Hüppa postitusse
  • 0

324TD Kõrgsurvepumba magnetiklapi probleem


heppar

Küsimus

Terv!

Mure siis järgmine, süüte sisse keerates tuleb magnetklapi rohelisele juhtmele ainult korraks vool peale ja kaob. Kas asi võib olla seal paremal pool asuvas eelsoenduskarbis või mitte, siis kui seal relee plõksu teeb siis vool kaob kohe ka magnetklapist, ootasin kui ka eelsoendus ära lõpeb, ka siis mitte midagi ja kelladeplokis näitab ka pihustituld. Abi oleks väga teretulnd.

Muudetud , muutis heppar
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Sellele küsimusele on 11 vastust

Soovitatud postitused

  • 0

Klapi peale peab vool minema pidevalt, kui süüde sees. Ja minul tuleb see juhe otse süütelukust, kuna kunagi sai testriga järge aetud. Mul immo selle juhtme vahele ühendatud ja jätab voolu peale ka siis kui süüte välja keerad, ning seetõttu ei sure välja.

Mina arvan, et ehk on mingi süüteluku kamm, et ei saa ühendust. Mul meh. pump ka.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

Niisiis, võtsin esialgu voolu starterilt, sain magnetklapi lahti, siis stardiabi(aerosool) ja starter jäi lahjaks, proovisime tõmmata, mitte ühetgi kõmakat, hiljem proovisin täis akuga(100 Ah) ja stardiabiga, tegi ainult klõnkse mootoris ja võttis väga vaevaliseks starteri. Kus probleem peitub?

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

Kütet on, valasin teisele juurde isegi aga üks teine asi jäi silma, kui tal sealt käsipumbast üles pumbata, siis tal vajub see tagasi koos õhumullidega, et kus tal see tagasivooluklapp asub? Pumba asendi kohta ei oska pajatada, siin KUKS väitis, et oli endistel omanikel selle paika pannud ning nendele sõitma ajand selle. Need kelle käest mina selle tõin, ütlesid et käisid poes, jätsid auto seisma ning pärast enam ei ärkand teine starterist, tõmmates oli uuesti elu sisse tulnd.

Muudetud , muutis heppar
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

Kontrolli moto märgid ka üle äkki on rihm hamba üle visanud või midagi sellist. Peaks ikka normaalselt ringi käima. Stardiabiga võib küll mootori kinni tõmmata kuid nati oodates peaks jälle korras olema(kui näiteks palju läks). Samas võib viga ka starteris endas olla, puksid läbi, harjad läbi või kinni.

Kui kõrgsurvepumba tihendid lekivad siis lasebki kütte tagasi, proovi nii et pumpa käsipumbaga ja vaata kas on märgata kusagilt lekkimist. Minul lekkis võlli simmer ja muud moodi aru ei saanudki. Samamoodi vajus küte voolikust koos mullidega tagasi, sai vahetatud pumba tihendid ja lisasin pealevoolule veel lisaks ühe klapi.

Muudetud , muutis kruusmann
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Külaline
See teema on edasistele vastustele suletud.
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus