Hüppa postitusse
  • 0

m20b25


Gerttt

Küsimus

Tervist , mure siis selline ..
Sai autoga rehvi põletatud nii umbes 4-4,5K pööret, üheltmaalt kadus autol jõud ära ja tuli lagin sisse .
Sai mootor lahti võetud ja avastatud ,et 1-2 silindri kolvid ja klapid kokku käinud ( mootori tagumine poole , ei ole kindel kuidas loetakse silindreid )
Saaled olid korralikud, väntvõll korralik , mootori märgid sai paika pandud ja tundus nagu need ka klapivad .(pildid tehtud kohe kui kaas mahavõetud ei ole näpitud midagi )
Kerge kahtlus on ,et sisselaskest midagi mootorisse lennanud .
On kellegil kogemust või õrnaaimu mis võis olla põhjus kokkujooksmisel ?
Ettetänades Gert .
 

photo_2017-01-30_12-16-04.jpg

photo_2017-01-30_12-15-55.jpg

  • Meeldib 1
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Soovitatud postitused

  • 0

koige lihtsam oleks, kui sa võtad omal terve yla otsa laiali ja inspenkteerid igat detaili eraldi. Vastasel juhul on keeruline 100% diagnoosi teha, ja kui seal selline litakas juba käis siis mõnel asjal võib ka mikromõrasid olla, millega sa mootorit uuesti kokku panna ju ei tahaks?

 

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

Kummalt poolt silindreid lugema hakatakse ? 

Tulemüüri poolt 1-2 kolb kannatada saanud aint . Mootorile tehtud kasutaja " animal " poolt mootori remont .

Homme lähen garaazi siis hakkan kõike üksipulgi läbi vaatama .

Imelik oli veel see , et vastu karteripõhja on ka midagi käinud . Homme teen rohkem pilte või kui keegi äkki pärnust saab tulla oma silmaga üle vaadata .

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

See plaan on ja  . Sai toodud teine mootori blokk, sealt sai korraliku väntvõlli ja kolvid .
Ei hakka riskima uue mootoriga, ei tea kunagi mis sellega veel kaasneda võib .
Loodan , et läheb hästi kõik ja saab värvi selga autole ja suveks sõitma . :)
 

 

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

"Projekt" ongi otsast lõpuni auto ehitus, väiksed tagasilöögid mootoriga juba moti maha tõmbavad, mis siis tõsisemate asjade korral veel saab? :)

Kui ise ehitada või palju kulutada ei taha, siis odavam uus mootor võtta. See vana mootori ehitus  on samamoodi risk nagu uus mootor.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

Mis põhiline - vanadest, kulunud juppidest korralikku uut mootorit ei ehita. Kolbe võib ju ühest plokist teise tõsta, aga kuidas sa nad tihedaks saad, kui silindrid ellipsis ja rõngas ei hakka istuma. Hea asi maksab palju raha, nii ka mootoritega. Bang for buck lahendus ilmselt teine mootor, soovitavalt selline, kus ei ole asjatundjad veel sügavustes kallal käinud.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja

Loo konto

Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus