Hüppa postitusse
E30 COMMUNITY
Vazza

318 is t (M42, 103 kw) '89 - Vazza

Soovitatud postitused

Tere,mõtlesin et paneks siis enda liikuri ka siia ülesse.Autoks on 318 touring.Tehaseväravast veeres ta 89-ndal aastal,värvuseks on diamantschwarz-metallic.Varustustase on 4xvändaga aknad ja samal süsteemil põhinev katuseluuk.Ahjaa loomulikult ka el.peeglid :D

Mõned pildid siis ostuhetkest ka:

2009sept287.th.jpg

2009sept283.th.jpg

2009sept288.th.jpg

2009sept279.th.jpg

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Kena auto edu sellega aga mis kõikidel nende el peeglitega on. Need on e30 standart varustuses ega kuulu lisade alla :D

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Tänan,edu läheb ikka tarvis.Tegelikult panin ma selle kerge huumori mõttega üldse sinna nimekirja,et päris tühi ei oleks:D Kuid ma olen näinud ka 1x el peeglit e30-l tehase poolt niiet natukene võib ju ikka oma 2-e el.peegliga nina tõsta:P

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Kena masin muidu. aga mind häirivad need katuse reelingud. Ilma nendeta oleks masin nagu kenam. :wink:

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Roolikatte asemel on praeguseks juba m-tech 2 rool peal.Istmed said ka ümber vahetatud originaalsportide vastu.Käigukangi nupu peab jh ära vahetama,talvel muidu kätt enam sealt lahti ei saagi :D

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Nagu juba ennist sai öeldud,siis neid "lõvilõrre" seal enam ei ole- said asendatud bmw sportistmetega.Erilisemaks tegemise kohapealt nii palju,et sai tagumistele ukseklaasidele ka toon peale lastud panna,samuto on tagatuled nüüdest punased.Edasine plaan on ette hella blackid (kasvõi replicad),mustad neerud ja väga rohkem välimuse kohapealt ei näpikski.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Sai siis terve eilne päev auto kallal veedetud: vahetatud said nii õli,filter,kui ka radikas ja tosool.Vana radikas lekkis natukene ja otsustasin asendada ühe teise 1.8 pealt võetud radikaga.Üllatus tekkis aga siis kui teist radikat hakkasin peale panema- üks lõdvik enam ei ulatunud külge.Tuli välja,et uus radikas on mingi 5 cm laiem,kui vana ja seetõttu ei ulatunudki :D Õnneks leidsin ka vajaliku lõdviku ja sain süsteemi toimima.

Ahjaa- nüüdsest said ette ka need laiemad veljed(varem ootasin õiges suuruses rehve).Üritan lähiajal ka mõned uuemad pildid teha.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
Kas täna öösel 00.30 paiku seisid Tartus Club Tallinna juures? Viisakas auto, velg omapärane.

Sai seal käidud küll jah.Tänud.

Üks pildike hetkeseisust ka:

2343a0.jpg

Ahjaa ennist unustasin mainida,et sai siin ükspäev teine üle ka poleeritud- enne oli igasuguseid kriime täis ja suht tuhmunud,nüüd juba veits parem.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Päris kenake teine aga esi põll on kuidagi väga nukras seisus. Ja see, et sul esimesed veljed nii väljas on natuke paha variant (Politsei võib nu*sima hakkata ja ÜV kah võidakse mitte läbi lasta).

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
Päris kenake teine aga esi põll on kuidagi väga nukras seisus. Ja see, et sul esimesed veljed nii väljas on natuke paha variant (Politsei võib nu*sima hakkata ja ÜV kah võidakse mitte läbi lasta).

Esipõllel pole muud häda miskit kui see alumine lisa on puudu.Kui kuskilt IS-i lisa saaks,siis oleks päris hea 8) Muidugi tahaks udukad ka ette saada.Siit ka küsimus vähe teadajamtele meestele- kas udukatele on sinna salongi juba lüliti jaoks vajalik juhe ära veetud?et salongi poole pealt piisaks ainult lüliti vahetusest(praegune üheosaline kaheosalise lüliti vastu).Kapoti alt paistsid uduka juhtmed juba olemas olema,niiet seal on vist suht bolt-on teema.

Ja esimeste velgede kohapealt- pilt moonutab natukene- pole nad väga hullult väljas,üv ajaks saab teised veljed ka alla visata :D

Hetke kõige suurem mure on tagumised vedrud,mis oleks vaja millegi vähe kangema vastu välja vahetada,kuna muidu hakkab tagumisi rehve sööma.Kui keegi oskab midagi soovitada sinna asenduseks,siis oleksin igati tänulik :)

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Hetke kõige suurem mure on tagumised vedrud,mis oleks vaja millegi vähe kangema vastu välja vahetada,kuna muidu hakkab tagumisi rehve sööma.Kui keegi oskab midagi soovitada sinna asenduseks,siis oleksin igati tänulik :)

Touringu puhul eriti varianti polegi. Ise panin lesfjörsi tugevdatud vedrud. Need suts madalamad kui originaalid aga samas vähe tugevamad.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Touringu puhul eriti varianti polegi. Ise panin lesfjörsi tugevdatud vedrud. Need suts madalamad kui originaalid aga samas vähe tugevamad.

Aga palju sul see nali maksma läks,kust soetasid?Kui muud ei leia,siis peab vist ka sama teed mööda minema.

Auto kohapealt ka- eile panin oma teise kolmese udukad ette,ja võib öelda,et kohe teine tera:

2wrkfgw.jpg

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Aga palju sul see nali maksma läks,kust soetasid?Kui muud ei leia,siis peab vist ka sama teed mööda minema.

Auto kohapealt ka- eile panin oma teise kolmese udukad ette,ja võib öelda,et kohe teine tera:

2wrkfgw.jpg

Sain asjad Autoeksperdist tutvuste kaudu ja 2 vedru kokku oli pea 1,4k kokku.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Kuna mul touringu vanad tagavedrud olid üleüldse mingid sedaani omad,mis olid küllaltki laiaks juba vajunud,siis nüüdseks on tagumised vedrud uued-firma Kilen toodang.Hetkeseisuga toimetavad kenasti-sai kogunemisel käidud ja terve selle maa jooksul ei tundunud,et oleks kordagi vastu koopa serva käinud.Tagumised piduriklotsid said samuti uued.Veetsin ka ühe kena öö garaazis roolikardaani vahetades-kuna oli suur tahtmine kokkutulekule tulla ja roolilõtk oli juba üsna suureks läinud,siis ei julgenud sellist pikka retke ette võtta ilma roolikardaani vahetuseta.Ahjaa,vahepeal sain valmis ka oma kodukootud hella blackid,mis nüüdseks on autol ka ees juba.Üritan nüüd lähiajal mõne pildi ka hetkeseisust teha.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Vahepealsest seisust nii palju,et sai soetatud endale IS-i mootor,mis nüüdseks ka vahele sai sobitatud.

Mõned pildid ka siis- m40 viimast korda peal:

2wntqf5.jpg

2chssr6.jpg

Tühjus:

2iaq5ip.jpg

M42 läheb peale:

212sjls.jpg

eqz7n5.jpg

jt5v8w.jpg

Hetkeseis siis selline,et käivitab,kuid bensupumpa ei võta sappa- e36-e ja e30-e juhtmestik vaja sobima panna kaitsmekarbi lähedalt.Kui kellegil on mingeid skeeme või nõu pakkuda,siis ära ei ütle abist :)

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

ütleme nii et õhtu kell kaheksa alustasime ja hommiku kell kaheksa lõpetasime, kõige magusam oleks olnud, kui me ta käima oleksime ka saanud, siis oleks küll pisar silmanurka tekkinud, aga varsti peaks ta käima saama, ma loodan..

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Mootor käib :twisted: ,vaja veel juhtmed kokku joota,sumpa alla ehitada ja radikas külge panna :D

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead sa olema registreerunud kasutaja

Loo konto

Loo kasutajakonto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse

×

Oluline teave

Oleme salvestanud sinu seadmesse küpsiseid, et aidata seda veebilehte paremaks muuta. Sul on võimalik kohandada oma küpsiste seadeid, vastasel juhul eeldame, et nõustud nendega. Kasutustingimused & Privaatsus