Hüppa postitusse
  • 0

Pierburg 2BE


Mart1n

Küsimus

Tervist!

 

Mure nimelt järgmine (loe: täielik anomaalia). M10b18, karburaator variant, pierburg 2BE.

Tööle läheb ilusti, kuid tundub, et kui mootor soojaks läheb hakkab pull peale. (tempi pole näidanud sellest ajast saadik kui ostsin) Igatahes, kui käib tühikäigul on kõik norm, andes gaasi jääkski nagu gaas justkui peale. Hoiab pöördeid 2k-3k ja maha ei kuku. Võttes õhufiltri maha, näen et loobib kütust ainult teise kambrisse ja esimene on täiesti kuiv. Tegelikult peaks tühikäigul töötama nn esimene kamber ainult ja tagumine avaneb alles siis kui pöörded tõusevad. Voolikud asjad üle vaadatud, kõik õigesse kohta ühendatud.

 

Pikk jutt, s**t jutt, ei oska seda kõike tavaari siia normaalselt kirja panna. Kui kellelgi on kogemusi m10 karpaga variandi osas, kirjutagu julgelt siia alla või helista 56645677.

Terve google juba läbi kamminud, ei leia mina seda õiget värki, niiet jään teie peale lootma E30foorum! :)

Muudetud , muutis Mart1n
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Sellele küsimusele on 6 vastust

Soovitatud postitused

  • 0

Ei tea jah mis värk sellega on. Ujukid liiguvad ilusti, vaakumklapp justkui ka toimib. Tegin lõpuks teise kambri nö "pimedaks" ehk need kaks vaakumit mis temp anduri kõrvalt tulevad (ei tea selle junni nime) panin mõlemale poldid ette ja pöörded normaalsed. Liigub küll halvemalt, kuid mitte meeletult, vähemalt ei ole foori taga 3k pööret 😃

 

Kellelgi komplektset m20b25 pakkuda siis PS! 😉

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

Omate ikka veel karpat, või on juba ümber swapitud? Või ehk keegi teine satub siia samusele teemale ja üritab siit abi leida.

 Igastahes olen ise päris pikalt seda karburaatori keelt õppinud ja leidsin lõppude-lõpuks vea miks gaas peale jääb. (vähemalt üks põhjustest, võib ka mõni muu jama olla) 

Nimelt http://bmwfans.info/parts-catalog/E30-2-doors/Europe/316-M10/L-M/jan1986/browse/fuel_preparation_system/throttle_housing/

vaata siit saidilt kas nr 2 jubin nimega "lever" (karpa küljes olev kollane plastik julla) on väga kulunud, kui on, siis on 100% tõenäosus, et gaas jääb peale 2k-3k pöörde juures.

Muudele pierburgi anomaaliatele pole veel lahendust leidnud. Nimelt mul õõtsuvad kohapeal pöörded, (elektriline toores surub rütmis gaasi, ehk siis mägngib pööretega kohapeal ~800-1,1k)

- kui kellegil on kogemusi, siis igasugune abi oleks väga suureks tänuks! 

  • Aitäh 1
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja

Loo konto

Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus