Hüppa postitusse
  • 0

M20 generaator


KrndMgi

Küsimus

Ühel päeval tühja koha pealt lõi aku märgi spidoplokis põlema. Vahetasin generaatori ära, ikka tuli põleb. Ergutuspinge 5v tuleb väiksele juhtmele. Akuklemmide pealt näitab 13.3v. Vahetatud sai ka mootori massijuhe. Ei tahaks uskuda ,et mõlemad genekat läbi oleks. Lisaks veel on autos voolu kõikumine, nt. tühikäigul põleb aku märk spidoplokis väga õrnalt. Gaasi andes märk põleb eredamalt ja samuti tõuseb temp. näidik, gaasi vabastades langeb jälle temp. näidik ja aku märk põleb õrnalt.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Sellele küsimusele on 4 vastust

Soovitatud postitused

  • 0

Armatuuri alused massiterminalid tasub ikka üle vaadata ja kui juba seal olla, siis välistada temperatuuri- ja kütusesenäidiku mutrite lahtiolek, mis võib ka näidiku töös häireid esile tuua. Kusjuures geneka anomaalia tundub olevat üsna tavaline nähtus vanade autode puhul, mina ei peaks paljuks seda kontrollida.

Esines hiljuti Volvoga taoline probleem, et armatuuri märgutuled tulid ja läksid oma suva järgi, lisaks olid esituled vastavalt sellele kas heledad või tuhmimad. Pärast mõningat "diagnoosimist" reageerisin lõpuks proua hädakisale ja vahetasin geneka harjad ära.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja

Loo konto

Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus