Hüppa postitusse

Bmw E30 restaureerimine


Baemwee

Soovitatud postitused

Tervist, on plaanis tuua omale oma elu esimene projektikas, autodega kokkupuude peaaegu puudub ning teadmisi vähe aga kodus vahtimisega see vaevalt, et ka muutub. Soov on tuua Bmw E30, sedaan/kupee. Tähtsad faktorid oleks, et põhi/karbid ning keredetailid oleks heas seisukorras, mootor ei mängi mingit rolli kuna plaanis on engine swap. Siit ongi teile kui asjatundjatele küsimus, mis järjekorras hakata autot taastama, mida jälgida kurjema pilguga, millega aega viita jne.  Olemas ka targemaid inimesi kellelt vajadusel abi küsida aga arvan, et tänapäevase interneti abil saaks paljude lihtsate asjadega isegi hakkama kuna huvi ja motivatsiooni jagub kuhjaga, puudust ei tohiks tunda ka tööriistadest. Tänud ette!

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

1. Osta endale alustuseks üks e30 raamat (neid väga palju polegi), näiteks see: Restoration Bible

2. Kui sa kirjutad, et tahad autot restaureerida, siis kuidas see engine swap siia sobitub? Restaureerimine tähendab ju originaali taastamist.

3. Mõtle hästi läbi, mis on kogu selle tegevuse eesmärk. Kupeed, millel keredetailid on sinu soovitud korras on raske leida ning maksavad kindlasti ka väga palju, seega, kas on mõtekas seal hakata midagi aretama. Kui raha on siis osta selline masin, hoia teda võimalikult originaalilähedasena ning lihtsalt naudi masinat, mis bmw-le kuulsuse tõi.

Nende projektikate aretamise oskus ei anna sulle tänapäeval mingit kasu.

 

Edu!

 

  • Meeldib 1
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Ma siinkohal soovitaks mõelda allhanketööde peale. Asi selles, et kõikide keretöödeks ja värvimiseks vajaliku kraami ainuüksi soetamine lihtsalt ühe auto jaoks on täiesti mõttetu, kui seda tööd igapäevaselt ei tee, lisaks võtab vajalike oskuste saavutamine väga pikka aega, või ei saavutata neid üldse.

 

Seega otsi inimesed (neid on siin foorumis ka täiesti) või ettevõtted, kes teeks neid töid, mida sa ise kindlasti väga hästi ei oska ja mille jaoks sul pole asju/teadmisi/oskusi. Muidugi kui autot ennast veel pole on väga raske mingit ettekujutust hindadest saada, kuna oleneb sellest mis seisukorras see on.

 

Kindlasti ma ei soovita autot täiesti ribadeks kiskuda, kuna pärast on lihtsalt see mingi vrakk kuskil nurgas. Eemaldada jh võib salongi ja paneele, kuid asi peaks jääma vähemat sõitma/veerema. Kui masin on nii vilets, et ta täiesti tükkideks on vaja võtta, siis ma seda algajale (tegelikult mitte kellegile :D ) ei soovitaks

 

 

Muudetud , muutis oo7
  • Meeldib 1
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Pole sellist e30, mis ei vajaks ribadeks kiskumist. Just tõdesin seda taaskord.

Eriti kui räägitakse restoreerimisest, see on mootori ,kere - iga nurgataguse, mutri - poldi jne jne uueks ja isegi paremaks kui uueks tegemine kui seda tehasest 30a tagasi.

Komplektse auto teipimine ja värvimine pole ka mingi tegemine, saaks aru et 5 - 10a vana auto.

Ka need "korralikud" e30-d on läbivat roostet nii täis, et paha hakkab.

Aga üldiselt ei defineerita neid sõnu õigesti enda jaoks.Tihtilugu on paljude jaoks roostekäki ülevärvimine ja mõne puksi vahetamine ka restoreerimine /restoreeritud pill.

Nii et algatuseks tuleks see siin teemas selgeks teha, siis vaadata kas on mõtet edasi rääkida.

  • Meeldib 5
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

üks asi on värskendamine, teine asi restaureerimine  ja kolmandaks on lihtsalt porno tegemine.

komplektse auto teipimine ja värvimine on tegemine küll. Ainult bmw haigusega inimesed võtavad oma auto 5 aastaks lahti ja teevad asja hästi.

peale fanattide on meil ju ka tavaline seltskond oma daily draiveritega.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Siin oli jutt restoreerimisest, seda teevad inimesed(või lasevad teha) üle maailma, ilma et mingit haigust omaks.

Mis pointi on komplektse roostekäki värvimisel? Kõik mittevärvitavad asjad üle tuisata jne, see on porno.

Pigem seisku 5a kui selline tegemine, mille kohe järgmine omanik peab üle tegema, kui korralikku masinat tahta. Sellist e30 kohtab väga harva, mida ei pea kohe lahti kakkuma ,ega enne vist ei usu,kui näpuga juurde viia. Kui on aega ja võimalusi, siis miks peaks auto kellegil 5a seisma? E30 jupid pole nii kättesaamatud ,samuti vajalikud teenused.

  • Meeldib 1
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Näh, siin vanad tegijad juba oma maailmavaateid arutamas :) Teema algatajal sinnani veel pikk ma astuda. Mina kui võhik, aga siiski tibake taastamist läbi teinud, siis muljetaks et Baemwee on asjast õieti aru saanud. Peamine on kõige keerulisem, ehk kobe kere ja E30 selle koha pealt valdavalt ei hiilga, siin koonerdada ei maksa. Kere remont ülevärviga kipub teenusena 3-4k olema. Mädanevad põhiliselt esitiiva alumised otsad, uste alumised ääred, aku juurest kipub läbi tulema, esiakna alumine rant, kapoti all esikoobaste ees olevad plekid, tagatiiva ääred, küljekarbid ja selle ära rikutud serv, eesmised tõstekohad ja muidugi kõik muu pole ka võimatu - esipõll, põhi, kapott, katuse- ja tagaluuk. Võimaluse korral võta pagassi polster välja ja saab näha mis tiibadega seestpoolt toimub ning kas ka juba ehitatud on. Kallim kere on eeldus kobedamaks seisuks aga see ei välista et s*ta asja eest palju pappi ei saa küsida. Kindlasti too kuskilt midagi ära :) kuigi ma ise ei saa hästi aru miks ta mul õue peal on, lihtsalt kujunes nii.

  • Meeldib 1
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 1 aasta hiljem...

Nõustun täielikult eelkõnelejatega. Väga raske on juba korralikku kere leida,sest pealtnäha korralik,ei ole reeglina korralik.Palju rulle juba minu käe alt läbi käinud ja võin julgelt väita,et ideaalset kere leida ,ei tasu unistadagi. Kui sa just ei ole selgeltnägija ja näed topeltplekkide ja mastiksite ning hermeetikute alla/vahele. 3-4 kilo on vaid kereremont ja ülevärv. Sinna juurde arvesta veel kõik jupid/plekid jne. 

  • Meeldib 2
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja

Loo konto

Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus