Hüppa postitusse
E30 COMMUNITY
blade14

BMW 325I Touring 1989 - blade14

Soovitatud postitused

Sai siis eile muretsetud endale E30 Touring

Type code AG51

Type 325I (EUR)

E series E30 (5)

Series 3

Type TOUR

Steering LL

Doors 5

Engine M20

Displacement 2.50

Power 141

Drive HECK

Transmission MECH

Colour MALACHITGRUEN METALLIC (205)

Upholstery ANTHRAZIT STOFF (0269)

Prod.date 1989-03-13

Options

Code Description (interface) Description (EPC)

S296A TD-LM/200/60x365 TD BMW LA wheel, Classic

S400A SLIDING SUNROOF MANUAL Slide/tilt sunroof, manually operated

S413A LUGGAGE COMPARTMENT NET Luggage compartment net

S428A WARNING TRIANGLE Warning triangle and first aid kit

S651A BMW Bavaria C Reverse Radio BMW Reverse RDS

S681A DACHANTENNE Roof antenna

S690A CASSETTE HOLDER Cassette holder

Nahkrool

LSD-Differ

Ja praegu ma ei tea veel midagi, pole autot eriti uurinud või asja :D

Paar pilti siis müügikuulutusest

23437661.jpg

BMW_325__1_.jpg

BMW_325__2_.jpg

BMW_325__3_.jpg

BMW_325__4_.jpg

BMW_325__5_.jpg

BMW_325__6_.jpg

Siia teen siis listi, mis autol tehtud/ostetud on.

1. vahetatud Siduri töösilinder 23€

2.BMW võtmehoidja 2.24€

3.Vahtraleht kleebis 0.83€ x2 =1.66€

4.Keskmine summuti kinnitus 0.76€

5. Lõpupütti kinnitused 1.34 x2 = 2.68€

6. Juhiukse alumiiniumist lukkuraam 10€

7. siduri peasilinder ( saladus)

8. kõrval istuja lähituli \\\\\10€

9. ukselink///////////////(see hind on selle sama lähitule summa sees juba)

10., klamber (põhimõtteliselt tasuta)

11.Lõdvik ja plastist klamber 17€

12. Jahutusvedelik 10L 17€

13. Mini tihend ;) 1.10 €

Muudetud , muutis blade14

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Mul on küsimus.

Et kui sa pead natukene sidurit üles jalaga tõmbama, kas see on töösilinder või peasilinder?

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

täna sai siis tallinnas natukene shoppamas käidud ja sai järgmised asjad muretsetud:

1. siduri peasilinder

2. kõrval istuja lähituli

3. ukselink

4, klamber

ja hakkan homme neid asju siis peale lappama.

Ja küsimus siis järgmine- mida ma pean siduri peasilindrit vahetades nn jälgima, et see vahetus oleks edukas?

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Õhuta ära korralikult ja ega seal muud polegi... ;)

Kuidas see konkreetsemalt välja näeb?

töösilindrit ma olen õhutanud, ja kas see on samasugune tegevus nagu ka peasilindril? :)

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Täna vahetasin siis ainult tule ja numbrimärgid ära, rohkem ei jõudnud :D

sellepärast ka veel, et kandelamp oli läbipõlenud, siis ei saanud muud teha.

Kahest tulest tegin ühe tule kokku, mul isegi ei olnud seda klambrit, mis hoiab pirni kinni, võtsin varu omast selle, siis luup oli mul korralikum kui teisel selle sai kohe ümberpaigutatud ja jamamist mul nende kinnitustega Kokku läks mul ainult tulede tööga mingi 2h.

Väike pilt siis tegemistest:

Foto0297-1.jpg

Täna pühapäevasel päeval sain siis ära vahetatud siduri peasilindri, mis oli tõesti natukene n#ss teha, aga hakkama sain sellega, mingi 3-4 tundi vahetasin seda vist, õnneks koos abilisega, sest üksi ma poleks sellega hakkama saanud, juba maha võtmisega tekkisid mul probleemid, ei saanud eriti ligi sinna otsa olev metall toru, mis läheb sinna töösilindri, see oli piduri hüdraulika selle kopsiku all.

NB! Üks asi mida ma töö käigus avastasin.

1. Soovituslikult pane enne korbusel olevad 2 kruvi kinni, mitte seda kinnitust , mis siduri pedaali otsa käib, siis on sul küll seal all 3e kätt vaja.

2. Õhutamine käib läbi töösilindri, ja peale igat õhutamist kallake DOT-4ja juurde, too tahab, et koguaeg oleks ääreni täis, muidu ei hakka toimuma.

Laia ringi küsimus, kes oleks nii hea ja aitaks mul selle lukku korda saada, kõik jupid on nagu olemas, sai ka kokku pandud, aga lukku ta millegi pärast ei taha minna, aga kui auto on lukksu, siis küll teeb kesklukk kõik uksed. Näiteks kui oled sees, ja vajutad juhiukse punnist kinni, siis lähevad kõik uksed lukku, aga kui võtmest kinni keerata, siis ei mingit efekti, ise juhiust ka kinni ei keera, keerab tühja.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Sai siis tellitud uus lõdvik ja plastist klamber.

Vanaga juhtus siis nii

IMG_2113.JPG

Samuti sellele kuulub 10L jahutusvedelikku, selle sain 1,2€ liitri kohta

Lõdvik ja klamber läksid koos maksma 17€

Ning praegu on kindlustus läbi, eks sõita nagunii ei saa, sest lõdvikut ega jahutusvedeliku pole sees.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Nonii...

Täna sain siis lõppuks lõdviku kätte.

Läksin siis suure huraaaga seda paidaldama.

Panin ilusti selle peale, kallasin jahutusvedeliku juurde ja panin käima, käima läks põhimõtteliselt kohe kui võtit keerasin.

Käis siis ilusti.

Hakkasin vaatama, ega kusagilt ei leki ega midagi, aga siis ma leitsin, et ( võibolla on see sama lõdvik, pole kindel! ) lõdvik number 20 on ülevalt katki.

NjEyX3A=.png

Enne kui hakkasin seda lühemaks lõikama, siis kontrollisin, et kas ikka peab, siis panin näpu sinna kopsiku otsale. Ja ei tulnud midagi, siis lõikasin maha selle, panin tagasi paika ja panin käima. ei olnud mingeid lekkeid.

Tegin siis maja juures ühe ringi ja kõik oli korras, temp tõusis normaalselt, ootasin veist, siis vaatan, et mootori ruumis täiega vett pritsib ja temp läks natukene üle normi.

Siis avastasin, et selle tihend laseb tegelikult alt seda jahutus vedeliku välja. Lõikasin siis natukene lühemaks selle lõdviku, mis selle ülemise väikse lõdviku all asuv lõdvik.

Ja kahtlustan, et see sama mini tihend on katki

IMG_2355.JPG

Kõige hullem oleks see, et terve see nn küttesegu jagaja või mis ta ka pole on omadega parematel maadel puhkamas.

Ootan siis soovitusi tarkusi ja loomulikult abi!

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Käisin siis jälle auto juures ja kiskusin selle kopsiku maha, põhimõtteliselt pildid seletavad kõik ära :mrgreen:

IMG_2359.JPG

Nagu näha, siis ma pidin ühte kruvi enne saagiga veist lõikama, enne kui kätte sain, sellepärast pidingi terve selle kopsiku maha võtma.

IMG_2357.JPG

IMG_2356.JPG

IMG_2360.JPG

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Oli, aga see oli nii räbal, et kui lahti võttes pudenes laiali, mingid jäägid oli seal alles ainult.

Nii väike UP siis.

I'm back in business :BMW:

Nüüd vaja ainult korralikult ära õhutada, see õhutamis nippel nii roostes, et lahti ei tule, panin spetsaalset määret, mis laseb seda lahti :D

Nüüd on ainult ootamise mõnu :D

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

See et sul purskas ja temp üle normi läks oligi sellest et ei õhutanud peale lõdviku vahetust. Võimalik, et puhus selle tihendi ka selle pärast vahelt ära.

Niiet õhuta ilusti nagu õpetasin, et kurja ei teeks.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Loodan , et õhutamise õpetus ei olnud nina mäkke ajada jne stiilis :) Saab ka ilma selle niplita edukalt õhutada, kui sa seda lahti ei saagi.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Ei pidanutki esiotsa ülestõstma, sain ka selle nipli lahti.

Pumpasin veist lõdvikut ja oligi õhutamine valmis :D

Kõige huvitavam on see, et kui maja ees tegin sõitu, siis temp läks natukene üle normi. ootasin veist, et saaksin rakvere sõita ja tee peal ega ka siis, kui sõbra juurde sõitsin, siis oli temp korras. aga ikkagi hästi natukene oli õhku süsteemis ja loomulikult lasin ka selle sealt välja,

Väike pilt ka siis juurde :D

IMG_2364.JPG

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Täna siis paigaldasin suppaka lõppuks ära :D oma 3 tundi läks aega sellega

SDC11198.JPG

Sõber kes aitas, jäi pildile :mrgreen:

+ mul käis tiivik vastu seda uut lõdvikut mida ma muretsesin

nii et ma lõikasin ta natukene lühemaks

SDC11199.JPG

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Küsimus siis selline, et missugust riiet on kõige parem kasutada lae polstrina? ja mis liimi selleks vaja on?

Loomulikul tahan lae mustaks teha, aga mis materjalist see riie peaks olema?

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Nonii, eile muretsesin sellised asjad endale :

SDC11229.JPG

Sai ka ära vahetatud, nüüd kapott seisab ja puhur ei krõgise :D

Täna oli nii ilus ilm, et tegin autole Suure Kevad Puhastuse :mrgreen: ( pildid tehtud mitte täitsa lõpus, võivad esineda pesu defektid :D )

SDC11230.JPG

SDC11231.JPG

SDC11232.JPG

SDC11233.JPG

SDC11234.JPG

SDC11235.JPG

SDC11236.JPG

SDC11237.JPG

SDC11238.JPG

SDC11239.JPG

SDC11240.JPG

SDC11241.JPG

SDC11243.JPG

SDC11244.JPG

SDC11245.JPG

SDC11246.JPG

SDC11247.JPG

SDC11248.JPG

SDC11252.JPG

SDC11253.JPG

SDC11254.JPG

SDC11255.JPG

SDC11256.JPG

SDC11257.JPG

SDC11258.JPG

SDC11259.JPG

SDC11260.JPG

SDC11261.JPG

SDC11262.JPG

SDC11263.JPG

SDC11264.JPG

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Sisu korda, nõmeda viiese rooli asemele õige rool, esipõll korda, tagaluuk timmida ja oleks päris hea juba :)

Sellist värvi roheline on suht harva esinev e30 puhul, vaata et autot siis muud värvi ei värvi :D

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Loomulikult ei värvi :D endale meeldib see värv üha rohkem ( eriti peale vahatamist ) :D

Panin ka roostes kohtadesse seda Antirust spreid, peitis ära küll need kohad.

Rooli suhtes on see, et roolivõimu pole, aga suuremat rooli on kergem keerata jne... võiks küll mingi M-teh1 rool olla, oleks 5+

Oleks mul siis seda raha, oleks auto prillikivi, aga kahjuks tudengi elu pole just kõige kergem :D

Ütlen ka seda, et olen väga rahul autoga (Y) parim auto mis mul kunagi olnud on ja seda tõsiselt :BMW:

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Täna tegin siis õli vahetuse koos õli filtri ja õhu filtriga

SDC11341.JPG

Keskel on siis need, mis peale läksid ja külgedel on vanad

SDC11342.JPG

Õli oli isegi väga must, mis sealt välja tuli :mrgreen:

SDC11346.JPG

Õli filter tuli üllatavalt kergesti lahti, poleks uskunud, sest viiesel, mis mul enne oli, pidin iga kord kruvikeerajat kasutama...

SDC11347.JPG

Samuti uurisin, et miks mul kõrval istuja udutuli ei põle!

Kui lahti võtsin, siis oli pilt küll väga nuttune, seest oli kõik roostes ja põhjus, miks udukas ei töötanud oli selles, et H3 pirni nn + juhe, mis on seal keskel, oli see kontakt nagu väga roostes...

Sai ka uus pirn muretsetud ja ära vahetatud :D

Pilt siis roostes udukast :D

SDC11345.JPG

Ja kes ära arvab, mis sellel pildil teistsugust on, saab pulgakommi :mrgreen: nali :D

SDC11348.JPG

Ajaa, suverehvid sai ka alla pandud

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead sa olema registreerunud kasutaja

Loo konto

Loo kasutajakonto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse

×

Oluline teave

Oleme salvestanud sinu seadmesse küpsiseid, et aidata seda veebilehte paremaks muuta. Sul on võimalik kohandada oma küpsiste seadeid, vastasel juhul eeldame, et nõustud nendega. Kasutustingimused & Privaatsus