Hüppa postitusse

M: BMW E30 325E '85 MÜÜDUD! LUKKU!


janek327

Soovitatud postitused

Bmw 325E

Keretüüp: Kupee

Kütus: bensiin

Läbisõit: täpsustamisel

Vedav sild: tagavedu

Käigukast: manuaal

Värvus: Beež

Aasta: 1985

Passis 90kW

Kehtiv üv(07.2012), kindlustus puudub.

Hind: 1400euri

Kontakt: 58150439

Asukoht: Tallinn

PILDID: http://album.ee/album/509813/50272653

VEAD/ VAJAB TEGEMIST : õhtal on kardaaniristid, mille likvideerib uue kardaaniga, foorumist neid leiab ja ei maksa palju ; sisu tuleks tagasi kokku panna, igavuse tõttu võtan selle töö varsti ise ette :lol: ; põhi tuleks enne veel mastiksiga üle käia seest ning ühtlasi ka alt, kui juba tegemiseks läheb ; 15' plekid ees ei ole siiski õiged, sest rooli keerates käib vastu, plekkidel ET 46 vist, vaja u. ET 20 velgi.

Mootor : 327i, kangem nukk, chip aju, torukolle, sport sumbuti, suuremad pihustid kaasa ja 3.5i õhulugeja, kodukootud kütuse surve regulaator, õli ja õlifilter vahetatud.

Veermik: originaal R6 püstakud ees ja koni reguleeritavad taga,ees nüüd 4x100 15' plekid, korralikud, tsentreerimisrõngastega parajaks tehtud, tagumised veljed kinnituvad 5 poldiga ! LSD differ + e36 kk(shortshifter), mingi madaldus taga( originaal vedrud annan kaasa), powerflex õõtsa- , tagasilla- ja reduktoripuks, e36 bmw orig. korralikud veljed( paar hetkel siis tagasillas), teise paari saab niisama kaasa, nüüd ka talvekad all, taga e36 ketastega sild, e36 roolilatt, roolivõim

Esisillas kõik puksid korras, värsked pidurikettad ja klotsid ees.

Välimus: black esi- ja tagatuled, xenon tuled(mingi auto originaalid),orig. m-tech I tagatiib,orig. m-tech küljelaiendid olemas aga pole küljes, orig. bronze toonklaas olema(piltidelt näha)

Sisu : ees sportistmed, el.aknad, tavaline katuseluuk, valged uksepolstrid, käetoega tagaiste, korralik m-tech I rool.

Kere : kere korralik, värv korralik(u.1a tagasi värvitud), põhi värskelt keevitatud bmw318 poolt!

ilma makita hind 1350euri

:BMW:

Muudetud , muutis janek327
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 3 nädalat hiljem...

milleks selline lahendus,et ees 4x100 ja taga 5x120? miks eest 5x120 ära kaotati?

sest tahtsin originaaliks tagasi teha, esisilla juba tegin ja kevadel oleks tagasilla ka teinud, 4x100 ketastega õõtsad oleks pannud. Trax ütles õigesti, esisild istus liiga taga. üleüldse porno, mina seda ise selliseks ei teinud, vaid oli juba nii kui auto soetasin.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 3 nädalat hiljem...
Külaline
See teema on edasistele vastustele suletud.
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus