Hüppa postitusse

M: e30 facelift 2-door M54B30 180kw [MÜÜDUD!]


Tomstah

Soovitatud postitused

Panen müüki oma viimase projekti:

 

Tehasest 2-ukseline 316i, esmane reg. 06.1989.

 

Mootor M54B30 koos 5-käigulise kastiga 2002a UK e46 330i pealt (läbisõit väike, u 115k miili) - mootorikomplekt ostetud Carway OÜst ja kontrollitud.
Chip 180kw (dyno proven)
- ews delete
- piiraja 7000rpm
- post cat lambda delete jne


Uus Castrol õli ja õlifilter
E34 M50 karter + õlivarras
E36 M50 mootorikäpad
Tugevdatud mootoripadjad

Uus generaatoririhm
E21 pidurivõimendi
Custom summuti - M50 kollektorid (uued kollektoritihendid), custom püksid, sukad, kaks 50mm toru, keskel M54 katalüsaatorid ja lõpus sportpütt. 
Suure flantsiga kardaan e46 2.0d 2003+ 6k pealt (pikkus õige)
E36 roolilatt
Strut bar
Short shifter
Uus aku
Uued piduritorud
Hüdrauliline käsipidur ühendatud originaal käsipidurikangiga
Uued madaldusvedrud -80/55 mm (tagumised paigaldatud, esimesed kaasa)
Sildades ja diffril polu-puksid, ees ektsentrik õõtsapuksid
Veljed UK toodang 17x7, rehvid 205/40/17 (küljes flantsidega)
LSD differ 3.45
Paagiväline kütusepump pagasiruumis
Kütuserõhu näidik
Sportrool

 

Kere on varasemalt üle käidud ja värvitud. Kere on kõva, põhi on ka seestpoolt valgeks võõbatud. Küljes on replica M-Tech II laiendite ring. Iluvigu värvil siiski leidub ja katuseluuk on kinni keevitatud eelmise omaniku poolt ning sealt on ka pahtel mõranenud. Ees on originaalistmed, millel riie katki.

 

Kere ilma mootorita tõin Leedust, olemas ostu-müügilepingud ja Leedu autopass. Eestis saab arvele võtta koos mootorivahetuse registreerimisega. Maanteeametisse on ümberehituse taotlus sisse antud ja vastuseks tuli, et auto kaalumistõendiga saab minna arvele võtma.

 

Kaasa tuleb:
Salongilagi, põhjamatt, uksepostide katted jm salongidetailid.
(Sõltuvalt kokkuleppest ka uued ebay udutuled)

 

Auto sõidab ja käib edasi väga korralikult!

 

Hind: 4500 eur

Asub Tartus

 

Tom

55621135

 

 

 

IMG_2119.JPG.5bc609c2161a4c008c112a81c5161c36.JPGIMG_2147.JPG.47b10439d126dd9d329b0026a81db2bd.JPGIMG_2154.JPG.e388cd9df976d89159a96a10eed4cb25.JPGIMG_2108.JPG.c5a7e3009689c754528db16995c70782.JPGIMG_2111.JPG.2b9d0f910e17e8e7b3d68b22061eccf4.JPGIMG_2112.JPG.a6187217f42944f0c49aa93d7841463c.JPGIMG_2110.JPG.904ddb26019d429cb1de19b2a89a78d8.JPGIMG_2114.JPG.7eb1d751916a53a413201e501c2cce5c.JPGIMG_2107.JPG.057827fe3901d913da943cd6dd1f5b6b.JPGIMG_2116.JPG.5d945fcf6573e34887ca4ccd12f68ba3.JPGIMG_2150.JPG.84f176414450a085eb3c5353f2595cbb.JPG

 

 

 

Muudetud , muutis Tomstah
  • Meeldib 2
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Vahepeal on lõpetatud jahutussüsteem, paigaldatud uus visko koos ventilaatoriga, originaal kütuserõhuregulaator koos kütusefiltriga, vahetatud küünlad, lisatud koonusfilter, tehtud uued võtmed ja paigaldatud strut-bar. 

 

Autoga on sõidetud mitusada km ja peab tõdema, et käib väga hästi edasi!

Muudetud , muutis Tomstah
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 3 nädalat hiljem...
Külaline
See teema on edasistele vastustele suletud.
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus