Hüppa postitusse
  • 0

mb40b16 kuumeneb üle


Puskar

Küsimus

Sai siis eile soomest oma e30 ära toodud, kindel asi, mis pidin ära vahetama oli jahutusvedeliku flants, mille forssist ära ostsin, sõitma pidin viljandi. Kahjuks aga umbes 5 kilti peale forssi läks auto keema ja istusin maanteeääres. Lasin jahtuda, ja kuna uus jupp olemas oli hakkasin maanteeääres vahetama. Vahetasin jupi ära panin vett juurde ja hakkasin edasi liikuma. Kosel jäin igaks juhuks seisma et vaadata kuidas asjad on. Mootor ja vesi jälle ülikuum. Auto sain koju eile öösel nööriotsas. Täna panin radika vett täis, lasin käia. Mootor läheb ikka kiiresti soojaks ja radikast hakkab vett üle ajama. Ise kardan, et võisin plokikaane ära lasta selle kuumenemisega. Mõlemad suured voolikud mis radikast tulevad on punnis ja tulised.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Sellele küsimusele on 15 vastust

Soovitatud postitused

  • 0

Hommikul valasin radika piirini vett täis, panin käima, siis imes suurema osa veest minema, panin juurde ja lasin mootoril käia. Mingi 5 minutit ja siis hakkas vett üle radika korgi ajama mootor oli kah ikka päris korralikult kuum. See voolik mis radika punni juurest tuleb ja mootorisse läheb on punnis ja ikka päris tuline. Võtsin rihma maha, pump käib kergelt ringi.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

see kui silmini täis valad ja lased rahulikult tiksuda ei aja sul seda õhku välja. Pill käima, radika õhutuspunn lahti, salongis soojendus peale ja veidi pööret seni kuni enam õhutusnipplist õhku ei tule välja. Kui temp keskel ja salongist sooja ei tule, siis veel õhk vahel ilmselt. Kui peale seda sooja tuleb aga kohapeal temp üle keskmise ronib, siis vaheta ventika sidur ära. Kui peale seda ikka jebib siis mootorile kuuma juba palju andnud.

Muudetud , muutis m20b20
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

õhutamine käib külma seisva mootoriga kohapeal. Muudkui aga valad jooki juurde ja puhud suu ,pumba või mõne muu abivahendiga õhu välja samal ajal keerad radka nipli kinni, mootori oma pole mõtet näppida, nagunii on kinni jäänud.. minut aega ja korras. m20 mootoriga ei pea midagi tegema, paisupaak tunduvalt kõrgemal, ainult vala ja oota, mingit tsirkust pole tarvis teha selleks.

e30.de lehelt leiate ka õpetusi selleks.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

Kui kohe kork maas laba põhja vajutad siis ei ole radikas purskkaev? See miks to jublakas sul katki oli võis ka vabalt olla sellest, et kaas või tihend ise peetis juba ja survega lõhkuski ära. Õhk vahel on ei tohiks ikka lõdvikud punni minna, nii suures koguses ka seda õhku seal ei saa olla, kui ääretasa täis valatud on.

Ma olen korras süsteemiga nii teinud, et valad ääreni täis õhutusnippel lahti, seni kuni enam vedelik ära ei kao, käima natukeseks, õhutusnippel lahti, õhk välja ja vedelikku juurde, seni kuni enam ära ei kao.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

Ma ise arvasin ka seda, et see jupp läks kaanepärast lõhki. Kylma mootoriga laba pohjas on purskkaev. Soomes ostes oli õli ja varras puhas, samas ei suitsenud ka, nyyd on valge suits taga ja õlikorgi all oli vesi, varras oli ka kahtlane. Eks ma plokikaanetihendit ja ehk ka plokikaant vahetama pean hakkama. Kes teab võib mind saadavuse ja hindadega kurssi viia. Homme päeval aega, siis teen autost teema ja saab seal edasi arutada, sest salongis moni kate ja plastik vaja nkn vahetada sealhulgas ka palju veermiku juppe.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja

Loo konto

Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus