Hüppa postitusse

bbs rs replica/ Japan Racing jr-9


Paap

Soovitatud postitused

1) Kas kannatab suvel mööda siledaid teid kuni 1000km sõita?

2) Mis peaks olema 16" velgede õige ET ja laius, et velg eest nii rõvedalt eest välja ei jääks nagu selle hallil (ees 8, taga 9) bmw-l?

Sooviks, et tulemus oleks nagu selle punasel bmw-l, millel väidetavalt:
( BBS RS Specifications are 16×9 +25 with 8mm spacer in the front. and 16×9.5 +15 with 3mm spacer in the rear – BBS RS 16×9.5 on BMW E30 )

Samas, need replicad mis Eestis müüakse on ju ka 8 või 9 laiad ja ET vastavalt 25/20 aga enamutel on rõvedalt eest väljas.

Kas kuskilt 16" 7,5 laiasid ka saab?

 

bbs1.jpg

bbs2.jpg

bbs3.jpg

Muudetud , muutis Paap
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

9 tolli sedasi ette ei mahugi et koopast väljas poleks. Kuna velg on lai siis sisemine serv hakkab vastu püstakut käima, oma kogemusest ütleks et ET 12-13 on viimane piir millega saab püstakust mööda. Pildil oleval punasel autol paistab, et koopaid rullitud ja pisut väljapoole sikutatud ka. Lisaks saab mängida madalduse, rehvi ja camber platedega ju, nii et täpset asendit on pildi järgi keeruline järgi teha. Kuidas ta üldsegi lõpp ET-ga 17 on velje alla saanud, ei saagi pihta kuna mul ET 15 velg tahtiski 3mm flantsi et ringi käia saaks.

Koopaga tasa või noh, pigem gramm sissepoole jääks 8 tolli ja ET25 või 7,5" ja ET20. Koopaga päris tasa või pigem gramm juba väljaspool oleks vastavalt ET20 ja ET15 nendel laiustel.

 

Edit: ise kasutan JR-14 velgi esimesed 3000km ja siiani on ühes tükis, isegi Leedu kartulivagude vahelt tulid läbi. Mõistliku kaaluga sealjuures, ei tundu samas et peaks vastupidavuse pärast muretsema. Mul on muidugi rehvi ka seal peal, 205/50 kaitseb veidi ikka velge veel. 40-se profiiliga olen sõitnud kõveraks ka saksa velgi.

Muudetud , muutis GTA
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Selge. Ette sobib 16/8 ja rehv 215.
Ma ei saanud ennem pihta, miks neil kõigil esimesed rattad nii rõvedalt väljas on, lõpuks taipasin, nad aravavad, et see on ilus :) 

 

Üks küsimus oleks veel, et kas tagumisele 9 laiale, madal 235 rehv mahub taha aga sellele ma ka ilmselt vastust ei saa, kuna paljud arvavad vist, et 195 rehv on 9" veljel ilus ja ohutu :)

Mõistlik ilmselt tagumine ka ikka 8 osta.

 

Panen ühe ägeda pildi ka lõppu, et ainult sellist vanainimese möla ei oleks:

 

s.jpg

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Velje peale mahub, koopasse vähegi madaldatud autoga aga mitte. Lõpuks taandubki asi sellele, et kui on velg valitud siis tuleb kasutada kõiki variante mis vaja et ka sõita saaks. Ka koobaste venitamist, haamriga töötlemist, vedrudele bumpstoppide panemist jne. Seda aga ilusate piltide all kirjas pole.

Koopalaiendita rullikal tuleb paratamatult 9-tollise velje puhul mingil määral stretchida, 215 või 205 laiused on levinumad, sest siis on auto veel kasutatav. 

Kõige lollikindlam on lähtuda orig. mõõdust (205/55r15 @ 7" et 25), teha nn tolline plus-sizing (8x16), offset jätta samaks ja rehvile samamoodi 1 vahemik muuta, ehk laius 1 ühik suurem ja kuna velje diameeter suurenes siis rehvi kõrgus väheneb 1 ühiku. Kokku 215/50. Kuna ka autot nagunii madaldad siis omakorda peab rehvi veel maha tõmbama, 45 või 40 peale. Kehtib pmst igal masinal see valem :P

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Hetkel auto all 16/7,5 ET30 (205/45R16)

See päris hea leht: http://www.wheel-size.com/calc/?wheel1=205-45-16X7.5ET30&wheel2=215-45-16X8ET25&fcl=50mm&wcl=30mm&scl=50mm&sr=0mm

Saab mõõdulindiga täpselt teada, mis alla mahub ja kuhu jääb...

 

Saab sisestada ka oma auto andmed (kaugus poritiibadest, amordist jne.)..." Specify your parameters"

Muudetud , muutis Paap
  • Meeldib 1
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 5 nädalat hiljem...

Ise küsin, ise vastan:

Valikus olid JR-9 (16*8, 16*9, 17*8,5, 17*10) ja Dare (17*7,5 ja 17*8,5). Viimased osutusid valituks, kuna JR-9 velgedest minu silmale sobivat kompotti ei oleks saanud.

Minu silmale on "stretch" ja koopast väljas veljed väga inetud.

 

Tulemusega väga rahul:

Ees 17*7,5 ET25 (205/40)

Taga 17*8,5 ET20 (215/40)

Velgede kaal: esimesed 10,1kg tk ja tagumised 10,5kg tk (täiesti tavaline velje kaal).

e1.jpg

e2.jpg

Muudetud , muutis Paap
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Samas oleks siis ju võinud Calibre Vintage veljed tellida. Need on saada nii 8 kui 9 tolli laiuseid, 16 kui 17 tolli mäbimõõduga ja palju kvaliteetsemad kui dare toodang. Keskmised kapslid on samuti alumiiniumist ja mutter käib keermega velje külge. ET35 nii, et flantsiga mängimiseks oleks kõvasti ruumi. Ise läksin just calibre teed, kuna mul 5x120 ja esiotsa offsett on sellega seoses ca 8mm suurem ja mahubki 205/40 rehviga väga täpselt. püstaku vahele jääb veel mõni mm ruumi ülegi.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Veel üks võimalus jah.

 

Dare kapslid võiksid olla küll alumiiniumist ja parema kinnitusega, muus osas küll kvaliteedi üle ei oska nuriseda. 
Kui võimalus siis isiklikult väldin igat sorti flantse, keskrõngaid, pikemaid polte jms. Dare ET on kohe õige ja CB on ka 57,1.

Muudetud , muutis Paap
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 9 kuud hiljem...

Eks veits sõltub püstakust kas jäme või peenike.Peenike annab kindlasti eelise.Jääb veits suurem vahe püstaku ja velje  vahele.Aga minu mäletamist mööda ei tohiks sul probleemi tulla kui sul just pill mööda maad ei lohise.Siis hakkaks juba nagunii porikaid ristis rattaga närima.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja

Loo konto

Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus