Hüppa postitusse
  • 0

K: IX ja TD


metsakutsa757

Küsimus

Sellele küsimusele on 12 vastust

Soovitatud postitused

  • 0

Diisel X sedaan küll veeres mõne aja ringi Eestis, sõltub milleks vaja on autot aga täiesti tehtav ja väga jõuetu see kooslus ei tundunud just eeldusel, et mootor korras. See, et Eix pedantselt originaalsust taga ajab või, et tal see asi värises igast otsast ei tähenda, et teise jaoks see ideaalseks sõiduriistaks ei kujune.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

Minul oli selline aparaat katsetamises, sellepärast räägingi.

Originaalsus ei puutu absoluutselt asjasse.

sedaanina võttis selline pill 10l sajale, praegu originaalina võtab samapalju ja isegi vähem. ütleme nii et kütusekulu on samasse auku, minek pisut kehvem, vibratsioon, diisli lebra, talvised käivitusprobleemid. Lisaks sellise kombinatsiooni tegemine nõuab kahte autot 324td ja ix, mis on juba üsna suurte hindadega. Selle kombinatsiooni teostamisega saaks hakkama ainult pädev inimene, kes on asjas sees ja tunneb mõlemaid masinaid/mootoreid läbi ja lõhki, tavalised remonditöökojad sellega kindlasti toime ei tuleks. Teema algatajalt küsiks, et milleks ta sellist masinat tahab, kas lootes väiksemat kütusekulu või on diisel lihtsast kättesaadav, meeldib võimas diisli müra jne..

Teised poisid unustage siinkohal minu originaalsuse teema ja tulge reaalsusesse. :)

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0
Minul oli selline aparaat katsetamises, sellepärast räägingi.

Originaalsus ei puutu absoluutselt asjasse.

sedaanina võttis selline pill 10l sajale, praegu originaalina võtab samapalju ja isegi vähem. ütleme nii et kütusekulu on samasse auku, minek pisut kehvem, vibratsioon, diisli lebra, talvised käivitusprobleemid. Lisaks sellise kombinatsiooni tegemine nõuab kahte autot 324td ja ix, mis on juba üsna suurte hindadega. Selle kombinatsiooni teostamisega saaks hakkama ainult pädev inimene, kes on asjas sees ja tunneb mõlemaid masinaid/mootoreid läbi ja lõhki, tavalised remonditöökojad sellega kindlasti toime ei tuleks. Teema algatajalt küsiks, et milleks ta sellist masinat tahab, kas lootes väiksemat kütusekulu või on diisel lihtsast kättesaadav, meeldib võimas diisli müra jne..

Teised poisid unustage siinkohal minu originaalsuse teema ja tulge reaalsusesse. :)

Kütust mul jagub aga ilmselt hinnad ei sobiks. Kuna ma maal elan siis kasutus ala oleks olnud talvel palju lund, sügisel ja kevadel pori. Olen talunik eks see peaks ütlema nii mõndagi.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

Eix, milleks selle swapi jaoks kahte autot vaja on? Kõige õigem oleks sul võibolla rääkida selle ümberehituse teinud isikuga kui sul plaan tõsine.

Esimene auto mis oleks diisel ja nelivedu, mis meenub, oleks Audi A6 aga nende hinnad on 4000€ kandis.

vibratsioon, diisli lebra, talvised käivitusprobleemid
Miks sa selle mootori siis oma teise auto peale tõstsid kui ta nii paha on?
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

Teisele autole tõstsin lootuses tava kerel vähem probleeme ja väiksemat kütusekulu.Mis me üldse sellest arutame, kuhu mina selle mootori panin jne, jutt käib diisli ja ix võrdlusest, ix on ixina ikka parem, kui diislina. Kahte autot vaja juppide tõttu, Kunol oli ka 2 autot, kui õigesti mäletad.

Asi ei ole erinevuses ainult plokkidel, vaid teadmises, mida teed ja teha vaja. Ix plokk erinev ka tavalisest 325 plokist.Kui on tõsine huvi, võin rääkida mida vaja ja kuidas vaja.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja

Loo konto

Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus