Hüppa postitusse
  • 0

K: keegi on ennem vahetanud m20b20 mootori m20b23 mootori vastu?


jaan320i

Küsimus

probleem siis selline et kas keegi siit foorumist võiks tulla ja aidata mind 2,3liitrise mootorijuhtmestikuga natuke. nimelt on probleem mootori pistikus. vanal 2liitrisel oli kaitsmeploki juures üks suur ümar pistik aga 2.3liitirsel on selle asemel vist ainult üks risküliku kujuline pistik. on veel mõningaid erinevusi ja oleks väga tänulik inimesele kes viitsiks tulla koha peale ja näidata kuidas toimetama peaksin vms.

ise olen tegelen autoga tallinnas männikul ja minu kahjuks elektriosa autost on minu jaoks suht täielik null.

asjaga suht kiire niiet oleks hea kui keegi tuleks juba see nädalavahetus või ennem.

hea oleks kui asjatundja helistaks 56124868

ette tänades JR

Muudetud , muutis jaan320i
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Sellele küsimusele on 11 vastust

Soovitatud postitused

  • 0

Seal pole mitte midagi rasket, võta siit samast foorumist õpetuseks teadmiseks rubriigist kuni 85a autode mootoripistiku skeem ette ja siis oma auto aastaarvule vastav 88-94a skeem ja topi lihtsalt need 8 juhet kokku omavahel ja keera võtit :)

ära unusta ka pre faceliftile omast aju juurde tulevat 3 klemmiga pistikut, need 3 otsa tuleb ka kapotialla tuua.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

mootori pistikuga juba sain otsa peale pm aga nüüd ei tea kuhu ma need viimased kolm otsa pean ühendama. üks mees helistas mulle ja ütles et üks ots on aju vool, teine on mingi tahhoka värk ja kolmandat ei saanud teada. sa ei oska mulle öelda kuhu need kolm juhet jooksma peaks?

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

kas keegi tahaks mulle infot jagada viimase kolme juhtme asukoha asjus mis mootori aju juures on? nagu eix mainis siis peab need mootoriruumi tagasi vedama sealt aga millega ühendama või millega kokku viima pole keegi mulle selgitanud. või on siin kuskil selle kohta ka mingi teema mida ma veel leidnud ei ole?

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

Kui keegi tahab sama asja läbi käia siis siin on infot http://www.e30zone.net/e30zonewiki/index.php/Engine_Swap_-_M20 .

Väiksem pistik ehk c104 on vaja tuua uuesti mootori ruumi. 1 ja 3 on tahhomeetri jaoks ja tujurikkuja jaoks. Need on vaja ühendada ajust tulevatele juhtmetele (pin 6 ja pin 32). Keskmine on vool ja läks minuteada kas pooli plussi või kütusepumba releesse (parandage ming kummaga on tegemist).

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja

Loo konto

Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus