi kinni. :)

Iseasi mismoodi ja mis võtmetega teenindustes neid lahti võetakse.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Plaanis teostada esiamortide vahetus. Ostsin ette Bilstein B4-d (gaasiamordid). Loen e30 Bentley manuali (lk 405) ja seal kirjas, et kui panna õliamordi asemel gaasiamort, siis ei tohi esipüstakusse 25 ml õli lisada (õli aitab amorti jahutada).

 

Kuidas tagada, et siis see amort püstakusse kinni ei jääks (korrossioon jne)? 

Mis on teie seisukoht? Kogemus?

 

 

 

@Kohupiim Üks manual näitab võtmena sellist tüüpi padrunit:

 

Capture.JPG.e3dc158baa7baae2c77066997e40af9c.JPG

Muudetud , muutis TrvP

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

On sul väljavõtet sellest kohast. Niipalju kui originaalamorte välja kakkunud, on alati õli olnud. Soojusjuhtivuse pärast ta seal on. 

Vahetatud mitteoriginaale ilma õlita tuksis amorte ka välja võtnud.

Ehk see mõeldud bilsu "pööratud" amordi kohta?

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

@eix22

Capture12.JPG.30b0c05d170ba23db61c3b3a26745680.JPG

 

Ma ostsin Bilstein 21-030505 esiamordid. Nendel amortidel alumine osa tundub täiesti kinnine:

396660_x800.jpg

 

Aga näiteks neil amortidel alumine osa kuidagi teisiti:

 823795_x600.jpg

Muudetud , muutis TrvP

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Ei usu, et see kuidagi gaasi või õliamortidega seotud on. Tootjapoolne ettekirjutus. Näiteks KYB lehelt selline väljavõte:
When installing a KYB strut cartridge do not put any water, oil or any other liquids inside of the strut housing. Any existing fluid should be removed from the housing before installing the new cartridge. KYB cartridges are designed and engineered to operate without any additional liquids.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Mhm. 

 

Siin üks kodanik paneb minimaalselt õli, et vältida kondentsi teket. Samad amordid. Eks peab kusagilt põhjalikuma kasutusjuhendi üles otsima:

 

 

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Väljavõte siiani ühest asjalikumast raamatust, mida kohanud ,aastast 1995.

 

* Federbeinrohr mit ca. 30 cm3 Motoröl SAE 30 füllen. Das Motoröl dient zur Wärmeübertragung vom Stoßdämpfer zum federbeinrohr.

 

Nii et originaalis on ja käib sinna sisse õli amordi jahutamiseks. Vbl tõesti mõnede tänapäevaamortide pärast pole vaja panna nagu Margo ühe näite tõi . Samas ei kujuta ette ,mida kahju peaks tegema õli lisamine sinna, kui amort ei vaja? Läheb nii kuumaks ja õli paisumine lõhub püstaku :)

Nii et seda pead kindla amordi kohta tootjalt uurima.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead sa olema registreerunud kasutaja

Loo konto

Loo kasutajakonto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse


×

Oluline teave

Oleme salvestanud sinu seadmesse küpsiseid, et aidata seda veebilehte paremaks muuta. Sul on võimalik kohandada oma küpsiste seadeid, vastasel juhul eeldame, et nõustud nendega. Kasutustingimused & Privaatsus