Hüppa postitusse
  • 0

Stroker


rlend

Küsimus

M20B25 - realoem annab kõige suuremaid remontmõõdus kolvirõngaid 84,480mm ehk +0,50mm ülemõõtu. Väga ebameeldiv on mõelda et pool millimeetrit suuremaks puurimine ei nõua suuremaid kolbe, või ei ole tõesti veel selle mõõduga kolvi ristilõtku ohtu?

Muudetud , muutis rlend
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Sellele küsimusele on 14 vastust

Soovitatud postitused

  • 0

Enne kui oma lollusega jätkan, küsin igaks juhuks siin samas üle. 

Plaanis siis kasutada järgmist sisu:

 

885 kaas (juba 0,25mm maha võetud)

85mm kaanetihend

M51B25 väntvõll (82,8mm) 

M20 keps (135mm)

S50 86mm kolb (ch 31,6mm) 

 

Nüüd loodangi et keegi ehk "kogenum" ütleb, et nii ei saa ja tuleb teha midagi teisiti :)

Muudetud , muutis rlend
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

Ma ka siis küsin... :D 

 

1)Millest sellise kombo idee? Kindel soov silinder üle puurida ja sisse kasutatud kolvid panna? Ma ei saa infot prgu M20 kolvi kohta kätte, aga kas kolb üle silindriserva ei tule? (2mm)?

2)85mm tihend 86...mm kolviga. Kas see millimeeter on köömes, et sobiks? Tahaks ise ka selle kohapealt natuke teadmisi.

3)Kas mitte M5x 135mm kepsud pole suti kergemad?

4) Jääb vabalthingavaks? Mingit aimdust surveastmest ka?

Muudetud , muutis Max.
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

Ma just ise olen lõpetamas seda teekonda ja minumeelest ei ole hea mõte puurida silindreid 86 mõõtu, kuna seina paksus jääb liiga õhuke. Lisaks pead sa ostma mingi special 86 mõõdus tihendi, mis maksab mitte vähe, ma pakun, et kusagil 300.- ringi. Ja mis kõige tähtsam, pane kõik kulud excelisse kirja, see summa mis sa peas kulutad, ei ole ligilähedane sellele mis kulub :).

 

PS! diisli väntvõllid on minu kogemuse põhjal alati nii kulunud, et pead laskma nad järgmisse mõõtu treida, see maksab ise 200-300 eur. Parem oleks siis juba 2.8 väntvõll otsida aga eestist sa seda ei leia, vaata kohe ebay poole.

 

Kusagilt internetist leidsin kunagi sellise info: 
1. kolvide ülevaade: link
2. kepsude ülevaade: link

 

Siit pakuks, et parem puuri silindrid 85mm ja otsi M43B19 kolvid

Muudetud , muutis group
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

Soov jah 86mm silindriga mängimist proovida. S50 kolvid ~4x soodsam lahendus kui selles mõõdus sepiskolb. 

Antud komboga käib kolb 1.8mm üle ploki serva, see juba treiali teha. 

85mm tihend töötab ilusti 86mm silindriga, isegi standardne 84mm tihend töötaks. Ettevõte nagu Metric Mechanic müüb juba väga pikka aega 86mm stroker kit-e kus kasutavad tavalist 84mm tihendit, mille ainuke modifikatsioon on porditud veekanalid. 

M5x kepse võiks ka vabalt kasutada, on tõepoolest veidi kergemad. 

Jääb vabalthingavaks. Jämedalt arvutades tuleks surveaste ~9,5:1 kuid võin ka natuke eksida :)

 

group - Väntvõlli ja kepsudega saab veel ümberarvutusi teha vastavalt sellele mis turul saada. 

Vabalthingava puhul ei pea 86mm silindrit kartma ja olen kursis MLS tihendite hindadega. 

M43B19 kolbide kasutamine paistab tõesti esmapilgul väga huvitav, mis on mul kahe silma vahele jäänud :)

Muudetud , muutis rlend
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

Muidugi kuluks sellisele sitkele kombole kangem nukk + muudatused juhtmises ära.

Groupi tähelepanek €-sid üles märkida on peen mõte, nõustun igati 😀

Aga noh, keegi polegi väitnud, et ehitamine odav on, isegi "korralik" säästuprojekt võib varanduse maksta.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja

Loo konto

Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus