Hüppa postitusse

M: e30 318iT (2.0) '90, must manuaal


mihkel01

Soovitatud postitused

Tere, lühidalt autost:

Lasin autole septembri alguses panna 2.0 95kw mootori(pärit fl aut. pealt),mootori vahetuse käigus vahetatud rihm, rullik, õli, filter, klapikambri kaane tihend, nukkvõlli esimene simmerling ja o-rõngas, küünlajuhtmed, veepump, mootori padjad, külge läks sidur+korv, mis heas korras/nägid viisakad välja (ülejäänud jupid uued).

Novembris vahetatud esimesed pidurikettad ja klotsid ja stabika kondid uute vastu. Eelmine sügis sai uue aku ja pandi alla esimesed uued bilstein b4 amordid, taha kasutatud, aga korralikud. Uus esiklaas 2010 alguses.

Olemas on 15x7" MiM 1900 valuveljed, nende peal tutikad Master Nordic 3 talvekad. Lisaks 14" valuveljed, üle normi kulunud rehvidega.

Sees panasonic cd/mp3 mängija aux väljundiga ja 12" woofer. Pagassiruloo koos kardinaga, Roolivõim, väike komp. ülevaatus märtsi lõpuni.

Vigadest niipalju, et differ undab veidi(4.10 ülekanne vist, soovi korral saab 3.46 vms difri kaasa), roostet siin-seal pisut, aga läbivat pole ja kere üldiselt tugev, bensupaak laseb pisut läbi kui pilgeni täis panna, ise sõidan poole paagi kaupa ja pole probleemi, käsipidur ei tööta.

Kasutan autot igapäevaselt Tallinnas, vaatama saab tulla praktiliselt igal ajal.

Hinnasoov: nii nagu on 1250.- / 15" velgede, talverehvide ja muusika arvelt saab tingida - ilma nendeta nt 950 €.

Paar pilti: http://www.upload.ee...AG1044.jpg.html / http://www.upload.ee...AG1046.jpg.html

Edasine info, küsimused, ettepanekud telefoni teel:

Muudetud , muutis mihkel01
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Külaline
See teema on edasistele vastustele suletud.
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus