Kui armatuuri kellad toimivad laitmatult, siis kui palju "Inspectsioni" tulesi läheb põlema süüte sisse keeramisel? Kas peaks põlema ka "Servise ja Inspection", või süttivadki vaid rohelised tulukesed eeldusel et reset on tehtud? Kui mootor töötab siis kas peavad kõik ära kustuma?
Ühesõnaga, kuidas see möll reaalselt toimima peaks?
Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus
Küsimus
renxx
Kui armatuuri kellad toimivad laitmatult, siis kui palju "Inspectsioni" tulesi läheb põlema süüte sisse keeramisel? Kas peaks põlema ka "Servise ja Inspection", või süttivadki vaid rohelised tulukesed eeldusel et reset on tehtud? Kui mootor töötab siis kas peavad kõik ära kustuma?
Ühesõnaga, kuidas see möll reaalselt toimima peaks?
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel
Sellele küsimusele on 2 vastust
Soovitatud postitused
Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse
Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja
Loo konto
Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!
Registreeri uus kontoLogi sisse
Sul juba on konto? Logi siit sisse.
Logi kohe sisse