Hüppa postitusse

Huvitavad tehase jupid


rreims

Soovitatud postitused

Selline info pärinebki just nendest kohtadest, see et ta varuosalistis veel on, ei tähenda kunagi ühegi asja puhul, et seda 100% kindlusega saab. Enam neid tutikana ei saa, ise magasin ka paari käetoe tellimise maha, põhimõtteliselt mitu aastat lükkasin edasi seda...Huvitav kus need huvilised nüüd järsku välja on tulnud, siis kui neid sai uuena, siis vaid vähesed olid nõus selle eest isegi h2 soodushinna 2600eek välja käima.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 2 nädalat hiljem...
  • 2 nädalat hiljem...

kõik käigud on põhimõttelselt tagurpidi,ülekande arvud on ka teised vaja siis kasutada 2.xx tiffrit parandage mind kui eksin.

aga ei lähe kunagi meelest kuidas aastad 12 tagasi üks 323i dog leg käigukastiga,omanik istus kõrval ja sõber sõitis tal, nägi se nii välja et teine peeneks ja esimene,kolmas peeneks ja teine sisse.suht oksele ajas selline sõidustliil,aga mis teha kui inimene ei õpi :P

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

nii palju kui see kast minu 325 touringu all oli siis ausalt öldes võiks kõik kastid sellised olla. kui veidi kiiremat sõitu siis tavalised vahetused 2-3 ja 4-5 on kogu aeg üli mõnusad(loe:otse mööda H skeemi) ja 3.91 ideaalne sellele.käigu vahetus siiski vasakule ülesse - tagumine ja vasakule alla esimene

kellel olnud see igatseb taga :beer:

aga aitab OT sooviks rohkem huvitavaid lisasid ;)

Muudetud , muutis 320i 84a
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Tegelikult on selle kasti n-ö põhiline mõte see, et käigud on tihedad. Nimelt niisama endale mingi 4, diffri alla panekul muutub esimene käik suht mõttetuks, sellel on aga esimene käik pikem, kui tavalisel kastil ja 5. käik, on 1:1 nagu tavalisel kastil 4. See tähendab, et kõik ülejäänud käiguülekanded on tihedalt nende vahel. Esimene käik on 3,76 tavalisel kastil aga 3,83.

Tehase poolt oli selle kastiga autol minuteada 3,23 differ. Esimene käik käib allapoole tagurpidi käigu alla. Neid pandi ainult 323i-le ja ka M3-dele. Oma autole see alla panna, siis maanteel sõidaks koguaeg nagu 4 käiguga.. Seega differentsiaal peab olema kiire ülekandega tänavasõiduks.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

4.xx on jah liiga mõtetu sellele, 3.91-3.64 (olenevalt auto massist) on sellele kastile nagu valatud eriti kui vahepeal kardirajal ka autot kasutad. 323i all oli ta originaal diffriga seal jäi ausalt öeldes liiga palju kasutamata too ülekanne sobikks pigem autobahnile kui meile :P vaevalt et eestis keegi ostab sellise kasti igapäeva sõitudeks :D

kas muidu kellegil on pilte 325tele pandud tavaskeemiga sportkastidest (ülekanded 1-3.35 2-2.03 3-1.36 4-1.0 5-0.81)

Muudetud , muutis 320i 84a
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 3 nädalat hiljem...
  • 2 kuud hiljem...
  • 3 nädalat hiljem...

See ikka isetehtud.

Kauba kirjelduses ka öeldud, et see ümbertegemise komplekt, mida tuleb veel ise natuke modida, et külge sobiks.

Saksas ei pidand mittetöötava regulaatoriga läbi saama ülevaatuselt seega ebays nende komplektide hinnad mõnuga tõusnud. Reaalselt enamasti tegu Fordi pöördnupu ja parasjagu kättejuhtunud mootoritega mis siis parajaks tehtud rullikale :D

Mootoritele käivad vardad keermega külge seega pole probleem neid pikemaks või lühemaks teha.

Muudetud , muutis Tiit
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja

Loo konto

Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus