Hüppa postitusse
  • 0

Süütesüsteem ja M20 küünalde valik


karlerik

Küsimus

Sellele küsimusele on 15 vastust

Soovitatud postitused

  • 0

Preface 85/09-86/09 on ka juba 95kw, natuke vähesema vaakumiga kui varasem.  Samuti tuleb 86 sügis preface peale  juba katiga variandi nn facelifti mootor. Seega on erisus ikkagi kas on katiga või ilma. 

Raamatus näitab 318is kohta ainult ngk. Teistel näitab bosch, beru, championIMG_20230523_074926.jpg.d9db193245db0f54b45e314878dd4166.jpg

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

Selle koodiga annab nagunii rida muid asendusi ka lisaks ngk-le. 

Mõistagi neid 40a tagasi olevaid markeeringuid enam pole ja tulebki mingi asendus valida. 

Mille poolest see ngk parem valik on nn õigetest?

 

82a bmw kaasas olev raamatus on sellised. 

IMG_20230523_080922.jpg.d8353e972025a564d4d430cbf695aac9.jpg

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0
2 tundi tagasi, Toivoku ütles:

bp5es on õige, zgr5a on 95kw ja uuematele, ehk siis faceliftidele.

Reaalses elus pole erilist vahet, kumma sa paned, süütavad mõlemad ja samuti on kuumusaste sama. ZGR5A on võib-olla veerand karva võrra parem, kuna viib sädeme rohkem põlemiskambri keskele.
 

Nagu kuskil mujal eile ütlesin, on süüteküünal samasugune vaidluseallikas nagu mootoriõligi. Kõigil on oma põhimõtted valimiseks, aga reaalselt üht teise vastu testinud ja sellekohast andmepanka koostanud ei ole tavaliselt keegi.

  • Meeldib 1
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

Ngk on oluliselt vastupidavam küünal kui bosch ,beru, denso, champion vms, m20/m30 mootoritel tihtipeale on mingid probleemid( õhulugejaid on krutitud ja nukkade kulumised, mittepikad sõidud vaid törtsutamised jne) kütusesegu liiga rikas  või lahja ja see tapab kiirelt küünlad ära.

NGk selles vallas annab sulle omajagu aega probleemiga tegeleda. Olen neid testinud aasta vältel yhe e23 735 peal. Neru kestis 3 päeva auto sisse välja ajamist( hommikul sisse õhtul välja) bosch vast äkki 2 nädalat ja ngk paar kuud.

  Olen paljud mootorid palju meeldivamalt tööle saanud NGK küünaldega. Aga see on minu enda isiklik kogemus ja täis tõele ma ei pretendeeri.

  • Meeldib 1
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

Vastan vist ise, kas see suurem pole mitte pöörete piirajaga, mida mul just vaja. Oem on igaljuhul see keerukama väljanägemisega. Muidu lasen mootori ribadeks. Kas ma peaks uue ostma või lasen vana, piirajaga, rootoriga edasi? Vana kaas igaljuhul oli kulunud. 

received_131456066618285.jpeg

Muudetud , muutis karlerik
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja

Loo konto

Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus