Ühel päeval tühja koha pealt lõi aku märgi spidoplokis põlema. Vahetasin generaatori ära, ikka tuli põleb. Ergutuspinge 5v tuleb väiksele juhtmele. Akuklemmide pealt näitab 13.3v. Vahetatud sai ka mootori massijuhe. Ei tahaks uskuda ,et mõlemad genekat läbi oleks. Lisaks veel on autos voolu kõikumine, nt. tühikäigul põleb aku märk spidoplokis väga õrnalt. Gaasi andes märk põleb eredamalt ja samuti tõuseb temp. näidik, gaasi vabastades langeb jälle temp. näidik ja aku märk põleb õrnalt.
Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus
Küsimus
KrndMgi
Ühel päeval tühja koha pealt lõi aku märgi spidoplokis põlema. Vahetasin generaatori ära, ikka tuli põleb. Ergutuspinge 5v tuleb väiksele juhtmele. Akuklemmide pealt näitab 13.3v. Vahetatud sai ka mootori massijuhe. Ei tahaks uskuda ,et mõlemad genekat läbi oleks. Lisaks veel on autos voolu kõikumine, nt. tühikäigul põleb aku märk spidoplokis väga õrnalt. Gaasi andes märk põleb eredamalt ja samuti tõuseb temp. näidik, gaasi vabastades langeb jälle temp. näidik ja aku märk põleb õrnalt.
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel
Sellele küsimusele on 4 vastust
Soovitatud postitused
Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse
Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja
Loo konto
Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!
Registreeri uus kontoLogi sisse
Sul juba on konto? Logi siit sisse.
Logi kohe sisse