Hüppa postitusse
E30 COMMUNITY
erxx

318i M51D25 touring '91 - erxx

Soovitatud postitused

erxx

Sai siis elu sisse puhkumiseks koju lohistatud üks touring kere. Oleks tõenäoliselt muidu juppidena lõpetanud. Mootorit ei olnud, salong laiali kakutud ja igast muid vigureid tehtud.

Sai siis otsustatud diisli kasuks, mis oli ka eelmise omaniku märg unistus :D

Mootoriks E34 2.5tds mis on väidetavalt chipitud.

 

Kõige suurem peavalu oli juhtmestiku paika saamine, kuna kere poolset juhtmestikku oli juba lõigutud, siis läksin x20 pesade peale üle. Lisaks sellele, ei klappinud kere juhtmete värvid ühegi internetis liikvel oleva värvide "skeemiga" Õnneks olid juhtme juppidel värvid näha mis pinnid olid ja sai pinnide järgi kokku pandud. Piduri ja siduri lülitust külge ei viitsinud aretada, kuna püsikat nagunii plaanis ei ole, jätsin esialgu ühednamata, aga juhtmed vedasin salongini ära, kui peaks tekkima mingi tahtmine aredada :D

Hetkel veel küsimus eelsüüte ja pihusti tulega. Ei tea kas peab pirnidel mingi plokk vahel olema, või miks pirn põlema ei lähe.

 

Koju jõudis sellisena:

 

med_gallery_912_130_1013816.jpg

 

med_gallery_912_130_909357.jpg

 

med_gallery_912_130_229107.jpg

 

med_gallery_912_130_1657868.jpg

 

 

Roolikardaan sai ise tehtud, kuna ei näe mõtet originaalil sellise "projekti" puhul. Alla läks ka e36 latt. Asjad olid omal kodust võtta.

med_gallery_912_130_526097.jpg

 

Mootor sai Kaido abiga aiste vahele tõstetud

med_gallery_912_130_173217.jpg

 

med_gallery_912_130_2344346.jpg

 

Algselt oli ruumi piisavalt, nüüd juba päris kitsas :)

 

med_gallery_912_130_1002778.jpg

 

Kardaan sai ise valmis tehtud, tulilaager raip sai aind vigane külge, kopututab põhja all, õnneks diffri vahetus nagunii ees, siis saab ära vahetada. Hetkel bensuka ülekanne all ja väike korpus.

 

med_gallery_912_130_571115.jpg

 

Nii on hea küll :D

med_gallery_912_130_203484.jpg

 

Sõbral sai lastud rõngad treida, et asi sirgelt kokku saaks.

med_gallery_912_130_1192211.jpg

 

med_gallery_912_130_567412.jpg

 

Elektrikutelt saab hea rakise hoovastiku keevitamiseks :D

med_gallery_912_130_914044.jpg

 

Kütusevõttur sai ise tehtud. Need kellel E34 etteandepump läbi, ärge ostke nendelt juutidelt bemmi omasid 30.- eest. Golf3 ja passati oma mingi 90 aasta, on pump samasugune, ainus erinevus on pistik ja bmw logo puudumine. Originaalina ei hoia, siis täiesti mõttetus üle maksta, kui volksu tutika saab 20 euro eest.

med_gallery_912_130_109164.jpg

 

med_gallery_912_130_65912.jpg

 

 

Ja esimene proovitiir :D

med_gallery_912_130_112144.jpg

 

med_gallery_912_130_1777674.jpg

 

Teine kord sai proovitud kas kaapekat ka teeb, kuna summuti on aind downpipe hetkel, siis jäi tore jälg maha :D

med_gallery_912_130_1586176.jpg

 

Vennal ka 2.5tds tulemas :)

med_gallery_912_130_2440432.jpg

 

 

Ja aretamine jätkub

med_gallery_912_130_857084.jpg

 

Diffri teen kas E34 kinnitusele ringi või lahendan asja nii nagu kasutaja Raitz330.

Ei näe mõtet maksta kaane eest üle diffri hinna, kuna jätkuvalt originaalist asi kaugel :)

  • Meeldib 3

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
erxx

Algul kerge kahtlus oli, aga viga oli hoopis kasti padja lahenduses. Praegu mingit vibratsiooni küll ei ole.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
Hendri

Oh minu vana touring ka elab :D minu käes oli 2,5 m20 peal, varem olnud veel 2,4 diisel ja enne seda vist üldse r4

  • Meeldib 1

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
jaccekk

See masin ka minu käes olnud siis oli talle peale pandud r4 mootor mis ei näidanud käima minekust haisugi. Hea et keegi tegeleb selle masinaga. Jõudu ja jaksu masinaga.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
erxx

Normaalselt rahvast üle käinud siis :)

 

Sai siis E34 alt 2.65 differ alla pandud, tagumine kaas jäi E34 ja tegin polditava kinnituse kere külge, ei hakanud keevitama, näis kuidas õigustab. Kardaani vahepuki vahetasin ka ära ja üleliigseid helisid enam ei kostu, enne koputas korralikult.

Radika ventika ja väljalaske külge aretab, siis tuleks hakata salongi kokku panemise peale mõtlema. Roolivõimupumba tihendid ka vist kutud, märgistama kipub.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
erxx

Sai siis autot vahepeal veel kokku laotud. Mõistatasin tükk aega mis jama selle kellaplokiga on, et spido ja tahomeeter ei tööta. Proovisin igaks juhuks teist kellaplokki ja asi hakkas tööle. Kuna autol 60l paak, siis otsustasin kellaplokid ristata, et ehk näidikud ikka toimivad vb mingi külmjoode vmi. Selgus siis, et soss-sepad olid suvaliste kruvidega kellaploki külge keeratava raami kinni keeranud. Ja trükiplaadil rajad ära rikkunud.

 

med_gallery_912_130_12802.jpgmed_gallery_912_130_18332.jpg

 

Oli nii:

med_gallery_912_130_27554.jpg

 

Ja sai nii:

med_gallery_912_130_9921.jpg

med_gallery_912_130_29524.jpg

 

Auto siis hetkel selline, flantsid kunagi kätte saab, siis saab 17" veljed ka alla ehk.

 

med_gallery_912_130_28389.jpg

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
erxx

Auto nüüd siis peaks olema enamvähem komplektis, hunnik pisiasju leiab kindlasti veel, aga aega on nende ebaoluliste asjadega. Hetkel läksid 14" plekid alla ülevaatuseks. Originaal ilukilbid ka ja puha :D

Tuba sai sisse visatud, ajutiselt editioni sportistmed, kuna muud asjalikku ei olnud panna ja räbalaid ka panema ei hakanud. Edasi läheb rahuldavalt, paar korda spido seier number kahega algavat komekohalist numbrit ka näidanud.

 

Eelsüütetuli ikka puudu, ei kujuta ette mis anomaalia sellega on. Vahepeal sai pumpa ka näpitud, kuna tühikäik pole kõige ühtlasem aga kaant ette poole liigutada siis ei lähe üldse käima. Praegu näppima ei hakka igaksjuhuks, 325 nii paksu tolmu all, et kes toda pesema viitsib hakata, kui midagi üldse paigast ära näpib. Eelnevad aastad näidanud, et väga popp iga aasta kokkutulekul erineva rulliga käia, siis peab ka ikka teise autoga tulema :D

 

Paar korda ujumas käidud autoga ja paar korda jamadega tagasi ka tuldud, korra jäi põllelisa heina taha kinni ja siis otsustas õliradika toru läbi ajama hakata. See alumiinium mis torusid kinni hoiab oli nii kulunud, ime, et üldse algselt õli pidas.

 

med_gallery_912_130_83581.jpg

 

 

Sisse aretatud el.akna lüliteid ka ei viitsinud näppima hakata, kuna juhtmesik ka nende pistikute peale ümber ehitatud, siis las jääda hetkel nii.

 

med_gallery_912_130_55092.jpg

 

E39 kardaanist sai sobiva summuti otsa R4 põlle jaoks :D

 

med_gallery_912_130_9438.jpg

Muudetud , muutis erxx
  • Meeldib 2

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
eix22

Sa ühte sellist editioni spordikat tagavaraks ei taha? See suht haruldane , pole väga vötta neid.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
eix22

Need siin ja mul sedaani/ kupee editioni teema ,täitsa teine asi touringu omast.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
erxx

Kui iste korras on, siis võiks mõelda küll. Mul oleks pakkuda vist oli kupee oma ja pre mustriga kõrvalistuja poolne spordikas vastu kui huvi.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
eix22

Kaido käes hetkel, siis ta ei pea tagasi tassima.

Sul juhiiste vajab nagunii keevitust ka pildi pealt vaadates :)

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
erxx

Miks ta haagise oma on :D

Vist nägin ja sellest istmest pilti.

Autol mootorivahetus regristreeritud, läks üllatavalt lihtsalt, ei pidanudki vaidlema nagu varasemad korrad rulliga garaazi sõites.

Tuli enda sõnadele kindlaks jääda, palju lolli nägu teha mootori paigalduse poolest neile meeldivat juttu ajada ja olemas :D

  • Meeldib 1

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
Leks

see kombinatsioon peaks suurte ja väikestele haagistele mõeldud olema, nii väideti minule ARKis

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
hiis

see kombinatsioon peaks suurte ja väikestele haagistele mõeldud olema, nii väideti minule ARKis

Mõtled siis tähtede kombot we? Mul Opelil nr.805 YVV

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
Renx

Ei ole Leks tegu haagise nr-tega :D...see täitsa tavaseeria kuskilt 2tuhande aasta algupoolelt...yvv,yyv jms..umbes 5aastat vms tagasi ja hakkasid haagistel tulema y-algusega ja kolme tähega nr-d...algas YHA..edasi YHB, YHC...et päris teemast mööda pole,siis sõbra kunagine auto..peal oli uhke m40b18 ja ees ülimadalad vedrud...3-4korda sai karterit vahetada :D..edu autoga! Renx

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
erxx

Vahepeal siis sai rattalaager, diffri simmerlingid ja käsipiduritross ära vahetatud. Sarniirid ja õõtsapuksid ootavad oma järge, kuna "laoseisu" on, siis paneb teisele õõtsale asjad külge ja siis lihtalt vahetan välja.

Hooratas endiselt kolksub, laiali pole lennanud isegi pähe andes, las ta siis kolistab. Pole leidnud sobivat vaba aega kasti maha võtmiseks, külma põranda peal üsna ebamugav seda teostada ka, siis sujuvalt edasi lükatud, kuniks avaneb sobiv võimalus kanalis seda teostada. :D Kõrgsurvepumba peaks ka pulli pärast välja vahetama, väga kahtlane pump praegu peal kuigi toimib hästi. Algselt tundus soojalt meeletu käivitus, aga hoopis oli tagasivooluvoolik mõras.

12309473_1153265464701003_2023488212433012322955_1153265404701009_35374166737430

Käisin ka pilliga esinduses :D Tegelikult ainus põhjus oli, et Tartus ainus koht kus kohapeal olemas olid.

12363159_1153265384701011_31779810258805

Rõhukellale sai koht tekitatud, mõtlesin küll algul nagunii juba lõigutud keskkonsooli augu teha, aga kell oleks nii halva nurga alla jäänud, siis sai ajaviiteks töö juures natuke aega sisustatud.

gauge.thumb.jpg.7179506591d872a054b02c9e

  • Meeldib 4

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
lepa

Kuhu, kuidas sa cooleri panid, ma ei oska omal kuhugi nagu panna. Mul ka piklik õliradikas moto radika all.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
erxx

Mul kasutuses E34 cooler, mis originaalis radika külge kinnitub, aga pandud nn esipaneeli külge. Esimese postituse viimaselt pildilt näha kus hetkel on. Muidugi tuleks midagi suuremat sinna panna või siis proovida esialgu avadega põlle.

Õliradikas E34 TDS oma ja mahutasin neeru taha.

 

1052609_1160753513952198_4523684702921824619_o.jpg

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
erxx

Pole ammu midagi kirjutanud.

Hetkel igapäeva autona kasutuses. Sai lõpuks see hooratta vahetus ka ette võetud. Meeldiv on sõita kohe :D Hooratta massid olid omavahel 2mm nihkes, niisama masse väänates ei ütlekski, et midagi viga võiks olla, kui vaadata ei oska. Kuna all on ZF kast siis oli ülemiste kasti poltide keeramine ikka paras piin. Läksid uued simmekad, kasti ja väntvõlli omad, teine kast, hooratas, siduriketas ja korv. Genekas sai ka igaksjuhuks ringi visatud, kuna tüv co aparatuur ei tahtnud koostööd teha. Läks 105a peale. Ei tea kas oli juhus aga igatahes pärast hakkas seade mootori pöördeid lugema :D

 

http://static3.nagi.ee/i/p/997/68/2494219932011a_l.jpg/1

 

Ajaviiteks sai uus klaas ette pandud, läks 15min üksi tehes. Koos klaasi puhastamisega pärast jne.

 

http://static3.nagi.ee/i/p/997/68/249421955de482_l.jpg/1

 

 

Lukud sai ka korda tehtud, et saaks autot lukku üldse keerata. Peab hakkama vist juhmeid ükshaaval taga ajama, kesklukk ei taha koostööd teha, pagassi lukku lahti keerates läheb juhiuks lukku :D Lukk oli igast sodu täis, keeled puhastatud ja mõned välja vahetatud, kuna võti sees ei jäänud enam õige kõrguse peale, ju nii ära kulunud.

 

http://static3.nagi.ee/i/p/997/68/249421975d0362_l.jpg/1

 

Võibolla vahepeal veel midagi tehtud, ei mäleta enam :D

Hetkel siis nii.

 

http://static3.nagi.ee/i/p/997/68/249422016a407e_l.jpg/1

  • Meeldib 4

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead sa olema registreerunud kasutaja

Loo konto

Loo kasutajakonto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse


×

Oluline teave

See veebileht kasutab küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Kasutustingimused & Privaatsus .