Hüppa postitusse
  • 0

K:Stroker


M///

Küsimus

Soovitatud postitused

  • 1
B27 vänt, kepsud, B25 kolvid, B25 plokikaas ja sisselaskekolle.

Natuke siit-sealt viilida, selle kohta on siin foorumis infot küll, kui otsida. Või kes arvutada oskab, mõtleb ilma otsimatagi välja.

Kompotti juhtima M30B35 pealt motronic ja peakski olema "odav" stroker olemas.

olen kuulnud et on soovitatud panna 2.0i kepsud.pidavat olema kergemad.ehk oskab keegi kommida

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 1

Ma vaatan, et suur plaan on mootoreid forsserima hakata osadel, aga enne võiks aru saada mootori tööpõhimõttest ja kubatuuri tõstmise eripäradest, ehk et keps tuleb ikka kolvikäigule ja kolvile vastav otsida, mitte et paned suvalise, mis tundub hea ja kerge!!

Kui ikka ÜSSis 5mm plokiservast puudu jääb või üle läheb, siis ju ei saa(natuke saab ka shave-ida plokist)!!

Loomulikult kui ette nähtud on suur eelarve, siis ostke kuskil USAst vms üks suur custom-vänt, korralikud sepiskolvid, sepiskepsud, puurige plokk suurimasse mõõtu mis võimalik ja pange see kõik kokku ning saabki 3,5 ja enamgi kubatuuri!

Aga kui eelarve on mõõdukas, siis tuleb ikka minna seda teed, mida keegi juba käinud on ning "kindlapeale välja minna"

Ning kas see jutt on ikka täielik tõsi, et M20 on võimalik väledamaks saada kui M50seeria mootorid! Minu mõistus jälle ütleb vastupidist, kuna nelja klapiga sil. kohta sisselase silndrisse ja sellest välja suurem kui kahe klapiga, kuna avade pindala on 4 klapiga suurem!

Mootoril jõud hakkabki sellest pihta kui palju või vähe sinna õhku/bensiini sisse saab ja ka välja!

Minu teada ei saa ühest nukkvõllist teha muutuva ajastusega võlli, ehk siis vajalikel pööretel silindri täituvust tõsta! Aga kes teab, äkki keegi tegi just sellise!! :roll:

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

minu haridus yteb et m20 mootorit saab panna kiiremini liikuma kui m50 või m52 + m20 motot peax olema ka lihtsam turbotada kui m50 või 52.

Seega stroker peax kandma endas 2,5l plokki koos 2,7l väntvõlliga 2,7l plokikaant milles on 2,3 liitrise nukad koos 2,5l klappide ja klapivedruga (ehk siis klapp avaneb kiiremini ja pysib kauem lahti) s

2,5l jet tronic-u ecu mida wikipedia andmetel peax saama ymberprogeda (uus fuelmap)

Parandage kui kuskil ämbrisse astun!

Meil tegelikult peax ju olema siin klubis kah yx stroker?

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

B27 vänt, kepsud, B25 kolvid, B25 plokikaas ja sisselaskekolle.

Natuke siit-sealt viilida, selle kohta on siin foorumis infot küll, kui otsida. Või kes arvutada oskab, mõtleb ilma otsimatagi välja.

Kompotti juhtima M30B35 pealt motronic ja peakski olema "odav" stroker olemas.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

Piiramatute rahaliste võimaluste korral on kindlasti mõistlikum ehitada juba 24 klapi mootorit. Ja üldse on sedasi et ehitamine on suhteliselt tänamatu tegevus kui samast mootorist on olemas ka juba originaalis võimsam mootor olemas mida saaks niisama osta. Ehk siis milleks jamada M50B25/M52B28 ehitamisega kui on olemas M54B30 ja kõikvõimalikud S seeria 6 pütised mootorid. Samas, pahatihti on sedasi et sul on 2,5 liitrine 12v mootor juba olemas ja siis võid ka selle 140-150kw sellest samast juba välja võluda.

Vahet pole mida ehitama hakkad. Üks asi peab olema selge - eesmärk mille poole püüdled. Pead endale selgeks tegema: mis on selle auto tulevane kasutusotstarve ja kuhu soovid oma aretustega välja jõuda. Umbropsu tehtud ehitamised lähevad väga kulukaks.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0
B27 vänt, kepsud, B25 kolvid, B25 plokikaas ja sisselaskekolle.

Natuke siit-sealt viilida, selle kohta on siin foorumis infot küll, kui otsida. Või kes arvutada oskab, mõtleb ilma otsimatagi välja.

Kompotti juhtima M30B35 pealt motronic ja peakski olema "odav" stroker olemas.

Hoopis sedasi? Ma olen ka netist selle kohta lugenud päris usinasti, kuid kohati sain aru, et tuleb 2.7l m20b27 plokile lihtsalt 2.3l m20b23 pea otsa kruvida ja vsjoo :roll: Samas see veidi ulme jah.

Tuleb vist ikka uuesti 2.3l kokku laduda :?

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

Kirjutatakse kõiksugu erinevaid variante, aga milline neist siis õige on? Mul on hetkel olemas komplektne m20b27 ja laiali võetud m20b25. Et nendest siis midagi kokku panna peaks toimima järgnevalt? : b25 plokk, b27 vänt ja kepsud, b25 kolvid, b25 kaas (või on kasulikum sinna b25 kaane sisse hoopis b23 nukk panna? Kuskilt jälle kuulnud. Mul peaks b23 nukk olemas olema), aju, sisselase, pihustid, õhulugeja, juhtmestik, hooratas. Olen ma asjast nüüd õigesti aru saanud? Parandage kui ma eksin.

Parimat,

Taavi

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

Õige on selline, kus sul muutub mootori töömaht suuremaks läbi väntvõlli käigu ("stroke") suurenemise.

Kui b25 ploki sisse panna b27 vänt, siis võib vist öelda küll, et tegemist on strokeriga, kuna originaalis on b25 sees väiksema käiguga väntvõll.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

Jah, aga plokid on iseenesest samad, seega pole vahet, kas laod kõik 2.5 plokki või pistad etale 2.5 kaane peale. Lihtsalt strokeriks saab kutsuda esimest varianti, kus vända ära vahetad :) Reaalselt on lõpptulemus sama ju. Ilma "viilimata" nagunii saab kahepooleses asja toimima eta kolbide ja kepsudega.

Seega pole sellise mootori tegemisel sellist terminit nagu "õige" ,saab igatepidi teha vastavalt vajadusele ja rahakoti paksusele.

  • Meeldib 3
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

b25 ja b27 plokid on samad. Võivad erineda vaid väga esimesed 325e-d ajast, kui m20b25 veel ei toodetud.

 

b25 kolvid ei jää liiga kõrged, kui tarvitada ka b27 kepse. Siis jäävad need hoopis allapoole ploki äärt. Auto hakkab nendega muidu tööle küll. 

 

 

Strokeri ehitamisel on 2 mõistliku varianti, kas teha 325e-st 2,7 (eeldusel et selline auto on olemas sellise heas korras mootoriga) või siis juba 2,8. Hakata toppima teisi kolbe ja asju sinna 2,7 külge ei oma erilist mõtet, kuna vaev on sama ja tulemus erineb.

 

Nukkvõlli tahate asendada, siis tasub Schricki vms sportnukk panna, millel 272 või rohkem kraadi, siis on asjast tolku ka (eeldusel muidugi et tahetakse vähendada tänavasõiduks vajalike pööretel võimsust)

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

Muidu 2,5 kolbide ja madalamaks tehtud plokiga 2,7 tõmbab paremini kui eta kolbidega 2,7 ja 2,8 tõmbab juba tunduvalt paremini kui 2,7-d. Omavahel oleme joonele proovinud nende mootoritega autosi

Muudetud , muutis oo7
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja

Loo konto

Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus