Hüppa postitusse
  • 0

Mure Co normidega


Bemmij6mm

Küsimus

Tere, mul selline mure, et sai ostetud e30 millele peale pandud m50b20.

läksin ülevaatusele ja sealt öeldi, et kõik näidud paigast ära (esimene pilt). Käisin diagnostis ja ainuke viga mida näitas oli paagituulutusklapp. Vahetasin ära, läks natuke paremaks aga ikka kõrge.. 

Kuna autol tempi ei näidanud sai ära vahetatud süüteluku põhi, nüüd näidik töötab aga co ikka paigast ära(teine pilt)..

Järgmiseks sai ära vahetatud küünlad ja 1vigane süütepool aga ikka liiga kõrge..

Enam ei oska midagi teha, on kellelgi mingeid mõtteid?

0BBE303C-0E03-43A1-9322-AB43D1351FC4.jpeg

9B9AB87C-D793-466B-B808-89B509255D30.jpeg

3929ED47-40F9-4203-9D0E-385E710F7B07.jpeg

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Sellele küsimusele on 10 vastust

Soovitatud postitused

  • 0

CO on isegi üllatavalt paigas arvestades, kui ulmeline sinu HC on. Samas ma endal sain suht sama metsas näidud alla segades kütusesse piiritust (20-30%) ja keevitades lisakatalüsaatori kohe väljalaskekolde lähedale (originaalis on katt kusagil keskel ja seda peab ikka korralikult kütma enne kui ta tööle hakkaks). Katt ise oli vist mingi lamp universaalikas, mille ma ühe winterbeateri alt ära lõikasin ja annab paremaid näite kui kallis BMW originaal lihtsalt oma parema asukoha tõttu :)

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

Ei juhtu midagi lühiajaliselt kasutades. Kindluse mõttes peale ÜV-d oleks muidugi hea see segu välja lasta või siis vähemalt paak tavalist bensiini täis lasta. Ma olen e39-ga isegi 70-80% seguga proovinud, kuid siis läks lambdanäit paigast (CO ja HC näidud saab aga kätte ilma katita :D). Ma ise panekski 30% selleks piiriks - kui see ei aita, siis on midagi muud ikka totaalselt paigast - kas pole katti nt vms.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

Ma ei tea kus kandis sa asud aga ma ise maadlesin selle teemaga pikalt ning arvasin alguses, et ju mootor vana ja katt vilets, kuid kui nende korda tegemisel ikka näidud valed olid siis läksin Patriku juurde ja sain näidud kiirelt korda. Ülevaatusel muidugi peab endiselt kohapeal korralikult pöördeid andma, et katt soojaks läheks ja korralikult tööle hakkaks. Ehk minu soovitus, kui Tallinn kaugele ei jää siis käi Patriku juurest läbi ja unusta see teema.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

Õhukulumõõtja võib üks potentsiaalne probleem olla.

Katt aja kuumaks, enne ülevaatusele minekut sõida nagu oleks võidu peale minek.😀 Minul paljudel autodel aidanud. Miks ma ei käi kohalikus ülevaatuspunktis, vaid 30km kaugemal, ongi selle pärast, et süsteemid töötaksid.

Muudetud , muutis kurikristjan
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Külaline
See teema on edasistele vastustele suletud.
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus