Hüppa postitusse
  • 0

E30 2.4td > 2.5tds ei jää käima


Raiduuu

Küsimus

Mure järgmine.

Originaalis oli peal 2.4td ja peale on pandud 2.5tds.

Tdsi-le on meh pump peale pandud.

Probleem selles, et sureb välja kui pööret natuke rohkem anda, ehk siis üle 4000pöörde. vahetpole kas mootor soe või külm.

Läbipaistvast voolikust näha, et nagu pumba poole pealt tuleks õhumullid kui gaas maha lasta.

Voolik mis pumpa läheb on terve, kuskil kütuse leket ei ole täheldanud.

Orig filtri asemel on pandud vanema VW kütusefilter. paagist toru filtrisse ja sealt edasi pumpa on kütusetrass.

kust alustada probleemi otsimist?

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Sellele küsimusele on 5 vastust

Soovitatud postitused

  • 0

Küttefilter on õiget pidi vahel,

panin nüüd ka etteande pumba, asub natukene enne filtrit, 0.5bar tekitab kütusesurvet juurde, kuid ikka sureb välja peale mingit maad sõitu.

Meh pumpa on näpitud, kruttisin natukene peale seda, kohati tundus, et nälga jääb pööretel, see ka ei lahendanud välja suremis probleemi.

Hetkel pakutud et äkki kett veninud või see meh pump ise hõre

Huvitav minu jaoks on see, et kuidagi ebastabiilne on see probleem. Sõitsin umbes 2km probleemideta ja siis suri välja.

Siis mingi hetk ketrasin käima, andsin pööret umbes 6000rmp ja siis kui jõudis tühikäigule tagasi, siis suri välja.

Muidugi pihusti ja pumba vaheline tagasivoolu volla lekkis, selle vahetasin ka ära nüüd aga kuidagi jube palju tuli sealt tagasivoolust kütet, äkki pihustid probleemsed?

 

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja

Loo konto

Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus