Hüppa postitusse
E30 COMMUNITY
kurjam

BMW 325 ACS3 cabrio '89 - kurjam

Soovitatud postitused

Tere!

Tegu siis puhasttõugu ACS3. Tehasest välja 04.1989 ja pea aasta hiljem 03.1990 sõitis välja Ac Schnitzeri tehasest Aachenis.

p1010123largeet9.th.jpg

Varustus:

Lisad, mis alles ACS tehase poolt:

*Spoilaring.

*Mootor M20 S3 2,7 151kw.

*Väljalase.

*Rool.

*Pedaalid.

*Veljed.

*Vermikust ka võibolla midagi. Polegi saanud ise korralikult sinna alla vaadata. All igatahes Bilsteini amordid ja 25-30mm madaldust.

*Vee temp-, õli temp-, õli rõhu- näidikud keskkonsoolis.

-------------------------------------------------------------------------------------

*lõpuni täidetud hooldusraamat, mille peale UM kehitas õlgu.

*võtmega immo

*täis armatuuri -ja laekompuuter.

Audio:

*Alpine cda7894Rb

*4xtweeterid läbi filtrite

*4xherz 65w rms kõlarid läbi filtrite

*1xmacaudio 230w rms 12" subwoofer

Hetkeseisuga on vahetatdud õlid, õhufilter, kütusefilter ja esimesed õõtsa puksid panud E36 M3 omad. Tagumise tiiva keretööd, sai nädal tagasi lõpule. Enne seda sai käidud truumu juures ja mootori kohta ei kuulnud ühtegi paha sõna.

Plaanid?

Hetkel vaja vahetada hammasrihm, vända otsa simmer, käigukasti padjad, kardaanirist, roolilatt ja termosidur, kuna kohapeal käies tahab temp punaseni minna. Pannes sooja max peale, siis on stabiilne. Katalüsaator vahelt välja lõigata, kuna seal auk sees ja suurt kasu sellest ei ole. Passi registreeriti ilma katita. Istmed viia smartservicesse hooldusesse. Mingi hetk vaja murestseda 3. .. ülekandega LSD differ ja murtseda puuduvad ACS poolt seni kaduma läinud detailid. 4augustil on doktori juures aeg kinni pandud.

Hetkel veel probleeme vooluga, nimelt tarbimine on 800mA. kaitsmed 21,27,28 välja ja tarbimine kadunud. Nende kaitsmete alla jääb päris palju asu ja pole olnud aega uurida. vahepeal saanud kõvasti akut laadida ja mis seal salata mõnedki korrad vaja olnud käima lükata.

Pildid:

p1010095mediumih0.jpg

p1010087mediumfz9.jpg

p1010108mediumob9.jpg

p1010093mediumbd6.jpg

rohkem pilte võib leida siit: http://www.hot.ee/schnitzer/

ja kes soovib reisijuttu lugeda, kuidas masin eestisse sai võib kiigata bmwklubi foorumisse.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Väga hea et otsustasid liituda ja kutsumisest oli kah sutsu abi vb. 8)

Väga ilus rull ja nüüdesks siis siin klubis 2 ac snicheri mootoriga cabriot :wink:

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Pole üldse paha. Kas veljed jäävad sellised või plaanid muuta midagi? Muretuid kilomeetreid!

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

kui ei eksi siis see masin tallinnas mustamäe kandis seisab/seisis vähemalt suvel algul. endal mul auto siis veel ei sõitnud,igapäev käisin mööda sellsest ja vesistasin :D aga tagant tiivaga oli midagi juhtunud,miski asi peale kukkunud? :roll: igastahes kena auto! 8)

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
Väga hea et otsustasid liituda ja kutsumisest oli kah sutsu abi vb. 8)

Ega muidu võibolla tõesti poleks, siia see masin sattunudki :)

Pole üldse paha. Kas veljed jäävad sellised või plaanid muuta midagi?

Ei muutu välimuselt midagi, nii nagu ta tehasest välja sõitis nii ta ka jääb. Ainuke variant, mis mõtlesin on ACS peeglid, kuid bmw omad tunduvad natuke kenamad. Ja hind on ka üsna meeldiv 250-500euri. Üks variant velgesi on mis Ac Schnitzeri tootevalikus ja meeldiksid rohkem, kuid need mõeldud m3 ja viie auguga. Siis oleks vaja natuke ümber ehitada ja pmts neid velgesi nagunii kuskilt saada ei ole.

kui ei eksi siis see masin tallinnas mustamäe kandis seisab/seisis vähemalt suvel algul. endal mul auto siis veel ei sõitnud,igapäev käisin mööda sellsest ja vesistasin :D aga tagant tiivaga oli midagi juhtunud,miski asi peale kukkunud? :roll: igastahes kena auto! 8)

Täpselt siilis ta seisis, kuid enam mitte, kuna olin sunnitud elukohta vahetama, nii et enam teda seal seismas ei näe. Taga tiivaga ausalt ei tea, mis juhtus, kuna müüa rääkis ainult saksa keelt ja mina seda keelt ei jaga. Ei suutnud talle ennast arusaadavaks teha. mitmes omanik jne. põhmõtteliselt mitte midagi ei saanud teada eelmiselt omanikult.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

nägin seda autut mustamäe kandis sõitmas ja paar autovahet eespool oli kasutaja raimo m3....kaks kärbest yhe hoobiga :twisted:

jõudu ja jaksu sulle !! :D

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Praegu vist see masin Pärnus, täna sõitsin tammsaare tn mööda, päris kenake, piltidel ei tundu see punane nii punane :)

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Nädalavahetusel sai tõesti Pärnuga tutvust teha. Hoidsin silmad ka lahti, ehk näen sinu sinise noole ka ära, aga ei jäänud silma :D

Kui tammsaare tn, siis arvatavasti pargituna, oleksin kindlasti tähele pannud, kui oleksid mööda sõitnud.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Eelmine nädalavahetus toimus Hiiumaal väike üritus, kus said kokku ka cabriod. Ma olen enam kui kindel, et sellist haruldust oleksid meie põhjanaabrid kindlasti näha tahtnud ja katsuda. Seal oli üks e30 cabrio mille läbisõit oli 55000km :shock: näiteks(Soomest muidugi tulnud). Igatahes jutu point on see, et sinu auto on väärt näitamist(muidugi on neid siin foorumis veel nii mõnedki). Julgemalt-julgemalt noormehed :wink:

Edu tegemistes.

Imre!

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

:D pole üldse paha... edu iludusega ja peale iga vahekorda paluks pikka ja keerulist aruannet :lol:

edu Sulle

Raul A

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
peale iga vahekorda paluks pikka ja keerulist aruannet

Viimane vahekord oli üsna pikk. Sain mõned nädalad tagasi masina kätte. Viisin valdeku juurde hammasrihma vahetusee, kuid siis selgus, et plokikaane tihendi vahelt ajab õli välja. Vahetusse. Edasi paistis juba, et rõngad ja kolvid kulunud. loks oli sees. Vahetusse läksid siis järgmised asjad:

*Kõik tihendid

*Raamsaaled

*Kepsusaaled

*Kolvirõngad

*Hammasrihm+pinguti

*Veepump

*Plokikaan lihvitud

*Süüteküünald

*Jagajakaas

*Geneka/roolivõimu rihm

*Väljalaske klappide juhtpuksid

*Süütejagaja rootor

Hetkel veel mõnedasajad kilomeetrid jäänud mootorit sisse sõita. Kurja juur, miks pidi kuu aega ootama olid kolvirõngad, mis polnud kusagilt saada. Kolbide tellimisega oleks läinud jõuludeni. Ehk kunagi tulevikus...

Peale mootori sissesõitu vajavad hoolt veel järgmised asjad:

*Ventika sidur

*kardaani rist

*diffrer (peaks olema lsd, kuid ei tööta)

Kui keegi teab kust on võimalik eestis soetada Hardtopi ja mis hinnaga?

Pildi materjali pakkuda ei ole, kuna ise tööde juures ei viibinud.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Hea leid. Uurisin ja on veel müügiks. Natuke valmistavad muret need katkised nurgad, mis näha siin:

http://s294.photobucket.com/albums/mm104/AarneA/Kaikenlaisia/?action=view&current=E30kovakatto5.jpg

Millest see katus tehtud on ja on võimalik kuidagi edasist rebenemist vältida?

Kui keegi soome keelt puhub, siis seda tõlget oleks ka hea teada:

E30 Cabrioletin kovakatto mattamusta (kangas/vinyyli) pinnalla kohtalaisen hyvässä kunnossa. Lämmitettävällä lasilla (toimii). Mukaan kuuluu kiinnikkeet, prikat, mutterit ja asennus työkalut.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
E30 Cabrioletin kovakatto mattamusta (kangas/vinyyli) pinnalla kohtalaisen hyvässä kunnossa. Lämmitettävällä lasilla (toimii). Mukaan kuuluu kiinnikkeet, prikat, mutterit ja asennus työkalut.

E30 kabrioleti kõvakatus mattmust (kangas/vinüül)

Suhteliselt heas korras, aknasoojendusega (töötab)

Kaasa saab kinnitusvahendid, mutrid ja paigaldus tööriistad vms.

Eks pädevamad Soome filoloogid ütlevad selle pinnakirjelduse kohta midagi paremat, mo arust on lihtsalt kirjeldatud seda HEANA.

terv

A

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

väga kena ja hea leid! Oot sa käisid Saksast seda päris ise yksi seda toomas jah, ja ei saand mdgi jutust aru! :D

Edu täiustamisel ! :)

PS: Käigukangi nahk ja nupp on minu jaoks vastuvõetamatud veits :)

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
E30 kabrioleti kõvakatus mattmust (kangas/vinüül

On kellelgi kogemust akude lappimisel, selliste materjaliga? Kanga all peaks olema isenesest plastik?

väga kena ja hea leid! Oot sa käisid Saksast seda päris ise yksi seda toomas jah, ja ei saand mdgi jutust aru! :D

Edu täiustamisel ! :)

PS: Käigukangi nahk ja nupp on minu jaoks vastuvõetamatud veits :)

mhmm, teised variandid ei olnud nii huvitavad...

Kirjutasin ka ühe reisijutu, kuid see jäi ainult bmw klubi foorumisse. See käigukangi nupp ja kate, läheks kohe vahetusse, kui oleks org Schnitzeri nupp sinna asemele lükata. Vahepeal nägin ühte ebayst, kui maha magasin :lol:

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

On kellelgi kogemust akude lappimisel, selliste materjaliga? Kanga all peaks olema isenesest plastik?

mhmm, teised variandid ei olnud nii huvitavad...

Kirjutasin ka ühe reisijutu, kuid see jäi ainult bmw klubi foorumisse. See käigukangi nupp ja kate, läheks kohe vahetusse, kui oleks org Schnitzeri nupp sinna asemele lükata. Vahepeal nägin ühte ebayst, kui maha magasin :lol:

Võid alati lasta uuesti nahatada ja ehitada...

http://www.tuningstyle.com

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead sa olema registreerunud kasutaja

Loo konto

Loo kasutajakonto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse

×

Oluline teave

Oleme salvestanud sinu seadmesse küpsiseid, et aidata seda veebilehte paremaks muuta. Sul on võimalik kohandada oma küpsiste seadeid, vastasel juhul eeldame, et nõustud nendega. Kasutustingimused & Privaatsus