Hüppa postitusse
  • 0

K: 2.7i mootorile 2.5i plokikaas


Trikipoiss

Küsimus

Sellele küsimusele on 9 vastust

Soovitatud postitused

  • 0

Ainult plokikaanest ei piisa tegelikult, vaja läheb lisaks ka kogu sisu mis seal on, lisaks veel pihusteid, õhulugejat, aju jne..

Originaalosadega 135kw 260nm maksimaalselt, käib 6700 pööret välja.

Muidu väga ökonoomne on selline kooslus arvestades võimsust. Ise sõidan ka sellega ja kütusekulu on 3.45 diffriga alla 9 koguaeg. Mõõtes tankla/odomeetri järgi. Viimane paak oli 8,6l/100km peale. Päris alla 8 pole kordagi veel tulnud.

Muudetud , muutis oo7
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

Ainult plokikaanest ei piisa tegelikult, vaja läheb lisaks ka kogu sisu mis seal on, lisaks veel pihusteid, õhulugejat, aju jne..

Originaalosadega 135kw 260nm maksimaalselt, käib 6700 pööret välja.

Muidu väga ökonoomne on selline kooslus arvestades võimsust. Ise sõidan ka sellega ja kütusekulu on 3.45 diffriga alla 9 koguaeg. Mõõtes tankla/odomeetri järgi. Viimane paak oli 8,6l/100km peale. Päris alla 8 pole kordagi veel tulnud.

Lisaks mille sisu? 2.5?

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

885 kaas on peal ainult väga hilistel nn SuperEta mootoritel, neid minuteada euroopas ei tehtudki. 1988 aastal vist USA-s paigaldati neid veel.

Sisu all mõtlesin nukkvõlli jms mis on kaane sees. Lisaks on eta sisselase peenem (k.a gaasiklapp). Tuleks paigaldada ka see m20b25 oma + summuti.

Etal on imelik nukkvõll, mis tagab maksimaalse võimsuse umbes 4500-l pöördel.

Sellel põhjusel on ka see SuperEta ainult 95kw mootoriga.

Kütusekulu on keskmine. Olen arvutanud, et sõidan 25% linnas + väikesed Keila vahel otsad. Mõõdan seda pidevalt, lastes tanklas uuesti paagi täis. Rekord on 8,2 ja suurim 11,4. (põhjuseks talvel garages seistes tehtud mootorisoendamised, tänu millele kilometraasi ei tekkinud). Muidu alati ikka alla 9.

Muidu täpselt sama effekti saab ka, kui paigaldada eta väntvõll, kepsud ja kolvid m20b25 mootorisse (ainult siis tuleb mootor lahti võtta, selles häda). Plokil on silindri läbimõõt sama

Muudetud , muutis oo7
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

Paneks siis kõigepealt teemale õige nime, et 2,5e-le 2,5i kaas. Pmst siis strokeri ehitus.

Sellest oli siin foorumis muidu pikk teema olemas ka juba, aga vist kuhugi kadunud. Loogiline, et kui kasutad 2,5 kaant, paned ka kollektorid ja juhtimise 2,5 omad. Tegelikult on aga asi nii, et mootorit lihtsalt kokku lapates peaks kaanel 1mm maha freesima, et sama surveastet saada ning et hammasrihm õigesti jookseks. Ei tea muidugi, palju see 1mm muudab, aga saab kasutada regullitavat nukaratast, mis annab veel boonust. See siis selle kohta, kui 2,5 kasutada eta väntvõlli. Ülejäänud sellest mootorist suht kasutu. Kepsud liiga lühikesed ja kolvid liiga rasked, et neid efektiivselt ära kasutada. Üks variant on 2,5 mootoris kasutada M52B28 väntvõlli, mille korral on kõik ilma freesimata õige. Ainuke asi, et otsahammasratas tuleb ära vahetada, kuna M52 kasutab ju ketti.

Niisama kaane vahetus üldiselt suht mõttetu aretus eta mootori puhul, saad senise 90kW asemel 95kW (kilovatid eeldusel et mootorid on tehaseuued).

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

Hammasrihm jookseb väga hästi pole vaja midagi aretada.

Surveaste tõuseb 8,8 pealt 9,4 peale.

2.8 vända puhul on selle otsa vaja modifitseerida, kasutada tuleb 2 liitrise kepse

Muudetud , muutis oo7
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja

Loo konto

Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus