Hüppa postitusse
  • 0

M20-le M30 ECU ja AFM paigaldus


Jaxa13

Küsimus

Oskab keegi teadja jagada linke või siis ise kommenteerida selliseid muudatusi

Millise koodiga M30 aju sobib paremini?

Kas kütuseregulaator tuleks paigaldada?

AFM kummist lõdvik tuleks milline paigaldada?

No ja sellised jooksvad küsimused nagu kinnitused jne.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Sellele küsimusele on 3 vastust

Soovitatud postitused

  • 0

http://www.pelicanparts.com/bmw/techarticles/E36-DME-Repair/E36-DME-Repair.htm

siit jälgid et oleks sama motronic mis hetkel peal siis kõige lihtsam

ise olen kasutanud 0 261 200 179 - e34 535 pealt seda siis m20 2,8 strokeri peal

0 261 200 178 e32 730i originaal 2,5 peal

samuti katsetatud veel mõningaid

originaal mootoril oli standard õhulugeja kuid e34 530 pihustid samuti sai katsetatud 535 pihusteid korra katsetasin ka 530 maf venitades lihtsalt õhu vooliku peale

strokeril kasutasin 535 afm, 535 pihustid ning aju. õhulõdvik oli algul ford sierra 2,0 88kw dohc oma (lõikasin tühikäigu mootori jaoks augu) hiljem juhtus kätte toonasest kuusakoskist sobiva läbimõõduga 90kraadi põlv millele sai tühikäigu mootori jaoks väljund keevitatud juurde

viimane setup mis sai ühele tartu tehtud oli 525 m20 millel sai kasutatud ainult 535 pihustid ning mingi noname 272 nukkvõll ning originaal aju + chip

minu lemmikuks on jäänud originaal mootor 730 aju ning pihustid - normaalne kütusekulu ning veidi parem minek

eks ta üks paras katsetamine ole, osade ajudega ei õnnestunud absiga ühendust saada ning osad ei saanud lamdaga ühendust kuigi et koodi järgi samad

suurte õhulugejate puhul sai ilusti kasutada preface m20b20 metallkorpusega õhufiltri korpust millel sai eemaldatud paks kummi tihend mingil õhulugejal kasutasin mingi bemmi filtrikorpust kui ei oska öelda mille oma on , jäi lihtsalt lammarist silma

kui hakkad katsetama siis lihtsalt rahulikku närvi vaja ning ads interfaceiga diagnostikat siis hulga lihtsam näha kuidas käitub auto

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

Olen proovinud paar korda nö lampi 535 aju ühendada.

1se ajuga mida proovisin oli süüde kogu aeg sees isegi võtit ei pidanud keerama ja käima ka ei läinud.

2se ajuga läks korralikult käima aga pöördeid kõigutas ca 1500ni.

Õhtul vaatan mis numbrid üldse ajudel kirjas :)

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

Üldiselt kui midagi muud muudetud pole, ei ole sellest midagi kasu. Ise kasutaks muidu m30b35 küljest aju, õhulugejat, pihusteid ja segusiibrit. Siis saab õiget õhutoru ka kasutada ja kütuserõhku pole vaja muuta. Siibrit tuleb natuke modida. Võimalusel mingi kangem aftermarket nukk või vaata mõne 323 pealt midagi, osadel variantidel on hea tõusuga mu meelest juba originaalis. Väike port ka teha. Kui kellegi wideband lambdat saaksid kasutada, peaks segu ka läbi õhulugeja paremaks saama.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja

Loo konto

Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus