Hüppa postitusse
  • 0

M50 temp andur/näidik


joonaskala

Küsimus

Tere,

Olen uurinud siit sealt, ja välja lugenud et kui e30 panna m50, siis peab panema m50 temp näiduki anduriks vanatüübi mootori anduri. Ehk siis nt m20 või mis iganes vana tüübi mootorilt tulnud anduri. 
Algul ostsin uue, m20 anduri, pruuni värvi. Külge pannes ei näita tempi, seier alguses väriseb/liigub natuke kui süüte sisse keerad, aga see on ka kõik. Mõtlesin et äkki vale andur, viisin tagasi, võtsin vana 1.8 mootori pruuni, ühe klemmiga anduri, ja ikka sama jama? 
Samas kui tempi anduri pruun juhe massi panna, lööb seieri ilusti põhja.

Proovisin ka sellist varianti et pistik taga ja andur selle otsas, kuumutasin puhuriga tükk tükk aega, ja siis hakkas seier vaikselt tõusma, aga jäi kuskile veerandi peale ainult.

Andurites nagu ei saaks enam probleem olla, milles veel, on äkki kellegil ideid?

Aitäh,
Lp,
Joonas

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Sellele küsimusele on 14 vastust

Soovitatud postitused

  • 0

Jah, kuumutades ikka hoidsin massis!

Ühesõnaga, ikkagi sain oma vea kätte..kahtlustasin koguaeg ikkagi kellablokki, sai proovitud uusi kui ka originaal aga kasutatud andureid, tühjagi. Tegelikult olid andurid kõik õiged, pruun 1 klemmiga, m20 vms mootori pealt.

Võtsin kellabloki lahti, tinutasin ja vaatasin temp anduri rajad üle, ja hakkas tööle! Ehk siis kui kellegil veel selline jama, et andur õige aga tempi ei näita siis kas juhtmestikus või kellablokis viga. Kõige lihtsam tempi andurisse minev juhe miinusesse panna (pruun) , kui kella põhja ei löö on jama kuskil.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

Hiljuti pole nüüd küll juhtmeid ühendanud ja kipub ununema, aga kas andurite pistikud olid samad või erinevad, st annab üldse valesti panna? Pistikutes mõlemal 2 klemmi olemas, sest m50 tempi näidikul mingi hi/low värk, aga rullika pruun peaks ühe klemmiga olema ja see peaks m50 pruun/lilla juhtmega kokku minema. Aga kui keegi midagi näppinud pole, siis peaks jah tagumine olema.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

Kas ma nüüd saan õigesti aru et, ühe pinniga andurit vaja ? Täna hakkasin enda probleemiga ka tegelema nimelt andur ei liigu grammi ka .tõmbasin pistikud kõik lahti kus ümber jooted tegin ja seal läheb ilusti pruunlilla pruunlillaga kokku aga avastasin et ühendusi tehes ei mõelnudki sellele et anduril 2juhet ja seetõttu on pruunkollase ots lahtine.ehksiis küsin inimestelt kes on kokku puutunud .kuna ma tõesti ei leidnud mingeid adekvaatseid wiring diagramme.

Tänud ette

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

Seda pruuni/ühe klemmiga andurit saabki m50 mootorile ainult sinna tagumisse auku panna, kuna keermed erinevad. Pruuni andurit leiab ka teiste e30 mootorite pealt, mitte ainult m20 pealt :) 

 

Juhtme värv oli jah lilla midagi, kui õieti meeles.

Muudetud , muutis zero
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja

Loo konto

Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus