Hüppa postitusse

Suvine kokkutulek Oore 2017


m20b20

Soovitatud postitused

Ka mina tänan väga ägedaid rullikute omanikke ja ustavaid fänne!  Üritus oli super ja lõime ka taas uue rekordi! 

Teie tagasiside on meile (korraldajatele) nii suur motivatsioon ja tahe teha iga aasta aina suuremat ja vingemat asja!😉

Saime kõik koos tehtud ühe suurima mudeli põhise kogunemise ja see on üüber vinge! 😋

 

@Toivoku See oli vabatahtlik värk 😀

Kokku oli 4 osalejat,kes olid asjaga nõus 😉

 

Aitähhhh!!!

 

PS: Pildid üritan paari päeva jooksul ka siia lisada

 

  • Meeldib 7
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Näpud püsti ja pidu!! :D

Ei tegelikult ülitimm üritus oli, sügav kummardus korraldajatele ning ka kõigile kes kohal olid! Kuna sai kuuldud ka järgmise aasta kohta huvitavat kõlakaid, siis loodame et saavad teoks ja saan ma ka kunagi pikemat otsa sõita. :D 

  • Meeldib 5
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Jah, üritus oli tore, ootame järgmist aastat. 💪

Üritus oli lausa nii kõva, et pool Valgat otsib endale e30-neid, kaasa arvatud minu ema ja tema kaasa 😬😬

ainuke asi mis häiris, oli see, et kruiisi ajal kadusid osad eest ära, osad jäid maha (vahepeal oli silmapiiril 1-2 autot, sest teised olid kadunud) aga see selleks, järgmine aasta paremini 👌

IMG_2281.JPG

  • Meeldib 6
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Seekord oli asi paremini korraldatud kui varasemalt, mida võimaldas sümboolse hinnaga pilet. Samuti meeldis väga, et sai süüa ja juua osta. See oli väga hea mõte.

 

 

Ma kobiseks jälle ainult hääletuse üle, kuna ikka olid faktilised asjad inimeste hääletusel nagu auto kõrgus ja kõige haruldasem lisa. Hääletusele saab panna arvamust, mitte fakte. Kõige madalam auto on kõige madalam, mitte see mida keegi arvab et on kõige madalam. Samuti ei tea võõras inimene, mis lisad kellegi autos vms on.

 

Faktilisi asju võiks hinnata zürii, kes tunneb autosid hästi reaalselt käib vaatab üle mõõdab näiteks kõrgust, mõõdab häält (db) või hindab lisavarustust.  

 

 

 

  • Meeldib 3
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

@oo7 Järgmine aasta tuleb kvalifitseeritud žürii, kes viib läbi auditeeritud hääletused ning hääletustulemused kinnitab klassikaliste BMW'de katuseorganisatsioon, mis omakorda on BMW Grupi poolt saanud rahvusvaheliselt tunnustatud volitused. Ilmselgelt leveldasin hetkel.

 

Nõustun sinuga, kuid nagu sa tead, siis sai madalaim kategooria lahti jäetud ja hääletaja enda poolt hindamiseks jäetud (toimis ka selliselt eelmine aasta), kuna eraldi tasasele pinnasele auto ajamine ja selle fikseeritud mõõtmine oleks olnud päris aeganõudev protsess (arvestades, et pea 50 autot). 

 

Haruldasema lisa osas nõustun sinuga. Seda järgmine kord saab kompenseerida ka nt rullidele spec list'ide väljapanek nt rulli aknalaual iga auto omaniku poolt (blankett tuleb standartne). Minu auto puhul oligi see, et ega väljast ei saanudki seda hinnata, aga nagu aru sain, siis jutt läks liikvele. Aga jah, seda kategooriat võib täielikult jätta eraldi hindamiskomisjoni täita eesotsas tulevase komisjoni esimehe @eix22'ga. 

 

DB hindamine eeldab ka vastavat mõõturit, mis võiks omakorda olla taadeldud. Eks järgmine kord võib õnnestuda ka see saada. Kindlasti muudaks see hindamist objektiivsemaks.

Muudetud , muutis TrvP
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Auto häält võib samuti mõõta arvamuse järgi, kui võtija valitakse selle järgi, kelle autol on kõige coolim hääl ja inimesed seda reaalselt kuulda saavad nagu seekord tegite.

 

Sa ei peaks mõõtma kõiki autosid, silma järgi näeb ära paar kõige madalamat, mille vahel kahtled ja mõõdad nende ratta tsentrit koopa servast ;) 

 

Mõtle loogiliselt, kui panna lauale 0,5L õlu ja 1L õlu, sa ei pane seda hääletusele, kumb on suurem. 

Muudetud , muutis oo7
  • Meeldib 2
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

See oleks üks mõõtmisvariant, kuid eeldaks ikkagi rulli tasapinnale ajamist. Samuti oleks üks variant mõõta ka esisillatalast (seda ei mõjutaks nt rullitud( lõigatud poritiibade servad jne). 

 

Selle õllemahu näitega paned natukene üle.

Muudetud , muutis TrvP
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

43 minutit tagasi, TrvP ütles:

See oleks üks mõõtmisvariant, kuid eeldaks ikkagi rulli tasapinnale ajamist. Samuti oleks üks variant mõõta ka esisillatalast (seda ei mõjutaks nt rullitud( lõigatud poritiibade servad jne). 

 

Selle õllemahu näitega paned natukene üle.

 

Asi ei ole üldse konkreetses mõõtmises vaid selles, et te lasete inimestel hääletada mõõdetava väärtuse üle. Kui mõõdetavat väärtust pole üldse võimalik kuidagi hinnata, siis milleks seda üldse vaja on ?

 

Seda on ka inimeste pealt ju näha, kes lihtsalt jalutavad ringi ja kirjutavad sinna lahtrisse täiesti pohhui nr, ma tõesti ise ka ei viici hakata kõiki autosid seest läbi tuhnama ja uurima mis see kõige haruldasem on või käima võrdlemas milline see kõige madalam on. Seda peaks tegema zürii, kes siis hindab fakti, kui fakti pole võimalik hinnata, siis pole mõtet seda ka hinnata.

 

Näha on ju selgelt rahvalemmiku ja ilusaima velje valimisel, mille hinnang on subjektiivne, kuidas reaalselt inimesed seda ka hinnata kohe oskasid. Igalühel on oma arvamus ja selle avaldamine on hindajale endale ka tunduvalt huvitavam. Ka täiesti autokauge inimene oskab anda subjektiivse arvamuse

 

Küsige ilusaimat värvi, ilusaimat juhti, velge jms, kus reaalselt loeb igaühe arvamus, seda ei saa mõõta või ümber lükata. See pakub ka võitjale oluliselt rohkem rõõmu, kui ta näeb, et töö reaalselt kellegi arvamust mõjutab. 

 

 

Ma lihtsalt toon välja asja, millega teist aastat järjest mööda pandi. Paned ise väheke üle, loe mis on subjektiivsus ja objektiivsus, siis saad aru, millest ma räägin

 

 

 

 

 

Muudetud , muutis oo7
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Karl, sina oled oma hinge ära müünud ja ei saa enam objektiivset hinnangut anda :D Tegelt meil oli see "Haruldaseim lisa" korra arutlusel küll, aga jäi toppama ja tegin juba karikad selle sildiga valmis :)

Loodame, et lähme iga aastaga paremaks nagu ka korralik E30. Kuna korraldajad pole professionaalsed peokorraldajad, siis igal aastal õpime midagi juurde. Siiski oleme kõik hingega asja juures ja eeldame, mis osalejatel sees värisema võiks panna :) Meie eesmärk ongi pakkuda positiivset emotsiooni, et kõigil osavõtjatel oleks huvitav ning meeldejääv nädalavahetus toredate inimeste keskel. Saab muljeid vahetada, kasulikke näpunäiteid, huvitavaid ideid ja kes teab mida veel. Mina jäin väga rahule ja loodame järgmine aasta veel paremini siis ;)

  • Meeldib 5
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Just vastupidi ma saan anda objektiivset hinnangut, mitte subjektiivset. Subjektiivne sõltub minu oma arvamusest, objektiivne on reaalselt mõõdetav fakt.

 

Ma võin enne seda oma e30 kaljult alla sõita või teha midaiganes, see ei muuda kellegi autot kõrgemaks või lisa haruldasemaks, aga see võib panna mind arvama, et lilla on kõige ilusam värv

Muudetud , muutis oo7
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

@oo7 Ma nõustun sinuga, et selliseid asju (nagu nr auto kõrgus, haruldaseim lisa jm mõõdetavad specid) tuleks lasta žüriil hinnata. Nagu ma selgitasin, siis madalaimat autot ei saa mõõta objektiivselt kusagil kallaku peal. Üks variant on nt järgmine kord teha mõõtmine päevase kogunemise ajal Valga linnas asfaltplatsil (kes soovib osaleda, sõidab hinnanguks vajaliku platsi peale ja mõõtetulemus fikseeritakse ning õhtul avaldatakse tulemused).

 

Teised osalejad ka uurisid, et mis kohast tuleks auto madalust hinnata. See jäigi isiku enda teha, kuna põhjenduseks oligi asjaolu, et Oorel plats puudub ja neid kõikide rullide edasi- tagasi manööverdamine oleks tülikas ning aeganõudev.

 

Eks järgmine kord paremini!

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Sama siin, üritusega igati rahul. Iga aastaga ikka asi kõvasti edasi arenenud.

 

Kõik need "võistlused" olid lihtsalt oma siseringi rahva aja sisustamiseks ja lõbustamiseks, tulemusi ei dokumenteerita ja ei võeta kusagil arvesse. Kõik oli arvamuse peale üles ehitatud, mitte täpsuse ja faktide.

Haruldase lisa osas küsisid tõesti paljud minult, mis see olla võiks. Jagasin oma arvamust , mis on ka faktilisele tõele kindlasti üsna lähedal. Seal ei ole nagu palju variante, nivooreguleeringuga vedrustust pandi vaid 320i,324td ja 325i touringule. Touringuid seal palju polnud ja mina ega ka keegi teine pole süüdi ,et just ühe korraldaja autol selline lisa peal. Ühel touringul oli siiski veel, aga juba tavaamortidega asendatud ja mittetöötav.

Võime ka ulmelisemaks minna ja hakata mudelipõhiselt ning aastakäigu lõikes hindama.Nii võib teatud mudelil roolivõim ,taga peatoed ja isegi värv olla haruldane.

Võidu autole nagunii seal ükski pill kannapeale ei oleks saanud astuda seal, see on haruldasi tehase lisasi täis ja mäletamistmööda ühe pikema lisavarustuse listiga pill mida näinud.

Aga võid(võite) vabalt arvamust avaldada, mis siis oli kõige haruldasem lisa teie meeles?

  • Meeldib 7
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Kõige huvitavama lisa valimine oli kindlasti väga hea mõte, mis ilmselgelt rahvahääletusena ei õnnestu, kuid eksperdi poolt hinnatuna pakkus kokkuvõttes päris suure üllatuse, isegi võitjale endale.

 

Et inimestele rohkem hääletusel pinget/tegevust pakkuda, laske neil parem arvata objektiivseid asju, millele on Teil reaalselt vastus olemas zürii poolt, sellisel juhul oleks ka päris suur huvi seda reaalselt ise hääletades otsida ja hiljem teada saada, nagu see seekord tegelikult oli. 

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Tere. Tänud suure tunnustuse eest, kes teab see teab. Kes kohal olid tevad ;) korraldus parem kui eelmine aasta. Võin seda öelda ka oma neiu poolt. Äkki järgmine aasta juba kohal kahe autoga. Mott ei lange ja raha jääb üle sest ahh valmib minu silmis lõplikult see kuu lõpp ja m.o.t.t. Aitäh meie poolt ja oleme koos järgmine aasta aga kuss seda näitab aeg aga Oore on tase ;) mida raske üle lüija :) Lugupidamisega Silver 983 AHH

IMG_20170710_162231.jpg

  • Meeldib 3
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja

Loo konto

Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus