Hüppa postitusse

Vedrude/amortide vahetus


Jux

Soovitatud postitused

ma kisun endal ka amorte ära praegu aga mutter käib koos poldiga ringi koonuses ei tya kuidas edasi lahti teha

Mul sama jama rooliotsaga...ma kaval, keerasin rooliotsa roolilati küljest lahti, sest pärast vaja nagunii jooksu timmida. Kui õõtsa oma ringi käib, siis on jah jama...üldiselt tuleb siis kas relakaga mutter pooleks saagida kui muud moodi ei saa või kui ruumi on, siis alt torutangidega kinni hoida koonust ja ülevalt mutrit keerata. Olen mõlemaid variante kasutanud.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

sai ise kah amorte vahetatud, ja need rooliotsa mutrid tulid ikka ilusti lahti, aint koonusest ei taht eriti välja tulla. vedrusid vahetasin niimoodi et keerasin mutri ära ja vedru hüppas välja, tagasipannes, surusin vedru hüdraulilise tungiga kokku poole ja mässisin traadiga keerud omavahel kinni, ajas asja ära... :)

  • Meeldib 1
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Mul sama jama rooliotsaga...ma kaval, keerasin rooliotsa roolilati küljest lahti, sest pärast vaja nagunii jooksu timmida. Kui õõtsa oma ringi käib, siis on jah jama...üldiselt tuleb siis kas relakaga mutter pooleks saagida kui muud moodi ei saa või kui ruumi on, siis alt torutangidega kinni hoida koonust ja ülevalt mutrit keerata. Olen mõlemaid variante kasutanud.

Selle vastu aitab see, kui asetad puuklotsi selle ¹arniiri alla, mida lahti vaja keerata on parasjagu ning toetad auto selle klotsi peale. Selle toimel surub auto enda raskus selle koonusesse tagasi ning saab mutri lahti keerata. Arvan, et räägin samast asjast:)

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Selle vastu aitab see, kui asetad puuklotsi selle ¹arniiri alla, mida lahti vaja keerata on parasjagu ning toetad auto selle klotsi peale. Selle toimel surub auto enda raskus selle koonusesse tagasi ning saab mutri lahti keerata. Arvan, et räägin samast asjast:)

tegin ka nii kuid mul auto liiga kõrgel pakkude peal ja seda moodust ei saa eriti kasutada :?

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 1 aasta hiljem...
Mida peaks veel koos amortidega vahetama? Kas tugilaager tuleb alati ära vahetada ja kuidas selle korrasolekut üldse kontrollida?

Kindlasti tuleks ära vahetada tolmukaitse ja selle leevendi. Mina vahetaks tugilaagri ka ära kuna need ei maksa eriti palju. Eelmine aasta ostsin Aavest 2*tugilaager,2*leevendi ja 2*tolmukaitse ning kokku läks 880.- .

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 2 aastat hiljem...

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja

Loo konto

Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus