Hüppa postitusse
  • 0

mootori valik?


lepa

Küsimus

ei osanud teist pealkirja panna :D

plaanid siis sellised, et oma 2,5 125 kw hakkab pärast viit aastad sõitmist lahjaks jääma, mitte seda et ära hooratud aga ise ära harjunud.

Mõelnud olen, et teha oma mootoris midagi, panna sisse m51b28 142kw võntvõll, uued saaled, uued rõngad, klapid uuesti soovelad, kergelt kaant ka portida, äkki ka midagi väljalaskes, kergem hooratas.

Teine mõte on olnud osta komplektne 3,5 L, sellega ka oma jama kunagi ju ei tea mida ostad, kui oma motost teed siis tead et saab midagi ikka tehtud ka.

Kumb siis oleks mõtekam ja väledam?

Kes aru sai ja viitsib kaasa mõelda see aga lasku käia. ;)

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Sellele küsimusele on 12 vastust

Soovitatud postitused

  • 0

Mul oligi just kaasamõtlemise tuju:) selle m20 strokeri tegemine on kulukas ja aega nõudev protsess,sest otsi ja osta see vänt,kepsud,kolbid ja paljud muud pisitööd ja jupid mis tahavad tähelepanu. palju lihtsam oleks osta m50b28 seda teed minnes saad rohkem jõudu,ökonoomsust kui vana mootoriga ja rahakotti jääb ka midagi, kuna vana mootori saad ju lihtsalt maha müüa. m30 mootor on ka äge ja hea väändega aga millegipärast on alati nendega mingi kala ja teeb paksuks. Seega minusoovitus m20 maha müüa ja uuem 2.8 peale tõsta säästad aega ja raha.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

Mul on pakkuda sulle M54B30-st tehtud 2,8 liitrine kahe vanosega mootor.

kw-sid ennustan ma sellele umbes samapalju, kui sel suurel 3,5-sel M30-l on, aga väänet vist mitte nii palju... aga selle-eest on tegemist umbes poole kergema mootoriga ;)

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

Nagu bmw foorumis tihti öeldakse, osta kiirem ja uuem auto :D

Mõtekas ei ole siit nendest üksi valik peale selle, et olemas olevat mootorit veidi hooldada ja edasi sõita.

Aga kui viitsimist, oskusi ja raha on, siis stroker oleks vast parem kui see 3.5 mootor.

Samas omad head küljed on ka m54b30/28 mootoril.

Oskuste ja raha olemasolu puhul võib mõelda ka veel turbole...

Aga ükskõik mida teha, kunagi hiljem autot müües ei saa seda raha kuidagi tagasi, mis sinna alla panna...

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

uuem on olemas aga pole kiirem :@

vana mootor väga timm, juppe ka sinna ostetud omajagu, häda on selles et lahjaks on jäänud, ära harjunud vist.

präegu oleks siis saada 2,8 l 99a e46 automaati pealt täis komplektne mootor, kahe vanosega, selleg ka jama, et kes käima paneb, tal pidi tehase immo olema ja sellega igavaene jama???

on siin kedagi kes suudaks juhtmed ära ühendada nii et mootor laulaks nagu peab?

seda raha ei saa nagunii tagasi mis sisse pandud, juba präegu http://www.auto24.ee/used/954002 kõvatajaid on küll väga palju.

turbo mõte on juba iidamast saati aga pole sellega nii sinapeal, peab vist paar kuud netis elama et hakkaks seda taipama ja aru saama mida tellida/osta, seda ka ei taha nagu enamus ostabad juppe kalli raha eest kokku ja siis ei sobi jne.

eks uurin kas keegi ühendaks 2,8l juhtmestiku ära ja vaatab siis mis saab. :D

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

uuem on olemas aga pole kiirem :@

vana mootor väga timm, juppe ka sinna ostetud omajagu, häda on selles et lahjaks on jäänud, ära harjunud vist.

präegu oleks siis saada 2,8 l 99a e46 automaati pealt täis komplektne mootor, kahe vanosega, selleg ka jama, et kes käima paneb, tal pidi tehase immo olema ja sellega igavaene jama???

on siin kedagi kes suudaks juhtmed ära ühendada nii et mootor laulaks nagu peab?

seda raha ei saa nagunii tagasi mis sisse pandud, juba präegu http://www.auto24.ee/used/954002 kõvatajaid on küll väga palju.

turbo mõte on juba iidamast saati aga pole sellega nii sinapeal, peab vist paar kuud netis elama et hakkaks seda taipama ja aru saama mida tellida/osta, seda ka ei taha nagu enamus ostabad juppe kalli raha eest kokku ja siis ei sobi jne.

eks uurin kas keegi ühendaks 2,8l juhtmestiku ära ja vaatab siis mis saab. :D

Ma panin enda omale ka 2,8 mitte küll 2 vanosega vaid 1hega aastast 96 ,ehk siis m52b28 .Sellel on ka originaal immo ews ,aga internettis otsides leiab suht palju nende kohta ja tööle sain ta ilusti .

Ainuke asi kuna minu mootor tuli ka automaat kasti otsatst, siis ostsin teise manuaal kastiga auto pealt aju,ewsi plokki,saatja ,immo rõnga koos süütevõtmega .

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

Terv. Mõtted keerlevad ka endal selles suunas, et M40 mootor vahetada M50B25 mootori vastu. Siit aga selline küsimus, et kas võtta vanosega või ilma vanoseta mootor. Mis on ühe ja teise plussid ning miinused. Kui töökindel see vanos on? Remontida vanosega motot kindlasti natuke kulukam. Samas olen lugenud, et ilma vanoseta motot on hiljem hea modida, vahetades seal vänt, kepsud ja vist veel üht-teist.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

Mida rohkem vanoseid, seda parem. Enda auto mootorit remondid nagunii, pole see TU mootor ka mingi eriline laguneja. Mis modimisse puutub, siis usun, et võta vanosega mootor ja pane peale - modimisega võtad hoopis midagi vähemaks ja pärast foorum teemasid täis, et miks mootor ei käi korralikult jne.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

Olgem ausad - paigaldada on seda sinna lihtne ja tegelikult rullika peal väga asjalik. Kas nüüd valida vanos või ei on su oma asi. Kui nagunii pidevalt piirajas, siis pole vahet kas on või ei. Kui normaalselt sõita, siis vanosega auto puhul saad magusad Nm lihtsalt varem kätte. M50 ja isegi vist M52 on vanos lihtsalt lüliti, mis lükkab kohe, kui gaasi vajutad, nuka teatud kraadid varasemaks ja kui ma ei eksi siis ca 2700 pöörde juures algasendisse tagasi. Ehk kui tavaliselt on m50 puhul tunda, kusmaalt ta alles "käima" hakkab (seesama 2700rpm), siis vanos silub seda natuke ja tõus on ühtlasem. Alates M54 peaks olema pidevalt korrigeeriv vanos süsteem + sisselaskes klapitõusu reguleerimiseks valvetronic.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja

Loo konto

Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus