Hüppa postitusse
  • 0

M20b25 nukkvõll!!!


KrissCross

Küsimus

Sellele küsimusele on 17 vastust

Soovitatud postitused

  • 0

Googlist leian mingeid numbrid:

M20B25 camshaft specs : duration – 256 deg, valve lift – 10.1 mm. Cylinder head number – 885.

 

E30 323i 731 head has 272° duration at 10mm lift

 

M20B25 : 264 degrees with cat and 260 without, 108 degree lobe separation, 10 mm lift 
M20B20/B23 : 252 degrees without cat.

Muudetud , muutis raitz330
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

Nii, et mingi m20b23 on eriti käreda nukaga (272 kraadi durationit), kuid seal samas leidub ka eriti lahjasid m20b23 nukkasid (kõigest 252 kraadi)? Not sure kui tõene see ülaltoodud info muidugi on - võiks mingi source ka postidada, siis saaks edasi uurida.

 

Mina olen ise kuulnud seda juttu, et m20b23 on ainuke "sportnukaga" e30 vms.

Muudetud , muutis iknowthatfeelbro
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

272 tudub liiga hea. 

ja neid variantegi liiga palju erinevaid. Ei taha uskuda. 

 

Samuti m20b25 jutt, et 3 erinevat- no ei usu! .Pole küll tõestada, aga ilmselgelt see 1kw tuleb pigem kõrgemast surveastmest ning kati puudumisest.

Tundub nagu oleks keegi kulunud nukka tutikaga võrrelnud.

Muudetud , muutis Max.
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

See 1kw erinevus on sees ka nn fl mootoril, kui katti all pole tehasest.

B osana eristub isegi katiga ja ilma variandi nukad m20b25-l. Febi ilma katita variant riiulis olemas mul.

Seda reaalselt ei tea, kas asjasse on segatud otseselt kat, reaalne mootori ehitus või aastakäik . Võibolla lihtsalt eristatakse kat või ilma jutuga uuemat ja vanemat m20b25 mootorit.

Igatahes on a osana vähemalt 3 erinevat nukka kataloogi järgi m20b25 mootorile.

323i on samuti oma nukk, et miskit peab teistmoodi olema.

 

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

Päris pikka aega tagasi sai uuritud ka nende nukkade erinevust ja meelde jäi nägu see, et ükski tehase nukk midagi suurepärast polnud. Väiksed erinevused mis tingitud rohkem kubatuurist ja toitesüsteemist. Motroniku juhtimisega mootor nagu nii väga üle 5500 pöördesse ei lähe puht sisselaske pärast. Kõrgemalt tõmbava nuka saab ehk karpaga mootorilt, sellel tehasest juba lühike kolle.  Ülal  Raitzi poolt väljatoodud andmetega oleks hea teada ka mis toitesüsteemil. 

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

Ma ei ole paberitega insener, aga peale durationi ja lifti (mille abil asjaarmastajatele toodet pähe määritakse) on nukkvõllil veel olulisi parameetreid. Paljud FB gruppides ja siin ka äkki meil vist rinkasõitjad, et paneme 360° ja 20mm tõusuga nuka +1,5kg hooratta ja siis peaks lebo 100kw juures olema.

Alustame asjadega õigest otsast ehk mõtleme välja endale vajaliku pöördevahemiku ja kui mootorit on moditud sellise tasemeni, kus originaalnukaga seal vahemikus enam piisavalt hästi ei hinga, siis tuleks välja mõelda, mis sinna paremini sobiks.

See jutt ei ole suunatud teemaalgataja pihta. Vastus tema küsimusele on: ei tea.

 

  • Meeldib 1
  • Haha 1
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja

Loo konto

Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus