Hüppa postitusse
  • 0

S38 E30'le


wilson

Küsimus

Arutaks sellise swapi puhul tekkiva juhitavuse üle.

Mida keegi arvab ja miks ?

Probleem ( kui üldse ? ) on et sellise swapi puhul lastakse sillatala alla poole 20mm. Aga kuidas peaks see juhitavusele mõjuma ?

Interneti avarustest nagu ikka on vastuseid 2 sorti ehk siis ei muutu miskit ja teiselt poolt et kõik muutub väga halvaks.

 

Variandina oleks sillatala lõikuta nagu tehakse e36tel v8 swapi puhul,siis jääksid õõtsad ja vedrustus samale kohale ja vaid mootor liigub alla poole.

Või jätta nii kuidas on ?

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Sellele küsimusele on 9 vastust

Soovitatud postitused

  • 0

Kui sillatala viid allapoole, tuleks õõtsa tagumisi kinnitusi samuti alla viia samapalju. Miks seda vaja on üldse, kas S38 on M30 motost kõrgem?

Kui sillatala lõigud siis liigub roolilattisamuti allapoole- siis vaja vahetükid teha roolivarrastele, et need õõtsadega paralleelselt jääks.

 

Reno14 omas või omab sellise mootoriga autot, uuri kuidas temal see lahendatud oli.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

hetkel on selline lahendus juba tehtud, et viidud alla poole. tagumised õõtsapuksid siis ümber tehtud samuti. S38 paigaldamisel tavaliselt sillatalale ei mahu kapott kinni.

 

copy paste siis 300mm.de lehelt,sillatala alla laskmise koha pealt.

For conversion to S38, V12 and V8 particular the lowering of the front axle considerably improves the space available in the engine compartment. The axle geometry changes while only marginally. Already in the 1989 DTM attended similar board for a lower center of gravity of the S14 racing engines.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

V8 paigalduseks pole vaja sillatala allapoole viia, ehk saab sul ka ilma hakkama. Samas kui ta sul juba tehtud on ja viisakalt, siis võid ju proovida, kuidas maitseb. Vaata ainult, et vedru kokku surudes rattakalle vähenema ei hakkaks- mõjub kurvisuutlikusele halvasti :D

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

Minu omal jah pigem ikka turbo pärast see :)

 

Sai siin teema autorile väheke infot jagatud. Põhiline asja juures on mootori asetus, kas läheb ta vahele nii öelda sirgelt või nurga all. Minu omal on mootor korraliku kaldega väljalaske kolle suunas. Sedasi mahub ta ära. Kui nüüd panna M5 mootor ja kenasti sirgelt, siis võib juhtuda et kapott kinni ei lähe. Mina pigem paneksin mootori kergelt viltu, kui hakkaks sillatala jne muutma. Sillageomeetria muutmine on pms oksa saagimine millel sa istud. 

 

:)

  • Meeldib 1
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja

Loo konto

Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus