Hüppa postitusse

K: Tuuningu legaalsus eestis!!


Andrus

Soovitatud postitused

  • Vastuseid 155
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Ma arvan, et kõik sõltub sellest mida sa teha tahad. Mina hakkasin näiteks omale korvistmeid ja trakse sisse panema siis käisin eelnevalt ARK's rääkimas, et selline plaan ja sellised istmed ning traksid. Õeldi, et topi sisse, tule näita ette ja ümberehitus loaga võid arvestada.

Istmed on mul sees koos traksidega aga ARK's pole käinud, kuna Kuressaare ARK's on idioodid...

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Ma arvan, et kõik sõltub sellest mida sa teha tahad. Mina hakkasin näiteks omale korvistmeid ja trakse sisse panema siis käisin eelnevalt ARK's rääkimas, et selline plaan ja sellised istmed ning traksid. Õeldi, et topi sisse, tule näita ette ja ümberehitus loaga võid arvestada.

Istmed on mul sees koos traksidega aga ARK's pole käinud, kuna Kuressaare ARK's on idioodid...

hmm..selge..plaan oleks mootori võimsust tõsta algul ma arvan et umbes 30-40 protsenti..ja kõvasti tuuningut :D

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

mina siis proovisin ka oma e30-ga ÜV teha, juba väljas vaadati lolli näoga otsa et wtf sa siia üldse ronid - kõigepealt pane endale taha ukselingid ja see viimane sumbuti pütt korista ka ära, pika otsimise peale leidis esiklaasilt ka ühe klaasi prao, mis ei sega vaatevälja....seega saadeti pikalt. Mõttetu eesti vabariik......

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

hmm..selge..plaan oleks mootori võimsust tõsta algul ma arvan et umbes 30-40 protsenti..ja kõvasti tuuningut :D

Mis mõttes tõsta? Mille abil? Kui sul väliselt midagi aru ei saa, et mootorit on väheke järgi aidatud ja suudad CO õige hoida siis pole seda mõtet neile küll rääkida... Aga see on minu arvamus ainult... Tuuningu koha pealt nii palju, et sportrool ja sportpütt näiteks, need on kõik ümberehitus ja need kantakse passi sisse. Kui nad arvavad, et need asjad on sobivad.

Istmete kohta minul uuriti kas on E tähised peal jne. Ning milline iste on? Kas jäik või saab ka seljatuge reguleerida? Istmetega see teema, et tänaval sõites peab iste olema seljatoest reguleeritav, et kui peaksid pauku panema siis esmaabi tarvis oleks võimalik seljatuge timmida... Siinidega sama teema, et istet peab saama liigutada ette ja taha. Jäik iste on tänaval keelatud.

Tegelt on suht iga asi ümberehitus... Isegi rattaid ei tohi suuremaid alla toppida kui tehase poolt on lubatud... Sama teema ka rehvidega. e30'l minu meelest pole tehase poolt üle 15" alla topitud. Ise sõidan 16"x9" Rehv on mõõdus 215/40 ja ühe korra on politsei küsinud ainult, et kuidas siis sellise velje ja nii madala rehviga sõita on? Nind pärast tokumente tagasi andes õeldi, et tegelikult võiksime sulle trahvi teha kuna sul on veljed üle auto gabariitide ja tehase poolt kindlasti pole sellele autole nii laiasid velgesid lubatu, kuid me õnneks ei ole sellised norijad ja jäi asi sinna paika.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

plaan oleks turbo installida autole..aga kui chip peale panna siis ei ole ju midagi näha...velgede kohapealt nii palju et minu veljed on sama mõõdug - 16" ja 9" laiad...rehv on sama 215, 40...nende kohta pole veel mendid midagi yelnud ja e30-el tõesti ei lubata yle 15"-i alla lykata...kirjade järgi....

isetehtud pytt ei ole lubatud jah..??

krt inimesed võixid aru saada et tuuning on autofänluse yks liikidest... :evil:

siis oleks kergem

:D

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

E30 puhul pole ju passi rehvimõõte kantud, seega suht ükskõik, mis sinna alla paned. Kui 30-40% võimsuse kasvu soovid ametlikult registreerida siis pead küll väga-väga hea projekti kirjutaja olema. Selleks peab kindlasti tegema põhjalikud joonised ja seletused asja toimimise jms kohta.

Praeguste seaduste kohaselt on sellist võimsuse kasvu ametlikult registreeritud saada imo praktiliselt võimatu.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

nii palju asju lähevad ymberehitusloa alla...kas yltse lõhnakuuske tohin autosse panna :evil:

kui hobujõude tõsta siis peab pidurisysteem olema sellele vastav??..või saab algul hakkama ka sellega et teen ymberehitusloa ainult mootori teemal?? :?

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 2 nädalat hiljem...
  • 1 kuu hiljem...

Tere,

Ühe lugeja autoteemas on läinud paugutamiseks puuri teemal.

Puur on keelatud "suur punkt"

Aga on kuulda olnud "Balti Jaama" pinkide kõrval seistes, et on ka olemas nn ülemineku kaar :D , on keegi sellist metsalist näinud ja oskab võibolla teda kirjeldada, siis peale seda võiks astuda laiva kohe inertsfüüsikud ja luged meile kõigile loengu, erinevatest G puktidest sellelekaarele ning võtta oma loengu kokku asja kasu/tuse kohta

terv

Nisa

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

kaar on tõesti lihtsam lahendus ja lubab sõita lausa kümnesse sekundisse.

FIA nägemus Turvakaarest: http://argent.fia.com/web/fia-public.nsf/3B508127A498C9ABC12573A90051BFA3/$FILE/2008-DessinsDrag%20_24.10.07.pdf?Openelement (Pilt nr. 12)

Ukse eest eemaldatava toruga turvakaar: http://www.cachassisworks.com/Stories/HowCAC-005_WEB.pdf

Keegi võiks tõesti uurida välja mis pärast blokitakse ARK poolt torude autosse panemist.....meelde jäänud, et ei sobi ukse ees olev toru mis turvakaare puhul võib olla eemaldatav.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Tere,

Kui mina tilganäppija näiteks sõidan igapäevaselt kahepedaalilise jalgrattaga (E34) ja sureks saades tahaks võtta osa rajaüritustest siis on ju selge, et ma sõita kohe pädevalt seal ei oska.

Ja üle 70km/h kiiruse juures, kui ratas ilusti pehmesse pinnasesse haakub siis läheb päris kergelt üle...

Elu armas aga rada tahaks...

Milleks peab asju kohe nii nägema, et tahaks ilgelt 200km/h mööda linna panna...

Side lõpp teemasse tagasi,

A

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Vaidleks siiski vastu

Ega mul on suht ükskõik kas sa sõidad linnas 200ga või keerad 70ga kellegi haljastust nihu.

Võidusõidu autodel on minuteada puur lubatud niiet kui ringrada huvitab siis miks mitte, ma mingeid piiranguid ei näe.. Oli vist isegi lubatud selle autoga koju - rajale sõita, pead küll ei anna.

Minu point seisneb selles, et kui masin juba nii võimas, et see puuri vajab siis ei tohiks panna enam võrdusmärki oma igapäeva auto ja hobiauto vahele, need peaks siis olema juba 2 eraldi asja. Samas ma ei väida, et stock autoga kusagil harjutamas käia ei võiks.. aga ma pole veel kuulnud, et keegi oleks stork masinaga ennast kusagil rajal harjutades surnuks sõitnud.. see peab ikka väga õnnetu olukord olema. Ning kui sa kardad, et su e34 70ga üle pea käies nii ära laguneb, et sul kindel manalasse minek siis ma soovitaks sul juba praegu mõne parema auto poole vaadata.

Loodan, et mu mõte jõudsin nüüd selgemalt kohale, kuid ei pahanda kui ka ei jõudnud.. vähemalt ma olen proovinud

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Tegelikult on ka minu 300+ NM mootoriga puuri vaja, et katus volti ei läheks ja kere pehmeks ei muutuks. Ja vähem kui paar kuud tagasi tiirlesid ka ülelaadimise mõtted peas mis kasvataks NMi 500ni mille puhul puur oleks juba 100% kohustuslik.....samas oleksin tahtnud autot ka tänaval edasi kasutada. Miks ei võiks meilgi olla kiireid tänavaautosid millega võib käia nii poes kui ka audru rajal või dragil vms...Pooletoobised narkouimas kihutajad niikuinii puuri / kaare peale ei mõtle kuna neil ei ole ju autot mis seda vajaks ja se oleks siiski 15k kanti väljaminek mille asemel eelistaksid nad ehk paar päeva deliiriumis olla. Olen siiski selle poolt, et turvakaar võiks olla legaalne.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja

Loo konto

Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus