Hüppa postitusse
  • 0

Tagaklaasisoojenduse probleem


Tanel_P

Küsimus

Tere!


Täna hommikul oli põhjust tagaklaasisoojendus sisse lülitada. Algul süttis konsoolis ka lüliti tuli, kuid klaas puhtamaks ei läinud. Mingil hetkel kustus ka märgutuli ära. Vaatasin esimese asjana muidugi kaitsmekarbist, kas kaitse pole läbi läinud. Nr 8 (30A) oli aga täiesti terve. Nüüd enam lülitit vajutades ei tee taustavalgus midagi. Kust viga otsida? Kui probleem oleks tagaklaasi ja traadi ühenduses, siis peaks ju tuli konsoolis ikka põlema minema või kuidas?

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Sellele küsimusele on 6 vastust

Soovitatud postitused

  • 0

Tagaklaasi soojendusribisid saad ka multimeetriga ilusti mõõta. Üks ots massi ja teisega mõõdad ribidelt volte. Et mitte multimeetri otsaga uusi vigastusi teha, siis soovituslik väike foolium leht alla panna. Keset klaasi peaks olema 6V ja olenevalt siis kummale poole liikuda, peab mõõtmistulemus muutuma kas 1V või 12V poole. Katkestuse korral aga katkestuse ühes otsas 0V ja teises 12V. Koha ülesleides on võimalik seda ka remontida. Üsna levinud mure sedaanidel ja teistel mütsiriiulitega autodel, kus sinna pandud esemed ribisid kahjustavad.

Ise olen kasutanud loctite toodet: https://www.autokaubad24.ee/et/tooted/remontained/loctite-3863-klaasi-soojenduselemendi-remondi-komplekt-2g

 

8EA52634-9CB2-4E80-A316-3EBAA359DBCE.jpeg.f668edc8d4dfaa706ec25b95c86c4033.jpeg

  • Meeldib 3
  • Aitäh 1
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja

Loo konto

Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus