Hüppa postitusse
  • 0

ARK


Gerttt

Küsimus

Soovitatud postitused

  • 0

loll jutt, peab saama. Peaks ise ka sinna minema samas asjus ja juba praegu pean kettasse minema. E30 kerele võib swappida kõike, mida sinna tehasest pandud on. Kui mina kunagi neile ise helistasin siis nad ka seda ise väitsid. 

 

Aga ühesõnaga kui nad sellest aru peaks saama, siis pead võtma kuskilt üv punktist co testi ja siis neile viima. Ja muud nagu polegi. Ja kui sellega korras, siis kehtib edasi ka hetkel olev ülevaatus. Korra vb vaadatakse luugi alla ka ja muud kunsti ei tohikski olla. Sildasid ja muid 2.5sega kaasnevat kola eitea mina, et oleks veel keegi osanud koinida.

 

Keegi hea inimene vōikski nagu siin selgeks teha, et kuidas neile ōelda, et see mootor on ka tehasest sinna kerele sätitud.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

Tere

 

Palun esitage lisaks ümberehitusavaldusele ka vahetatud mootoriga sõiduki kaalutõend. Kaalumisel peab selles olema juht (75 kg), kütus (90% kütusepaagi mahust), tööriistad, varurattas (kui see on paigaldatud) ning 100% õlide, jahutusvedeliku ja kõigi teiste süsteemide vedelikud.

 

Kaaluda palume telgede kaupa, nii et tõendil oleks ära näidatud mõlema telje koormused kui ka sõiduki tühimass.

 

Kaalumist on võimalik teostada järgmistes ettevõtetes:

 

1. Metrosert AS kontaktisikud Tallinnas Koit Uustalu 52 651 98, koit.uustalu@metrosert.ee

2. ja Tartus Andre Ustav 58 554 300, andre.ustav@metrosert.ee

3. Abitex L&A OÜ(Fosforiidi 14, Maardu) kontaktisik Tarmo Lattu, tel: +372 600 6990, mob: +372 58189839, e-post t.lattu@abitexla.eu ;

4. P-Trucks OÜ(Savi 26, Pärnu) kontaktisik Raimont Pärn, tel 55541291,

e-post raimond.parn@p-trucks.ee.

5. Läänemaa Veoautokeskus OÜ (Haapsalu mnt 2, Taebla) Hindrek Heilu 5064431

hindrek@lvak.ee

6. Vilvo Auto AS (Pärnu mnt 36, Viljandi / Tomuski tee 10, Viljandi)

Krister Kivistik 5204656 krister@vilvo.ee

 

 

Lugupidamisega

 

Alar Hansov

Peaspetsialist
Tehnoosakond
cid:image001.jpg@01CF78CA.8E94B130

Teelise 4, 10916 Tallinn
Tel. (+372) 6201337

alar.hansov@mnt.ee

HTTP: www.mnt.ee

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

hetkel jauran sama asjaga. Kaalusin auto ära Pärnus, aga tuli kiri vastu et pole mõõdetud telgede kaupa. Samas Pärnu kaalumine on autoriseeritud koht maanteeameti jaoks. Kõik on makstud aga läbi ei lähe. Kuskil on ikka väga suur error sees.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

Mingi krdi kindel vend peab seda seal Pärnus tegema. Pmst vist peaks talle ette helistama vms. Endal läks ka kaalumisega midagi nihu viimane sügis.

 

edit: vist oli see samune Raimond Pärn.

Muudetud , muutis Max.
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

Panen ka enda just läbi kogetu siia kirja.

Kogu protsess võttis ~3 nädalat (esimene vastus ARK-st võttis 2 nädalat aega).

Tegemist oli M40B16 kat -> M20B25 kat swapiga.

Saatsin avalduse, mille peale tuli samasugune vastus nagu Gerttt ülal mainis.

Käisin Metrosertis kaalul (täispaagiga 1123kg + juht). Metrosert saatis järgmisel päeval info ARK-i. Läksin Mustamäe ARK-i kohale, kohapeal vaadati kapoti alla ning kas kat on all. 10-15min läks neil avalduse/kaalumistõendi üles otsimisega ning seejärel saadeti mind büroosse uue passi järgi.

 

Metrosertis kaalumine 80€ + km

Uue passi väljastamine 20€

 

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0
9 tundi tagasi, spectra ütles:

Panen ka enda just läbi kogetu siia kirja.

Kogu protsess võttis ~3 nädalat (esimene vastus ARK-st võttis 2 nädalat aega).

Tegemist oli M40B16 kat -> M20B25 kat swapiga.

Saatsin avalduse, mille peale tuli samasugune vastus nagu Gerttt ülal mainis.

Käisin Metrosertis kaalul (täispaagiga 1123kg + juht). Metrosert saatis järgmisel päeval info ARK-i. Läksin Mustamäe ARK-i kohale, kohapeal vaadati kapoti alla ning kas kat on all. 10-15min läks neil avalduse/kaalumistõendi üles otsimisega ning seejärel saadeti mind büroosse uue passi järgi.

 

Metrosertis kaalumine 80€ + km

Uue passi väljastamine 20€

 

Aga kui protsess reaalsuses nii lihtne on, siis miks on enamik mootorivahetusi legaliseerimata? Laiskus, ükskõiksus?

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

Mul on ammu tekkinud küsimus, kas vanasti sisaldas auto tühimass juhi kaalu? Kõik mu originaalseisus autod on üv kaaludel olnud tugevalt ülekaalus. Kas keegi on käinud oma autot kaalumas enne ja pärast ümberehitust, et saada teada tegelik muutus?

Tehase raamatus on kirjas :  Fahrzeuggewicht leer (fahrfertig, vollgetankt, ohne Sonderausstattungen). 

Eesti keeles siis :  Sõiduki tühimass ( sõiduvalmis, täispaak, ilma lisavarustuseta). Selle jutu järel rea peal siis vastavalt mudelile tühimass märgitud.  Seega on iga mudeli tühimassina kirjas lihtsalt standardnumber, mitte auto tegelik kaal. Enamus e30-neid on juba tehasest tulles ülekaalus, kui lisavarustust arvesse pole võetud. Iga asi kaalub, erinevad istmed, erinevad veljed, katuseluuk, konditsioneer , kärukonks jne. Auto kaaluerinevus raamatus on välja toodud ainult kahel juhul: atm isend +20kg ja 4-ukseline +20kg.

Mõistagi on need "standardkaalud" erinevad eri mudelitel ja eri aastakäigu autodel. 1983a 320i ei kaalu samapalju , kui 1990a  320i,  kaalud muutuvad nagu need autodki aastatega.

Põhimõte vast arusaadav, et lisavarustust tühimassis arvestatud pole ja tegu plank auto kaaluga.

Usun, et selles osas on paljudele ümberehitajatele liiga tehtud. 

Vbl on sellest infost miskit kasu. Keegi viitsib vbl põhjalikumalt uurida, asja ajada, juristiga konsulteerida vms.

 


 
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

Kuna mul polnud mingit tahtmist/viitsimist sellest kaalumisega tegeleda siis vahetasin ARK bürood. 

Läksin kohale ja mainisin, et sooviks mootorit ümber registeerida. 

1. Küsiti mis mootori kood. 

2. Mis auto pealt. 

3. Läksime tegime väljas mõned pildid mootorist ja vin koodist. 

Maksin 20.- ja sõidan rahulikult ringi. 

Seega ma väldin nüüdsest pärnu Arki, et säästa oma aega ja närve. 

Muudetud , muutis Gerttt
  • Meeldib 1
  • Haha 1
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

Sain isegi nii hakkama, et piisas 25 minutist ja 20 eurost. Nüüd läksin e46 el mootorivahetust registreerima ja nii lihtsalt ei läinud kuna 1997 ja edasi autod peab kaaluma ja mõõtma jne, et saada tüübikinnitus. Eriti naljakas veel see, et mnt amet ei ole suutnud saaremaale kaalukoda tekitada omale st saarlased peavad sellejaoks ekstra mandrile sõitma.See eeldab ka töölt vaba päeva võtmist. Kokkuvõttes läheb see lihtlabane protseduur üsnagi kulukaks(1 tööpäev, kütus, praamipiletid, riigilõiv ja tasu kaalumise eest). 

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

Pärnus sain mootorivahetuse regatud. Korra tõmbas kinni, kuna ei leitud kaalumistõendit ja siis käsiti uuesti kaaluda, kuna polnud kaalutud eri sildu eraldi. Näitasin siis emaili vastust, tegi kõne ja läks läbi ikkagi. Mootorikoodi ei uuritud. 

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja

Loo konto

Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus