Võtsin ette küünalde vahetuse, sellega koos vaatasin ka juhtmeid. Nende ja kaanega ei ole vist midagi muud teha, kui uued hankida (otsad oksüdeerunud ja ära murdunud)?
Pärast uute küünalde installimist ei olnud käivitus kuidagi kergem ja pöörded kenasti vaevu 500 peal, lisaks rough idle (nagu probleemsete juhtmete ja kaane sümtomid viitavad).
Hämmastav muidugi, et vanade küünalde ja nende juhtmetega oli pöörded külmalt 1000-1200 ja soojalt normis 750-800. Keegi oskab öelda, miks?
Kui kellelgi on pakkuda, siis otsin nr 1, nr 2, nr 6 ja ZS juhet + kaant (facelift, 87, 95kw, M20B20, sedaan). Ülejäänud tundusid korralikud ja puhtad. Kaant maha ei jõudnud veel keerata, sest hakkas sadama.
Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus
Küsimus
longero
Võtsin ette küünalde vahetuse, sellega koos vaatasin ka juhtmeid. Nende ja kaanega ei ole vist midagi muud teha, kui uued hankida (otsad oksüdeerunud ja ära murdunud)?
Pärast uute küünalde installimist ei olnud käivitus kuidagi kergem ja pöörded kenasti vaevu 500 peal, lisaks rough idle (nagu probleemsete juhtmete ja kaane sümtomid viitavad).
Hämmastav muidugi, et vanade küünalde ja nende juhtmetega oli pöörded külmalt 1000-1200 ja soojalt normis 750-800. Keegi oskab öelda, miks?
Kui kellelgi on pakkuda, siis otsin nr 1, nr 2, nr 6 ja ZS juhet + kaant (facelift, 87, 95kw, M20B20, sedaan). Ülejäänud tundusid korralikud ja puhtad. Kaant maha ei jõudnud veel keerata, sest hakkas sadama.
Tänan!
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel
Sellele küsimusele on 2 vastust
Soovitatud postitused
Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse
Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja
Loo konto
Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!
Registreeri uus kontoLogi sisse
Sul juba on konto? Logi siit sisse.
Logi kohe sisse